סחר אנושי – 7

07/07/2015 813 צפיות אין תגובות

נשכבתי בפינה ונרדמתי גם. עבר זמן מה ביל ודוד נכנסו לחדר, התעוררתי מיד מרעש הדלת. הנערה הייתה מותשת כנראה כי היא לא קמה, ביל בעט ברגלה החשופה והפצועה ״קומי יפיפיה נרדמת, יש לך עבודה״, היא קמה בבהלה וביל ודוד משכו אותה החוצה תוך כדי שהיא צועקת לעזרה וסגרו אחריהם. בכיתי, כאב לי עליה כל כך. שוב היא הולכת לסבול , גם ככה היא שבורה. הרגשתי רגשות אשם , אולי הייתי צריכה לתת לה למות והיא הייתה חופשייה. לפתע דוד נכנס וראה אותי בוכה , ״מה קרה מתוקה למה את בוכה?״ הוא התיישב לידי ושם ידו על שכמי , ״אל תיגע בי מפלצת״, ״עשיתי מה שהייתי חייב לעשות את לא מבינה , את חושבת שנהנתי מזה ?״ ,״כן זה מה שאני חושבת , אהבת כל רגע שאנסת את הילדה המסכנה הזו!״. ״מה רצית שאני יעשה , יגיד לו שלא בא לי , שאני מרחם עליה ואז הוא יספר לאבא שלי ואני ימות״ , ״הייתי מעדיפה למות מאשר לפגוע ככה בבן אדם״. הוא נעמד ״אוקי , לא באתי לשמוע ביקורת ממך חוצפנית קטנה את מתחילה לעצבן אותי, מי את שתדברי אליי ככה?״ הוא כבר ממש כעס ״אני מצטערת אתה צודק אין לי זכות לדבר אליך ככה״ , ״תקשיבי אין זמן לדיבורים מיותרים הבחור שאמור לקנות אותך החליט להקדים והוא בא מחר ״, ״ מה אבל אמרת עוד שבוע אתה חייב לעזור לי לברוח , לפני שהוא יבוא״ התחלתי להיות היסטרית. ״תקשיבי את לא יכולה לברוח היום כי מתקיימת פגישה ויש הרבה אנשים אין סיכוי להצליח״ , ״ אבל אין לי מה להפסיד , אני רוצה לפחות לנסות לפני שהזבל הזה יקנה אותי.״, ״על תדאגי הוא לא יקח אותך ישר , בדרך כלל הוא מגיע כדי לראות את הבחורה ואז הוא הולך לחפש בית קטן בעיר שזה לוקח לו כמה ימים ואז הוא חוזר״ נרגעתי קצת , ״אני מפחדת דוד ״ ״אל תדאגי הבטחתי לך משהו ואני יקיים״. הוא התיישב לידי וליטף את פניי ״אני לא יתן לאף אחד לפגוע בך״. הוא התקרב כדי לנשק אותי ואני הזזתי את ראשי ״אני מעדיפה שלא תעשה את זה״, ״ למה , אין לך רגשות אליי ידעתי את רק מנצלת אותי״ הוא נעמד במהירות והוא היה ממש עצבני ידעתי שהוא הסיכוי היחידי שלי לצאת מפה. קמתי וליטפתי את פניו ״ברור שיש לי רגשות אליך דוד, אני פשוט מתביישת בחיים לא היה לי חבר .״ פניו התרככו מעט ״ אין לך מה להתבייש ממני , את פשוט כל כך מושלמת וטהורה.״ הוא אחז במותניי וקירב אותי אליו , הביט בי כמה שניות ונישק אותי. לא התנגדתי , לאט לאט הוא הוריד את ידיו לישבני וליטף אותו, הוא לחש לאוזניי״ אני כל כך רוצה אותך לורן״, הוא נישק את צווארי ואני נאנחתי. הוא השכיב אותי על המזרון ידעתי שאני חייבת להמציא לו תירוץ טוב כדי שלא יכריח אותי לשכב איתו, ״ דוד , אני לא רוצה לעשות את זה כאן ״ , ״למה את מתכוונת ״ , ״ אני רוצה שהפעם הראשונה שלי תהיה מיוחדת , לא שאני בשבי״ , ״ אני מבין מתוקה שלי אני מכבד אותך , פשוט אני כל כל נמשך אלייך , לא הרגשתי לאף בחורה ככה בחיים ״ , ״ גם אני לא הרגשתי לאף אחד ככה״, ״את יודעת חשבתי על משהו , אני רוצה שנברח ביחד״. נסיתי להבין על מה הוא מדבר ״אתה רוצה לבוא איתי?״ .שאלתי בתמימות ״כן , פשוט נמאס לי מהמקום הזה תמיד רציתי לברוח אך לא הייתה לי סיבה וכשאת בחיים שלי זה סיבה מצויינת לעזוב את החרא הזה ולחיות חיים נורמליים.״ התחלתי לגמגם ״כן זה רעיון טוב , ניראה לי״ הוא הסתכל עליי ואחז בפניי, לא יכלתי לברוח מהמבט שלו ״ את רוצה שאני יבוא איתך ?״ ״ כן , בטח דוד ״ אמרתי ללא היסוס. פתאום נשמע צלצול טלפון, דוד הוציא מהכיס אחד מהטלפונים החדשים האלה שתמיד רציתי, דיבר עם מישהו בקצרה וניתק ״ טוב לורני אני חייב ללכת, עוד מאט אני יבוא.״ הוא נישק אותי במצחי ויצא. נשכבתי על המזרון ופרצתי בבכי, הרגשתי גועל מחלחל לי בגוף , ידעתי שאני יצטרך לעשות עוד יותר כדי לחזור הביתה והכי גרוע שאהבתי את זה. אהבתי שהוא נגע בי ככה , טומי אף פעם לא העז לאחוז אותי בחוזקה ככה , תמיד הוא כיבד אותי ופחד לפגוע בי. לא משנה העיקר שאני יגיע הביתה בשלום וטומי בטוח יסלח לי. אחרי מספר שעות של בהייה בקיר ביל נכנס היה בידו תיק גב שחור. קמתי מהר ועמדתי צמוד לקיר מפוחדת. ראיתי שדוד לא איתו ״ זהו כאן דרכנו נפרדות בובה, גונזלס פה מחכה לך״. ״ מה , אבל הוא אמור לבוא מחר , דוד אמר לי ״ , ״ נכון , אבל הוא ראה תמונות שלך שצילמנו והוא לא יכל להתאפק״ הוא גיחח. ״ איפה דוד ״ , ״ זה לא עניינך זונה קטנה קחי ״ הוא זרק עליי את התיק ״ יש פה בגדים יפים וקצת איפור , ואם תעשי לי את התרגיל שעשית פעם שעברה זה הסוף שלך אני נשבע לך. ״ הוא יצא וטרק את הדלת . רציתי לבכות אך כבר נגמרו לי הדמעות פתחתי בחשדנות את התיק והיתה בו שמלה אדומה ארוכה וצמודה, אודם בצבע ורוד בהיר ונעלי עקב שחורות. לבשתי את השמלה והיא הבליטה את כל האזורים הצנועים בגופי. עם הנעלי עקב בקושי יכלתי ללכת , אני לא רגילה ללבוש נעליים כאלה. כמה דקות עברו ביל נכנס , ״ וואו איזה יפיפיה , אני מבין למה דוד מתלהב ממך . את יודעת הוא רצה לשמור אותך לעצמו ״ , לא הגבתי ״קדימה בואי״. התחלנו להתקדם במסדרונות, עמדנו מחוץ לחדר הריק שהייתי בו כשרק הגעתי. ביל דחף אותי קלות פנימה ועכשיו הוא לא היה ריק , היה שם ספות יפות מעור, בצד אחד של החדר שולחן מלא באוכל משובח ומיטה גדולה בצד אחר ואדם מבוגר לבוש בחליפה אפורה יפה ושיער מסודר בג׳ל. ״ בהצלחה זונה ״ ביל לחש לאוזני ויצא. האיש ההוא בחן כל איבר בגופי. ״ שבי חמודה , אל תפחדי ״ התקרבתי אליו לאט לאט וכמעט נפלתי מהעקבים האלה. ״תורידי את הנעליים המגוחכות האלה , את לא צריכה אותן ״ , הורדתי אותם והתיישבתי מולו בספה של היחיד. ״את הרבה יותר יפה מהתמונות ״. השפלתי את המבט שלי ונזלו לי דמעות על כל השמלה ״ דיי חמודה , אל תבכי , אני לא הולך לפגוע בך״. הסתכלתי עליו וחייכתי חיוך מאולץ. ״עכשיו תספרי לי על עצמך״ . ״אני לא יודעת מה להגיד…״. ״קודם כל אני מזהה מבטא זר , מאיפה את״ ״ישראל ״ , ״וואו בחיים לא פגשתי מישהו מישראל. , בת כמה את ״ , ״ 17 , ״ את יודעת אני לא בן אדם רע כמו שבטח שמעת עליי , אני פשוט בודד אז אני בוחר נערה שתארח לי חברה מדי פעם.״ לא יכלתי לשתוק יותר. ״ אתה מתכוון נערה שתאנוס אותה , ותקח לה את התמימות ״ , ״ אז בנוסף ליופי המדהים הזה יש לך גם אופי חזק. ״ראיתי שהוא קצת מתעצבן ״סליחה לא התכוונתי ״, ״זה בסדר , כן יכול להיות שאני לוקח לה את התמימות אבל אני גם נותן לה בית ומשפחה תאמיני לי זה הרבה יותר טוב מכאן.״ לא הסתכלתי עליו , ״תעמדי רגע״ עשיתי זאת , ״תורידי את השמלה״. ״ בבקשה , אל תעשה את זה אני מתחננת ״ , ״תראי אני באמת בחור נחמד עד הרגע שמעצבנים אותי , אם תהיי טובה אני אקח אותך לבית שלי ואתן לך הכול ואם לא אני אשאיר אותך כאן לא בתולה ותאנסי כל יום לפחות 30 פעמים, תחליטי.״ פרצתי בבכי מר וזה לא הזיז לו. ״ קדימה תתפשטי״ הוא דרש , הורדתי את השמלה והייתי עם חזיה ותחתונים בלבד , כל כך התביישתי. הוא הנהן לי להמשיך, הורדתי את הכול. עמדתי מולו ערומה לגמרי והרגשתי כל כך נורא. מבטו המטונף העביר בי צמרמורת. הוא קם ואמר לי לשכב על המיטה. שכבתי והתכסתי בשמיכה, בנתיים הוא הסתכל עליי והתפשט. עצמתי את את עיני ״תסתכלי עליי״ הוא נשאר רק בתחתונים והתקרב למיטה, רעדתי מפחד, הכי גרוע שאת יודעת שמשהו נורא הולך לקרות ולא יכולה למנוע את זה. הוא משך את השמיכה ממני וזרק אותה על הריצפה, ״יש לך גוף פשוט מדהים , אני רוצה להיכנס אלייך כבר.״ הוא נכנס למיטה …


תגובות (0)

הוספת תגובה - היה הראשון להגיב!
התחבר עכשיו בכדי להוסיף תגובה
15 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך