לא החלטתי על כותרת

סכנה מעבר לגל/מהצד השני ~ פרק 1

10/05/2013 210 צפיות 4 תגובות
לא החלטתי על כותרת

" ויולטה .." קולה של המשרתת מרגרט נשמע מבעד לדלת האלמוגים שצבעה כחרדל.
התעוררתי במהירות והעפתי מעלי בתנופה את האלמוג הירקרק בעל ריח של אוקינוס, למרות שפה באוקינוס האטלנטי הכול בעל ריח אוקינוס ושחיתי לעבר מראה גדולה שניצבה מולי מיטתי ומסגרתה הזהובה.
עיני הכחולות ברקו ממש כמו השמים של העולם הלעיון שבשלטון בני האדם ושערי החום הארוך נע עם זרם המים והסתבך שוב ושוב בסנפירי ונתפס בקשקשי.
זנבי הזהוב טעם למסגרת המראה הגדולה, לבשתי לעצמי עליונית שקופה העמידה במים שכיסתה את קשקשי בחלקו העליון של גופי.
מרגרט נכנסה ושערה האפור היה היום אסוך לגולה ועיניה הסתתרו מאחורי משקפים גדולות ועגולות,
וזבה הזהוב טעם לצבע עיניה,
פה באוקינוס האטלנטי, לכול התושבים שנולדו פה יש זנב בעל גוונים זהובים-צהובים-חומים-כתומים.
ולכל ממלכה יש את צבעיה, וכמו כן נאסר ערבוב בין שני ממלכות ותושביהם.
"היום טקס העליה לעולם העליון ויולטה, היום מלאו לך 16 " אמרה מרגרט ברוגע ויצאה.
פשטתי את החולצה, מכיוון שבגיל 16 הקשקשים גדלים עד מלאום.
לבשתי 3 צמידי זהב על זנבי וצמיד פנינים אחד גם עליו ועל ידי 10 מצידים על כל יד, ואת שפתי מרחתי בג'לי מדוזה אדום, שהעניק לשפתי צבע בוהק ומרשים, ועל ריסי העברתי מעט אלמוג שחור שהעניק להן מראה מרשים למדי, לקחתי פרי עגלגל ולבן ולחצתי עליו קלות עד שנוזלו הצהבהב נטף ממנו על עורי, והוא חידש את תאי העור המתים שלי.
יצאתי מחדרי במהירות הישר לאולם הגדול של ארמון אטלנטיס ושם כולם ישבו וחיכו, גם אימי שהיתה דומה לי כ2 טיפות מים, כתאומים, ואבי היה בעל זקן לבן מעט אבל גוף שרירי והוא החזיק קלשון, כל אחי ואחיותי ( היו 5 ) עמדו וליוו אותי על עבר אבי שאמור להכתיר אותי,
הוא הניח את הכתר הזהוב עם אבן זהובה קטנה ועדינה.
לפתע היתה רעידת ים, וטורנדו ים, או איך שאומרים בעולם שלמעלה מערבולת, היא סחפה אותי והזרם היה מאוד חזק, פחדתי מאוד, כתרי נפל מראשי אבל תפסתי אותו שערי זרם לכל עבר וקשקשים נתלשו מגופי הלבן והצנום.


תגובות (4)

אחותי המוכשרת, מתה על הכתיבה שלך קרין

10/05/2013 06:32

מדהים ומרתקרקר

10/05/2013 06:46

זה סיפור ממש יפה

06/11/2013 12:36

זה ממש יפה ♥

06/11/2013 12:37
3 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך