והנה הפרק השני(: מקווה שנהנתם ואני מאוד אוהבת לקרוא את התגובות שלכם(: תמשיכו והפרק הבא יגיע מחר או מחרותיים.

עיניים ירוקות – פרק 2

17/07/2015 575 צפיות תגובה אחת
והנה הפרק השני(: מקווה שנהנתם ואני מאוד אוהבת לקרוא את התגובות שלכם(: תמשיכו והפרק הבא יגיע מחר או מחרותיים.

המשימה של אדם היא למצוא בתיקים הרפואיים של המלך – קוויד, פרטים וחולשות עליו.
אני זוכרת כל כך במעורפל אבל אני יודעת שזה נכון, למלך עיניים ירוקות, עדיין לא סיפרתי את זה למחתרת.
הם ינסו להוכיח את זה ויהרגו אותם, אני לא הולכת לסכן אותם.
מצאתי רק דרך אחת למילוט מהארמון, נראה לי, אני מתקדמת בקצב של צב.
הצפצוף המעצבן הזה באוזן חזר, זה סימן שצריך להגיע למרכז המפקדה.
סגרתי בעדינות אך במהירות את המפה עם קליפס שהיה לי על השיער ורצתי למפקדה, כאשר הייתי כבר ליד הדלת התחלתי ללכת בקצב רגיל, להראות שלא התאמצתי. קרלי ואדם כבר ישבו שם בכיסאות הקבועים שלהם, קרלי כזאת יפה לפעמים, יש לה חיוך יפה וגומה כזאת חמודה. שנייה רגע די אסור לי.
די אשלי על מה את חושבת? את רוצה שיסגירו אותך לקווידים?
הו כן, מי שמנהל יחסים הולך בכוח לקווידים ומסגיר את עצמו.
ג'ו נכנס לחדר מתנשף עם כמה דפים ביד.
"אוקיי יש לי חדשות חברים!" ג'ו אמר מחויך.
"ג'ו אתה על סמים? ממתי אתה כזה מחויך?" קרלי אמרה והוסיפה גיחוך לסיום המשפט.
"קרלי כל כך מצחיק! אני פיפי!" ג'ו תמיד היה זורם אבל כאן הוא לא צחק, נשאר עם פרצוף אדיש.
"נו דבר כבר!" אחרי כמה זמן שאדם היה בשקט הוא התפרץ לדבריו של ג'ו.
"בקיצור, הזעקתי אתכם בגלל שאני רוצה להודיע לכם, שמישהו חדש מצטרף למחתרת!" ג'ו אמר וכולנו זרקנו עליו שאלות.
"למה? מאיפה לך שהוא לא שם עדשות? מה השם שלו?" כולנו אמרנו והצפנו את ג'ו בהמון שאלות.
הוא נכנס לחדר, היו לו עיניים ירוקות כמובן, שיער שחור ושיניים בוהקות. אני לא מרגישה כלום.
קרלי חייכה אליו, איזה חיוך יפה יש לה..
"קוראים לי דין" הוא חייך ואני הרגשתי את הצביעות שבחיוך.
משהו כאן לא בסדר.


תגובות (1)

אני סקרנית

18/07/2015 11:05
3 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך