על גג האחוזה- פרק ג'

VNKL 08/05/2015 612 צפיות 3 תגובות

"אז בואו נסכם את זה ככה," אמרתי "מר לווי עדיין חשוד, ומר קורי, ומר גבריאל. גם סר וויליאמס ודלגורד, המבקר והמנקה חשודים, אבל פחות. המשרתת אנה נפסלה מיד לאחר הצפייה בסרטון כיוון שהיה נראה בבירור שהרוצח הוא בן. השאלה היא מי?" שאלתי את עצמי.
החלטתי ללכת לזירת הפשע שוב פעם ולחפש רמזים, מי יודע, אולי אני אמצא משהו שיסגיר את הפושע.
"סיגריה!" אמרתי כשהרמתי את הסיגריה המכובית מהשטיח "זה לא הסיגריה שלי על בטוח! ואני כמעט בטוח במאה אחוז שגברת סטפמופר לא מעשנת, וראיתי שנד בכלל לא נכנס לסלון, אז זאת גם לא הסיגריה שלו, אז אני מניח שזאת… הסיגריה של הפושע!!" צרחתי "אבל מי מכל החשודים מעשן סיגריה? כדאי שאני אבקר את כולם ואז אגלה. נתחיל במר לווי" אמרתי וטילפנתי לנד, כיוון שהוא ראש הממשלה, הוא יוכל לגלות מהי הכתובת של מר לווי, וגם של כל החשודים.
לאחר שכבר הגעתי לבית של מר לווי הוא כיבד אותי בקפה ובעוגיות.
ניסיתי לבדוק אם יש לו סיגריה איפשהו על השולחן, אבל לא הייתה. ניסיתי לגלות אם יש סיגריה בתוך המגירות, לא הייתה! ניסיתי לגלות אם היו סימנים של סיגריה על הרצפה, אבל לא היו!
"רוצה סיגריה, לווי?" שאלתי אותו והצעתי לו בכאילו סיגריה
"לא תודה, אני לא מעשן" אמר.
טוב, אז מר לווי ירד רשמית מרשימת החשודים, אז נשארו מר קורי ומר גבריאל בתור החשודים העיקריים, וגם סר וויליאמס ודלגורד חשודים קצת מועטים יותר.
מיד הלכתי לבית של מר קורי.
חיפשתי חבילת סיגריות.
מצאתי. שלוש חבילות, וואו, הוא מעשן הרבה די לבחור בן 30!
"אפשר סיגריה אחת?" שאלתי
"יש לך מצית?" שאל קורי
"כן" אמרתי לו
"אז סבבה" אמר והביא לי סיגריה ואני הסתובבתי וכאילו הדלקתי אותה ואז כאילו הסתכלתי בשעון שלי.
"וואו, אני חייב ללכת. להתראות" ויצאתי מביתו עם דגימה של סיגריה בידי. אז מר קורי עדיין חשוד.
לבית של מר גבריאל.
יש חבילת סיגריה. לקחתי דגימת סיגרייה ויצאתי במהירות מביתו לאחר שנתתי לו תירוץ די משכנע.
לבית של סר וויליאמס ודלגורד, רק ליתר ביטחון.
אצל סר וויליאמס, כמו שחשבתי, לא הייתה טיפה אפילו של סיגרייה, למרות שזה בלתי אפשרי בכלל. הבית אצלו היה נקי פיקס.
אז גם סר וויליאמס ירד מרשימת החשודים לגמרי, כמו שחשבתי, ולאחר מכן גם הלכתי לבית של דלגורד, המנקה.
כמו שחשבתי ביתו היה מלוכלך, אבל הייתה לו סיגרייה. לקחתי דגימה וברחתי משם, ישר אל אחוזת הזוהר, להשוואת הסיגריות.
"מה שלומך?" שאל נד כשנכנסתי
"אה, חזרת!" אמרתי בשמחה "אני חושב שאני עומד למצוא את הפושע.."
"כמה כבר חשודים יש לך?" שאל נד
"שלושה" אמרתי "מר קורי, מר גבריאל ודלגורד. עכשיו אני צריך להשוות בין הסיגרייה שלהם, לשל הרוצח שנפלה לו על שטיח סלון האחוזה כנראה בזמן הרצח" אמרתי "אני עומד לתפוס את הרוצח הזה…".


תגובות (3)

אני מקווה שאהבתם!!!

08/05/2015 21:58

יפה מאוד, התחברתי ואהבתי את הניסוח, תמשיך לכתוב.
אשמח אם תקרא את היצירות שלי ותתן חוות דעת.

08/05/2015 22:05

תודה, אכתוב את ההמשך בהמשך :)

08/05/2015 22:07
4 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך