איזה מזעזע זה, רוצח שכיר! טוב בסדר...
מקווה שאהבתם... :) :) :)

עסקה עם המוות – פרק 1

18/12/2011 651 צפיות תגובה אחת
איזה מזעזע זה, רוצח שכיר! טוב בסדר...
מקווה שאהבתם... :) :) :)

"אז אתה מסכים?" הוא שאל. "כן" עניתי. ליבי פעם בחוזקה, קולי כמעט נשבר. "אתה מתחיל מחר, האדם הראשון הוא מארק לובינוביץ'. עורך דין, גיל: 42. נשוי עם ילדה. גר בתל אביב. רחוב בלפור, אני מקווה שתמצא אותו בהקדם". "כן בוס" עניתי. "יתנו לך את הציוד הנדרש, תעשה את זה בשקט, אסור שמישהו ידע על כך". "כן בוס" עניתי. יצאתי מהחדר. שלום! קוראים לי אדמונד, אני בן 18, אני יתום, ברחתי מהפנימייה שהייתי בה בגיל 13. אני גבוה ויש לי עיינים חומות ושיער חום. ואני רוצח שכיר.

****************************************************

הייתה שעת ערב, יצאתי מהבית, אקדחי מוכן לשליפה, הלכתי ברחובות תל אביב, קרבו לרחוב בלפור, הרחוב של מארק לובינוביץ'. נכנסתי לבניין מספר 12 ברחוב בלפור. הקודן לא הפריע לי ידעתי לפרוץ את הקוד. פתחתי את הדלת לאט. עליתי במדרגות לקומה 2. משפחת לובינוביץ'. בלי לדפוק בדלת אפילו, נכנסתי לבית, לא דאגתי יכולתי לשבור את הידית, נכנסתי בלי שמארק או אישתו אפילו ישימו לב. שלפתי את האקדח שלי, נכנסתי לחדר השינה של הילדה, היא הייתה ישנה, היא נראתה כבת 16. עורה היה לבן, שיערה חום ארוך וחלק. נכנסתי לחדר השינה של ההורים. מארק ואישתו ישנו אחד ליד השני, ידיהם היו מוחזקות, לא היו לי בעיות, כדי שהרצח יהיה מושתק אני אוכל להשתמש בסם. שלפתי את המזרק והזרקתי טיפה מהחומר השחור לגופו של מארק המסכן. מחר בבוקר הוא ימות. הרעל נספג בדם ככה שלא ימצאו שום דבר לא תקין בגופו, לא יצליחו להעלות על עקבותי בגלל שאני כל הזמן 'עובר דירה' ומחר אני אלך לקבל מהבוס את הכסף שלי. הכסף כדי לחיות…


תגובות (1)

יואווווווווו, מטרידדדדד. כתבת יפה וחמוד והררעיון של הסיפור גם מאוד יצירתי.

28/01/2012 00:07
2 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך