רכבת ישירה לציריך – פרק 1

stories 05/08/2013 613 צפיות 2 תגובות

כאן איש המוסד NPCY (סוכן) 199 – סליחה עם נסחפתי עם הדרמה. אבל קיבלתי משימה, לעלות על רכבת לציריך. רכבת ישירה ללא תחנות הנוסעת שבוע שלם ללא לעצור. עד ליעד שלי ידעתי שהנסיעה לא תגמר יופי טופי – אבל לא ציפיתי למשהו גדול ורועש, סך הכל במשימות עד עכשיו – הצלחתי. התחום שלי הוא מסתורין וירי – אני שולט במקלעים כמו פיקאסו ועיפרון, ונעלם כמו המעבר בין אחרי הצהריים לערב עצמו. את המשימה אני עדיין לא יודע, אף אחד לא סיפר לי…, לא מעניין אותי כל כך לדעת, יש לי צרות משלך וככה בדיוק גם אויבים – אני לא מצפה שלא יהיו נפגעים – אבל ביינתים – המטרה שלי היא להציל – אני לא יודע אם זה קשור לדת שלכם או לעמכם, אני לא יודע איך זה קשור, אני לא יודע מה זה בכלל – אבל אני יודע כמה דברים, אני בדרך לתחנת הרכבת.
ללא ידיעה אם אני אצליח, ללא ידיעה מה יקרא עולה על הקרון הדלת נסגרת אוטומטית, הולך עם פרצוף רגיל ולבוש של תייר ונכנס לחדר שלי, מסדר את המיטה או יותר נכון – קלטת הקלטה. מסדר מצלמה ואת המנורה למעלה. והנה הרכבת יוצאת וכולם מסובבים את פניהם אל החלון לראות את הדרך. אני רק רואה את הדרך לפי מה שהולך לקרות – כולם כאן רואים את עצמם עוצרים בתחנות ומגיעים בשלום בבטחה – אני לא רואה, לא כאן ולא בעיינים.
הרכבת הזו לא עוצרת, ואני לא יודע איך הסיפור הזה יגמר.

הפרק הזה קצת קצר שאר הפרקים יהיו ארוכים יותר.
אני בן רק לידיעתכם


תגובות (2)

ממש אהבתי את זה (:
ומזל שאמרתה שאתה בן או שהייתי קותבת 'תמשיכי' אז…
תמשיךךךך

05/08/2013 04:28

תמשיך

05/08/2013 05:42
2 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך