המעודדת
אשמח אם תצרו איתי קשר במייל ותעזרו לי לחשוב על המשך מסתורין למציאת הרוצח ולעונה הבאה. אז.... נדבר?.... :)

רצח לא ברור פרק 4

המעודדת 15/10/2013 621 צפיות אין תגובות
אשמח אם תצרו איתי קשר במייל ותעזרו לי לחשוב על המשך מסתורין למציאת הרוצח ולעונה הבאה. אז.... נדבר?.... :)

-בלשית-
"אז עכשיו אנחנו יודעים מה הקשר בין השלושה" אמרתי. מחברת את חלקי הפאזלים לאט לאט תוך כדי הליכה לאוטו כשדרייק משתרך מאחורי. "איך אנחנו מוצאים את אמרלד הזאת?" שאל דרייק בייאוש. שוב הרגשתי רטט בכיס וצלצול הטלפון המוכר של raking ball. "אני מנחשת כריס, גופה שלישית?"
"הפינה המערבית לרחוב שלידכם" אמר. נאנחתי וניתקתי את השיחה. נכנסנו למכונית והגענו לזירת הפשע. "תעודת הזהות שלה נמצא עליה" התחיל כריס לומר. "קוראים לה אמרלד מקדוגל, בת 22, בדיוק עברה דירה ונרצחה כי כנראה קורל גיבתה את הגילוי שלה על הרוצח של מיה ועכשיו אין דרך קלה שבה נוכל לזהות את הרוצח." אמרתי והסתכלתי באמרלד החיוורת. "שעת מוות משוערת?" שאלתי את כריס ולא הפניתי מבטי מאמרלד. "לפני חצי שעה עד שעה, לא יותר". אמר. "את בסדר?" שאל. "מעולה" עניתי לו בקול אדיש ורק אחר כך ניתקתי מבטי מאמרלד. "נטלי, תזמיני את המשפחה של אמרלד, של קורל ושל מיה לזיהוי גופות." חברים, בוא נמצא כבר את הרוצח הזה ונגמור את העניין" אמרתי.


תגובות (0)

הוספת תגובה - היה הראשון להגיב!
התחבר עכשיו בכדי להוסיף תגובה
2 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך