המעודדת
הסיפור נמחק לי כי האתר הזה מטומטם מוות לפעמים (כן אני רותחת!!!) ולכן הסיפור הזה הרבה יותר גרוע מהמקורי..... -_- -_- -_- -_- -_- :\ :\ :\ :\ :\ :\ :\ :\ -_- -_- -_- -_- -_- :\ :\ :\ :\ :\ :\ :\ :\ -_- -_- -_- -_- -_- :\ :\ :\ :\ :\ :\ :\ :\ -_- -_- -_- -_- -_- :\ :\ :\ :\ :\ :\ :\ :\ -_- -_- -_- -_- -_- :\ :\ :\ :\ :\ :\ :\ :\ -_- -_- -_- -_- -_- :\ :\ :\ :\ :\ :\ :\ :\ -_- -_- -_- -_- -_- :\ :\ :\ :\ :\ :\ :\ :\ אגב אני המצאתי פירוש אחר למילה מזוקרים...

רצח לא ברור פרק 2 עוד קורבן (תכנסו, תקראו, תדרגו ותגיבו :))

המעודדת 15/10/2013 481 צפיות אין תגובות
הסיפור נמחק לי כי האתר הזה מטומטם מוות לפעמים (כן אני רותחת!!!) ולכן הסיפור הזה הרבה יותר גרוע מהמקורי..... -_- -_- -_- -_- -_- :\ :\ :\ :\ :\ :\ :\ :\ -_- -_- -_- -_- -_- :\ :\ :\ :\ :\ :\ :\ :\ -_- -_- -_- -_- -_- :\ :\ :\ :\ :\ :\ :\ :\ -_- -_- -_- -_- -_- :\ :\ :\ :\ :\ :\ :\ :\ -_- -_- -_- -_- -_- :\ :\ :\ :\ :\ :\ :\ :\ -_- -_- -_- -_- -_- :\ :\ :\ :\ :\ :\ :\ :\ -_- -_- -_- -_- -_- :\ :\ :\ :\ :\ :\ :\ :\ אגב אני המצאתי פירוש אחר למילה מזוקרים...

-בלשית-
"אז הרוצח שלנו הוא האיש שדפק על דלתה של מיה" אמרתי. "אבל אנחנו עדיין במבוי סתום" אמר דרייק. "איוון ז"ל אמר לי פעם שאם אנחנו במבוי סתום צריך ללכת להתחלה." אמרתי בקול עצוב מעט. "אז לשם הולכים" אמר.
רטט וצלצול של טלפון נשמע מהכיס שלי ומיהרתי לענות "סם" אמרתי כפי שאני מתחילה כול שיחה שלי. "אהה… אוקי. בסדר. אנחנו בדרך" אמרתי וניתקתי. "מייק קורא לנו" אמרתי לשותפי דרייק. הוא עיווה את פניו וניסה לחשוב על מי אני מדברת. "מחדר המתים?.." ניסיתי להזכיר לו. אך הוא משך בכתפיו והלך אחרי. הגענו לחדר המתים. "דבר אתנו מייק" אמרתי בקול ממהר. "סיבת המוות חניקה."
"ו…?" שאלתי. "אמרת לי לקצר…" אמר בקול ערסי. "מייק!" אמרתי בכעס. "סיבת המוות, חניקה. הרוצח שלה הוא מקצוען." אמר. "מקצוען שמשאיר את הגופה בחצר של מישהו?" שאלתי לא מאמינה. מייק הנהן.
"הוא השתמש בכפפות. הוא אומנם חכם, אבל אנחנו יותר" אמר מייק וחייך חיוך קטן. "כשהרוצח שם את הגופה בחצר של מישהו רחוק מביתה היא קיווה שאם השאיר סימנים כול-שהם מי הממטרות ישטפו אותם, אבל לא התמזל מזלו ומי הממטרות הם מזוקרים" אמר. "מזוקרים?" שאל דרייק. "כלומר אם הרוצח לשנו באמת השאיר סימנים כלו-שהם על הגופה המים רק יעזרו לנו למצוא אותם!" אמרתי באושר. דרייק הסתכל בסימני החניקה הברורים על צווארה של מיה. "משהו פה לא מסתדר לי" מלמל דרייק.
"אם הרוצח ידע שיהיו ממטרות בדיוק באותו היום ובדיוק באותה השעה, איך זה שהוא לא ידע שהמים מזוקרים?" אמר. "לילד יש נקודה" אמר מייק. שום הרגשתי רטט בכיסי וצלצול הטלפון שלי נשמע. "עדכן אותנו מייק אם אתה מוצא משהוא" אמרתי במהירות. "הרוצח היה חייב להכיר את הבעלים!" אמר דרייק בניצחון. עניתי לשיחה. "סם" אמרתי. "יש עוד קורבן" אמר בקרירות כריס ופני קפאו מזעם.


תגובות (0)

הוספת תגובה - היה הראשון להגיב!
התחבר עכשיו בכדי להוסיף תגובה
3 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך