צללית12
אני כותב את ספר זה בהשראת הספר " שרלוק הולמס והפרחחים מרחוב בייקר"


תהנו!
עוד פרקים בהמשך!

שרלוק הולמס והפרחחים מרחוב בייקר 2- פרק 1

צללית12 18/10/2013 1161 צפיות תגובה אחת
אני כותב את ספר זה בהשראת הספר " שרלוק הולמס והפרחחים מרחוב בייקר"


תהנו!
עוד פרקים בהמשך!

אני שרלוק הולמס הבלש הגדול כולם מכירים אותי בערך אבל כולם יודעים שאני לא עובד לבד ווטסון כמובן וחבורה של ילדים בלי בית ובלי הורים עוזרים לי בפתרון תעלומות.
אני מצטער שאלי תשמעו קצת ועל החבורה יותר.

הכל מתחיל ברחוב בייקר בלילה שם ויגינס מנהיג חבורת הפרחחים מציג את אוזי לחבורה.
בהתחלה היו סירבו לצרף אותו בגלל שאז לא היה להם אוכל או מקום אבל אחרי וויכוחים רבים אוזי או בשמו המלא אוזגוד מצםרף לחבורה.
הגיע שעת האוכל וכולם התקבצו בשולחן הרועע כדי לאכול אפילו שירלי החמוסה של ויגינס יצא.
שלום לכולם אמר ויגינס ועלה על השולחן כמו תמיד שמשהוא מצטרף לחבורה אנו מציגים את עצמנו ומספרים עלינו כך שירגיש שאנחנו כמוהוא. הראשון אני- שמי ויגינס הפרידו אותי מהורי בדיל שנתיים ושלחו אותי למשפחה מאמצת שהעבידה אותי קשות. ברחתי ממנה ונשארתי לגור כאן ברחוב הזה מתחת לסמטאות עד שהולמס נתן לי עבודה כמותכם ואז מצאתי אתכם ואני אתכם ויגינס הוריקן את ראשו.
הבא רוהאן שהוריו מתו ישר אחרי שנה להולדתו ושמו אותו כאן במחסן איתנו.
אחרי שישה סיפורים מצערים הגיע תורו של אוזי שהוריו נעלמו ממנו וחלומו למצוא אותם.
השעה עשר כולם לישון הם נשקבו אל סכי פחם ונרדמו. אוזי לא הצליח להרדם מרוב נחרותי של רוהאן ויגינס קם ויצא לטייל אם אוזי.
אז אתה יודע איפו הוריך? שאל ויגינס את אוזי אוזי הנהן בראשו כלא בצער רב.
גם אותי ההורים עזבו אמר ויגינס כדי להרגיע את אוזי אבל זה לא עזר.
הירח היה יפה כשהמשיכו אל הביג בן הגדול כשבדיוק צלצל.
ביינתים בביתו של הולמס גברת הדסון בעלת ביתו הגישה להם תה בעוד הולמס קורא את עיתונו.
ווטסון אמר הולמס והתחיל להקריא לו מהעיתון "הנסיך צ'רלס הראשון נהרג הערב ברמונו" מה אמר ווטסון וכל התה שלו נשפך אל מכנסיו בעוד הוא צרח "זה לא יכול להיות" מי רצח? איך? מיליוני שאלות יצאו מפיו של ווטסון ועוד שאלה יצאה מה נעשה נחקור? אני משתוקק לחקירה. הולמס עישן ממקטרתו והציא טבעות עשן גדולות ואפורות אני חושב שנצטרך לחקור אבל לא לבד.


תגובות (1)

כתבתי את הפרק אכשיו בגלל שאני בבית כי עוד מעט יש לי תחרות בשחיה!
תאחלו לי בהצלחה :)

18/10/2013 02:15
3 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך