אשמח לתגובות ביקורות ועצות לשיפור :)

תעלומה לא פתורה

04/05/2015 517 צפיות אין תגובות
אשמח לתגובות ביקורות ועצות לשיפור :)

פרק 2
-נקודת מבט אורנה-
נגמרה המסיבה כולם הלכו הביתה אני ונועם נשארנו בבית והלכנו לישון כל הלילה לא יכולתי להירדם הסתקרנתי כל כך ממה יקרה מחר…
בסוף נירדמתי ואחרי כמה שעות הגיעה בוקר
התקשרתי לנועה וקבענו ללכת ביחד לבית ספר התארגנתי לבשתי חולצה נופלת שכתוב עליה אהבה באנגלית בצבע ורוד וסקיני ג'ינס קצר ונעלי ספורט סניקרס אדומות לקחתי משהו לאכול ויצאתי לבית ספר עם נועה כשהגעתי לכיתה לא הפסקתי לבהות בתום החתיך של השכבה אבל אז נועה הוציאה אותי מפוקוס ושאלה אותי מה בקשר לפגישה ביער היום אמרתי לה שנעשה בדיוק כמו שתכננו והכל יעבור חלק נכנסנו לכיתה והיו שעות של שיעמום!
-הסתיימו הלימודים-
הלכתי לבית עם נועה חיכינו לשעה 5 התארגנו ויצאנו לכיוון היער נועה התחבאה מאחורי אחד העצים ושמנו את המשטרה על חיוג מהיר אחרי כמה דקות באה איש גדול עם מסכה שחורה על הפנים ובגדים שחורים והוא אמר לי מקווה שהגעת לבד אמרתי לו כן תוך כדי שאני רועדת והוא אמר יופי הוא נתן לי מכתב והלך חיכיתי כמה דקות כדי לראות שהוא באמת הלך וקראתי לנועה ופתחנו את המכתב היה רשום אנשים עוקבים אחרייך את חייבת להיזהר חייך בסכנה סיימתי לקרוא את המכתב עם נועה ואמרתי לה טוב עם מה שהוא אומר זה אמת אני חייבת להיזהר אני עכשיו רואה הכל עם מישהו עוקב אחריי נועה אמרה טוב ותמיד לשים את המשטרה על חיוג מהיר אמרתי טוב והלכנו שנינו לבית שלי.


תגובות (0)

הוספת תגובה - היה הראשון להגיב!
התחבר עכשיו בכדי להוסיף תגובה
2 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך