BlueWex
ממש מצטער שזה קצר D:

thief- פרק 1- התוכנית

BlueWex 15/01/2012 872 צפיות תגובה אחת
ממש מצטער שזה קצר D:

"טוב אז על מה אנחנו מדברים?" הגנב שאל, האיש גיהק עוד פעם, זה עלה על עצביו. "אני צריך שתביא לי ממממ… ארטיפאכט! כן!" הגנב צחק "ארטיפאכט?! מה אני נראה לך כמו אביר?" האיש לחש באוזנה של הבחורה, "כמובן…" היא מלמלה והלכה לתוך חדר חשוך, האיש הציע לגנב סוגים של משקאות חריפים, הוא נרתע בחריפות. לאחר כמה דקות האישה חזרה מהחדר עם מזוודת עור שחור שברזל חבר את צדדיה. האיש הניח את המזוודה על השולחן. "דרך אגב… הנני מצטער על שלא הזכרתי את שמי.. שמי הוא ג'ייק" הגנב נענה בנימוס "לשירותך…" ג'ייק הניח את ידו השמנונית על המנעול ופתח אותו. כחמש מאות אלף לירות שטרלינג נכו על השולחן. הגנב נשאר אדיש. "זה שינה את דעתך הא?" אמר ג'ייק ודחף את מרפקו לגנב "מקצת… אני צריך לשמוע קצת יותר פרטים?" אמר הגנב ולגם את משקהו. "תואיל בטובך?" הפעם שניהם צחקו. "אוקיי הארטיפקט נמצא במצודת המלכה…" הגנב הנהן ונשך את שפתו "היו קלים יותר…" ג'ייק כחכך בגרונו "כמו שאמרתי אבטחה גבוה, עונש מוות, חומות מסוכנות. מלכודות השומרות על החפץ, מה תגיד?" הגנב הנהן לעצמו "אני צריך לדבר עם מישהי קודם…" ג'ייק הפסיק לחייך. "רק תזכיר לי…" אמר הגנב איטיות "למה אתה צריך את החפץ?" ג'ייק לגם כוס של ג'ין "זה כבר עניין שלי…"


תגובות (1)

ממש אהבתי (:
תמשיך מהר!!

15/01/2012 21:46
2 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך