בקי
לא להתגרת בכלב גם כשהוא כלב שלנו של המשפחה לשמור על "כבודו" ולשחק עמו אך לא להתגרות בו ממש לא !!!!!

סיפור אמיתי לחלוטין "מעשה בחיית מחמד"

בקי 28/01/2012 681 צפיות 2 תגובות
לא להתגרת בכלב גם כשהוא כלב שלנו של המשפחה לשמור על "כבודו" ולשחק עמו אך לא להתגרות בו ממש לא !!!!!

סיפור אמיתי לחלוטין

אני חייבת לספר לכם סיפור שהוא אמיתי לחלוטין אותי ראיתי במו עיני כדי שכולנו נהיה מודעים לכך והלוואי שאיש לא יפגע !!!!!

והסיפור הוא כזה: התארחנו הערב מוצ"ש בביתם של ידידים טובים שאימצו לא מזמן כלב מ- S O S אקט חינוכי לכל הדעות, וזאת לאחר ששני ילדיהם הפעוטים ביקשו והתחננו.

הכלב לא גדול במיוחד אך שמנו לב כי שני הילדים הפעוטים שיש למשפחה זו חושבים שהכלב הוא צעצוע ולא משהו אמיתי.

כשהאמא הניחה על השולחן כיבוד עבורינו התכבדו גם הילדים ואז באופן אוטומטי הכלב קפץ וביקש שיכבדו גם אותו חחחח אך זה לא מצחיק כלל הילד הפעוט התיישב על הריצפה כשחתיכת עוגה בידו ולאחר שהוא לא נתן ביס לכלב , נתן הכלב ביס באפו של הילד, ממש ביס, האף החל מדמם ולמזל כולנו הנשיכה לא הייתה עמוקה מאד ולאחר שההורים הרגיעו אותו ושמו לו קרח על אפו הדימום נפסק וגם הנפיחות מאד לאט גם היא החלה להעלם.

למה אני כותבת לכם סיפור זה כי כלב ככל שיהיה נחמד הוא חיה אמנם חיית מחמד אך חיה וכפי שההולכים על שניים אינם מוכנים שיתגרו בהם על אחת כמה וכמה אלה ההולכים על 4 מאחר ונבצר מהם ולהתריע, זו התוצאה שראיתי במו עיני במוצ"ש.

שבוע טוב לכולם וראו הוזהרתם !!!!


תגובות (2)

חחחח אהבתי אף פעם לא התגרתי בכלבה שלי אבל לא מפחד ממנה כי היא לא תעשה לי כלום..

31/01/2012 09:33

סטפן פארטי יקירי אל תגיד לעולם אף פעם ומאד מאד מקווה שאכן לא תגרום לך למשהו כואב ותמשיך לפנק אותה אני "מתה" על כלבים זו חיית המחמד הכי נבונה , הכי שומרת אמונים לאנשים שהיא מתגוררת בביתם מה שאני לא יכולה לומר על חתול, חתול יכול לשרוט וזה עלול לכאוב נורא ♥♥♥3

26/03/2012 05:40
2 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך