בקי
מתוקה שלי היא עדיין פוחדת שחלילה זה עלול לקרות שוב. בתי,אחותה התאומה אחותה החיילת וכמובן אני לא משאירות אותה לרגע לבד כל הזמן מקיפות אותה בהמון אהבה ותמיכה.
למה החלטתי לפרסם זאת מאחר וכל אחת ואחד מאתנו חייב להיזהר כשהוא במקלחת לא להפעיל מים חמים מאד מאד ומכאן מהאתר שאני מאד אוהבת מבקש\ת מכולכם כי תתפללו כל אחד בדרכו שלה שנכדתי המתוקה לא תדע יותר פחד.

תודה רבה ממני בקי ♥♥♥

סיפור אמיתי שקרה לנכדתי אהובת חיי (אחת התאומות) ♥♥♥♥♥♥♥♥

בקי 27/03/2012 556 צפיות אין תגובות
מתוקה שלי היא עדיין פוחדת שחלילה זה עלול לקרות שוב. בתי,אחותה התאומה אחותה החיילת וכמובן אני לא משאירות אותה לרגע לבד כל הזמן מקיפות אותה בהמון אהבה ותמיכה.
למה החלטתי לפרסם זאת מאחר וכל אחת ואחד מאתנו חייב להיזהר כשהוא במקלחת לא להפעיל מים חמים מאד מאד ומכאן מהאתר שאני מאד אוהבת מבקש\ת מכולכם כי תתפללו כל אחד בדרכו שלה שנכדתי המתוקה לא תדע יותר פחד.

תודה רבה ממני בקי ♥♥♥

סיפור אמיתי לחלוטין שארע לנכדתי המתוקה והיא כתבה אותו במו ידיה ♥♥♥♥

הכל התחיל ביום רגיל ,קמתי , צחצחתי שייניים והכל היה רגיל .

ואז נכנסתי להתקלח , התקלחתי כמו כל יום רגיל .

יצאתי מהמקלחת , הרגשתי סחרחורת , אמרתי לעצמי אה זה בטח סחרחורת קטנה אני אשב על המיטה קצת והיא תעלם .

אך , לא הצלחתי אפילו להגיע למיטה , חשתי כאב בטן עצום , בחילה ענקית . התחלתי לשמוע את כל הסובבים סביבי חזק מאוד , ולא ראיתי כמעט וכלום . אם אתם חושבים שזה הכי גרוע אז לא , התחלתי
לשמוע אנשים מדברים על כל מיני דברים מוזרים , וראיתי אנשים מעוותים צועקים את שמי , עוד ועוד .
לא הבנתי מה הם רוצים .

פתאום שמעתי הצילו , הצילו , היא נפלה לי , הצילו .
שפתחתי את עייני , ראיתי את אמא שלי בוכה דמעות וכולה אדומה . ואז הבנתי , שהתעלפתי , איבדתי את ההכרה לכמה שניות .

מיד שמעתי צלצול טלפון , זו הייתה סבתא שלי , היא ביקשה מספר טלפון של העבודה של דודה שלי , אך ששמעה מה קרה מיהרה לסגור את הטלפון , ולקחת מוניית ולנסוע אלינו .
לא הבנתי מה קורה , כולם סביבי היו בלחץ ואני היתיי בכלל בעולם אחר , לא זכרתי כלום .

לאחר כמה דקות חזרתי לעצמי ושאלתי מה קרה , סיפרו לי שעייני עלו למעלה , והתחלתי ללכת כמו מומיה וכנראה התעלפתי .

מיד הרגשתי פחד עובר בי , איך זה קרה ? ולמה ?
מיהרנו להתקשר לרופא , אך הוא אמר שבגלל שהמים היו חמים מדי.

היום חזרתי לשגרה , אך אני עדיין מפחדת שזה יקרה לי שוב .


תגובות (0)

הוספת תגובה - היה הראשון להגיב!
התחבר עכשיו בכדי להוסיף תגובה
3 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך