סיפור ראשון תנו בכיף

23/12/2016 801 צפיות תגובה אחת

זה סיפור מוזר ומפחיד… תראו בו כהקדמה – היתה בעבר משפחה חד הורית, של אמא וילד בן 8.
הילד תמיד היה חושב על מוות ועל רצח… האמא היתה עובדת ימים שלמים והילד היה נשאר בבית לבד.
כשתיחקרו את הילד, הוא אמר שהוא תיכנן את זה כמה ימים, הוא חיכה לילה אחד כשאמא שלו חזרה מאוחר מהעבודה, סידר את המיטה שלו עם כריות כישן, והתחבא מתחת למיטתה של האם – עם סכין.
כשהאם חזרה מהעבודה, עברה בחדר של הילד .. הציצה בו מבעד לחריץ קטן בדלת וראתה כי הוא ישן שנת ישרים במיטה… עם חיוך עצוב נכנסה שבוזה למיטתה שלה ונרדמה.
לפי העדויות של הילד זמן מה לאחר שנרדמה – יצא מתחת למיטה , דקר אותה.. וברח.
האם בראש ובראשונה לאחר שנדקרה אספה כל שארית נשמה שנותרה לה ורצה לחדרו של הילד לבדוק אם הוא עדיין שם ונרגעה לגלות את המיטה המאויישת למראה, ונפלה בפתח החדר.
מכאן השמועות נעשו מטושטשים – ידוע כי האם נמצאה בבוקר למחרת כאשר לא עלתה בבוקר להסעה הקבועה בדרך לעבודה ולא ענתה לטלפונים – והמשטרה יודעה ומצאה אותה.
את האם ניסו להחיות בבית החולים, אך לאחר שהוציאו את הסכין שחדר לכתף שלה נאלצו הרופאים לקרות את ידה והיא מתה בניתוח.
על מנת לחקור יותר על אודות הרצח שמו את האם בחדר המתים.
את הילד מצאו יומיים אחר כך שוכב בפינה חשוכה של רחוב , ואספו אותו באהבה – חשבו כי ברח מהרוצח.
אך לאחר תיחקור קצר הילד התוודה.
שמועה נוספת אומרת כי יום לאחר שהילד נמצא האם נעלמה כלא היתה מחדר המתים.
איש אינו יודע עד היום אם הילד דבר אמת , או אם שרד את השיקום או מה עלה בגורלם של האם והילד.

ועכשיו מתחיל סיפורנו… כ50 שנה לאחר המקרה, והסיפור הטראגי כבר נשכח מראשם של האנשים.
כעת לילה, נהג מונית מבוגר נוסע ברחובות השקטים של הכפר בחיפוש נואש אחרי אנשים שיביאו לו קצת פרנסה.
המשיך נהג המונית לשוטת עד שהגיע לכביש צר ואפל שחוצה בבית קברות גדול וישן.
הנהג האט.. סופרו על בית הקברות הזה סיפורים רבים, תמיד הוא היה סקרן לברר בעצמו מה מתוכם אמת.
לפתע ראה צללית שחורה מתקרבת, בהתחלה רותק בבהלה
אך עם התקרבותה של הדמות גילה שזוהי רק אישה אבלה לבושה שחורים, שחצתה את בית הקברות.
האישה הרימה ראשה ופניה העגומים ניגלו מבעד לצל כובעה רחב השוליים, ואז הבחינה במונית ובחיוך הקלה קל נכנסה אליה והתיישבה במושב האחורי.
"ערב טוב" אמרה.
"ערב טוב" השיב הנהג "לאן תרצי?"
"סע, אני אעצור אותך".
הנהג החל לנסוע – כאשר הגיע לפרשת דרכים שאל שנית "אממ גברתי, לאן תרצי?"
"סע.. פשוט סע.."
במבוכה קלה המשיך הנהג בדרכו – ושוטת ברחובות הריקים והחשוכים.
במבט במראה שמונחת לפניו שם לב הנהג כי לאישה חסרה יד.
באיבוד קל של תשומת לב כמעט נתקע בעמוד אך עצר בפיתאומיות.
"אולי תסתכל לאן אתה נוסע?" גערה בו האישה.
"אני מצטער גברתי" השיב "אממ גברתי, הגענו כבר ליציאה מין הכפר , אני צריך לדעת לאן את רוצה להגיע"
"מעולה," אמרה אישה… "המשך לנסוע"
"גברתי, השיטותים אלה עולים לך יותר, ויציאה מן הכפר תכפיל את הסכום… לא יותר נוח , שפשוט תאמרי לי ל – "
"אמרתי לך לנסוע, לא?"
"כן גברתי." אמר הנהג והמשיך.

"אממ גברתי, איך איבדת את היד שלך?" שאל הנהג כבד"א.
"כרתו לי אותה" ענתה האישה בסתמיות.
"אפשר לשאול מי?" שאל הנהג בתמיהה.

אתה!

משפחה שגרה בעין צורים ובה אבא,אמא,ילד,ילדה ותינוקת
הולכים לישון את שנת היופי שלהם באמצע הלילה האבא מתעורר והולך לשירותי ובשרותים הוא שומע קול שאומר:"אני אוכל בשר ודם ד ם ד ם…" האבא מקבל התקף לב ומת גם האמא מתעוררת באמצע הלילה והולכת לשירותים ושומעת:"אני אוכל בשר ודם ד ם ד ם" האמא מטביעה את עצמה בכיור , הילד רואה את שתי הוריו מתים בשרותי ושומע:"אני אוכל בשר ודם ד ם דם…" פותח את החלון וקופץ הילדה הולכת לשירותים רואה את הוריה ואחיה מתיה נכנסת לאסלה ומורידה את המים התינוק נכנס לשירותים ושומע:"אני אוכל בשר ודם דם ד ם…" ואז הילד אומר: אז מה ואני אוכל פיתה עם שוקולד..


תגובות (1)

אם אתם אוהבים אני אעלה עוד אבל אם לא אני אפסיק…

23/12/2016 14:51
6 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך