סופי111
קצת על הדמויות. סופי: גיל:16 ילדה מצחיקה, אימופולסיבית, מורדת, שלא מפחדת להגיד את דעתה.יש לה משפחה עשירה ואח קטן בן 6 בשם טיי שהיא אוהבת מאוד אבל הוא ליפעמים קצת מעצבן אותה. לוסי:אמא החורגת שהתחתנה עם אבא שלה ליפני חודש וזה היה הפתעה לא נעימה לשמוע כי היא רק בת 22 ואבא שלה בן 40 קיילי: גיל:15 חברה טובה של סופי וחברה של זאק קצת זנותית לפעמים לא חכמה כל כך אבל יש לה לב גדול. זאק:גיל:17. הידיד הכי טוב של סופי מיתייעץ איתה תמיד על בנות וככה הוא גם השיג את קיילי . אנה:גיל 16.החברה הכי הכי טובה של סופי כבר מהיסודי חכמה,טובה בלימודים,נחמדה ותמיד שם שצריך אותה לפחות זה מה שהיא חשבה . אלכס:גיל 16 נולד באותו יום בדיוק כמו סופי והילד הכי חתיך בבית הספר הוא קצת חושב את עצמו מעל כולם אבל הוא בן אדם טוב בסופו של דבר.לאחרונה הוא התנהג קצת מוזר אבל זה יסתרדר בסוף . אוליבר:הילד הכי חחנה בבית הספר כולם צוחקים אליו כולל סופי אבל יש לו לב ענק והוא מוכו תמיד לעזור למי שצריך ותמיד מקשיב לשיחות של אחרים.

סלנדר

סופי111 06/08/2014 638 צפיות אין תגובות
קצת על הדמויות. סופי: גיל:16 ילדה מצחיקה, אימופולסיבית, מורדת, שלא מפחדת להגיד את דעתה.יש לה משפחה עשירה ואח קטן בן 6 בשם טיי שהיא אוהבת מאוד אבל הוא ליפעמים קצת מעצבן אותה. לוסי:אמא החורגת שהתחתנה עם אבא שלה ליפני חודש וזה היה הפתעה לא נעימה לשמוע כי היא רק בת 22 ואבא שלה בן 40 קיילי: גיל:15 חברה טובה של סופי וחברה של זאק קצת זנותית לפעמים לא חכמה כל כך אבל יש לה לב גדול. זאק:גיל:17. הידיד הכי טוב של סופי מיתייעץ איתה תמיד על בנות וככה הוא גם השיג את קיילי . אנה:גיל 16.החברה הכי הכי טובה של סופי כבר מהיסודי חכמה,טובה בלימודים,נחמדה ותמיד שם שצריך אותה לפחות זה מה שהיא חשבה . אלכס:גיל 16 נולד באותו יום בדיוק כמו סופי והילד הכי חתיך בבית הספר הוא קצת חושב את עצמו מעל כולם אבל הוא בן אדם טוב בסופו של דבר.לאחרונה הוא התנהג קצת מוזר אבל זה יסתרדר בסוף . אוליבר:הילד הכי חחנה בבית הספר כולם צוחקים אליו כולל סופי אבל יש לו לב ענק והוא מוכו תמיד לעזור למי שצריך ותמיד מקשיב לשיחות של אחרים.

פרק 1:
טרררררררררררררררררר
קמתי בבהלה וממש נילחצתי מהחלום הזה.
הלכתי למקלחת להצחצח שיניים ולשטוף פנים כשגיליתי שריטה על הפנים שלי.
אני:אוקי זה מוזר חח
ירדתי למטה לאכול ארוחת בוקר שלוסי האמא החורגת שלי קפצה אלי ואמרה
לוסי:את רצינית איתי ?
אני:מה?
לוסי:את לא הכנסת אתמול את הכלבה הביתה היא נשארה כל הלילה בחוץ קופאת מקור.
אני:זאת הכלבה שלך תטפלי בא את .(אני לא מבינה איך היא יכולה לטפל בכלבה והכלבה לא מטפלת בא שרמוטה )
לוסי:לכי להכניס אותה עכשיו …חצופה כל מה אני מבקשת ממך זה קצת עזרה ואת עוד מבקשת מימני לטפל בא אני זהו את מקורקעת היום אין סרט !
אני:את לא אמא שלי את יודעת .
לוסי:אני כן מאז שהיתחתנתי עם אבא שלך !
אני:ביי
לוסי:מה אמרתי לך להכניס אותה זה יעלה לך ביוקר…
הלכתי לבית ספר שבשער חיכו לי שלושת החברים הכי טובים שלי: אנה,קיילי,וזאק
כולם:היי סופי
אני:היי ואי אתם לא מבינים איזה חלום מוזר חלמתי אתמול אני ה
צלצול.
טוב אני ידבר איתכם בהפסקת צהריים ביי
הלכתי לשיעור כימיה וישבתי ליד בן הזוג שלי למעבדה אלכס הילד הכי מושלם בבית ספר
למרות שבזמן האחרון הוא מתנהג ממש מוזר מפוחד כזה כל הזמן זה קצת מלחיץ אותי.
אני:היי אלכס מה קורה אתה בסדר היום?
אלכס:כן למה שאני לא יהיה בסדר?
אני:לא יודעת כי אתה הייתה קצת לא פה לאחרונה מעוףף כזה.
אלכס:סתם לחץ מבחנים את יודעת .
אני:או קיי…..
אלכס:אני מצטער :(
אני:על מה? חח
אני רוצה להחליף שותף למעבדה פשוט שתיינו לא לומדים ואני צריך מישהו שיעזור לי ללמוד לא לדבר כל השיעור.
אני:אתה זה שרצה לשבת לידי בהתחלה
אלכס:אוקי עכשיו אני לא רוצה אני יהיה שותף של אוליבר מהיום
אני:אוליבר הילד המוזר הזה ?
אלכס: כן ביי וסליחה.
השעתיים הראשונות נגמרו והלכתי לקפיטריה לאכול ולדבר עם החברים שלי על החלום המוזר שחלמתי.
הגעתי לקפיטריה וחכיו לי שם אנה, קיילי, וזאק.
אני: היי יופי עכשיו אני יכולה לספר לכם את החלום.הייתי במין יער אחד ואיזה יצור ענק רדף אחריי הוא היה עם פנים לבנות בלי עיינים או פה,והוא לבש חליפה שחורה
ואו זה היה חלום מפחיד
החלנו וצחקנו עד הצילצול לשיעור השלישי
קיילי וזאק:טוב אנחנו צריכים ללכת "לשיעור"
אנה ואני:כן כן שמענו אותכם לשיעור לכו זדיינו בשירותים חח
זאק:נכון חח ביי
אנה:טוב אני באמת צריכה ללכת לשיעור אני לא כמוך מבריזה מהכל ביי :)
אני:אני לא מריזה טוב צודקת אני כן חח ביי.
אוליבר בא מאחוריי ואמר,
אוליבר:סופי שמעתי את חלום שלחמת .
אני: אוקי ולמה הקשבת לשיחה שלי?
אוליבר:עם זה יחמיר תתקשרי אלי.
והוא הניח אל הידיים שלי פתק עם המספר טלפון שלו
והלך……….


תגובות (0)

הוספת תגובה - היה הראשון להגיב!
התחבר עכשיו בכדי להוסיף תגובה
4 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך