marry217
איך?

עיר הצללים

marry217 01/12/2013 701 צפיות תגובה אחת
איך?

אני רצה לשום מקום,מנסה להציל את כל מי שחשוב אך בסוף הוא הופך לעפר,וכנראה שאני רצה רק כדי לעכב את הבלתי נמנע.
ביום שמשי אחד יצאתי לטיול עם כל המשפחה,אמא,אבא,ואחותי הקטנה ולנטינה.
נסענו לתל-אביב לראות על מה כולם מתפלאים,היינו במסעדה,היינו בטיילת איפה לא היינו?
היה כיף,נהנינו להיות בחברת האחר מה שלא יצא לנו פעמים רבות.
אך פתאום עננים שחורים שאיימו בגשם החלו לכסות את השמיים,ברקים ורעמים מכל עבר וכך התחילה הסערה.
אנשים רצים להציל את חייהם מפני הסופה כשאנחנו קפואים,לא יודעים מה לעשות,לברוח או אולי להישאר?
ואז זה קרה,ברק היכה את כל העיר חוץ ממשפחתי,כולם נפלו באותו הזמן,כולם מתו באותו הזמן.
חוששים ומפוחדים אנחנו רועדים באותו המקום באותו המבט המפוחד.
ראיתי שממש עוד שניה ברק פוגע בנו,צעקתי לכל המשפחה לרוץ,להציל את חייהם.
כל המשפחה התפצלה אילו אני ואחותי הקטנה ולנטינה נשארנו יחד.
משכתי אותה בניסיון להצילה ואז אנחנו רואות צללים זועקים שמנסים לתפוס אותנו בכדי להשיב את חייהם.
כבר לא ראינו את הוריינו אך הדבר הכי עצוב היה שראינו אותם בסוף,בתור עפר ואחריהם כל שאר הגופות הפכו עפר.
רצתי ורצתי,משכתי אחריי את אחותי ולא חשבתי על הכאב שאני גורמת לה,רק חשבתי להצילה.
וברק נוסף הכה בעיר אך הפעם באחותי.
מסתכלת אחורנית,מפסיקה לרוץ,נופלת על ברכיי ומתחילה לבכות.
"זהו אני מוותרת"
אמרתי בקול רם כי למה להמשיך?,איבדתי את כל מי שהיה חשוב לי.
הצללים שולחים לעברי את ידיהם ואני נעלמת לאט לאט והופכת עפר.


תגובות (1)

הסיפור מאוד יפה! אני חושבת שאם היית משתמשת במשו יותר דמיוני זה היה יכול להיות יותר טוב. כתבת " נסענו לתל אביב" , אם היית כותבת עיר שהמצאת זה היה יכול להשמע מסקרן יותר. את מיהרת מדי עם העלילה. אני חושבת שאם היית נותנת לחלק מהדמויות אופי או משהו מיוחד להם הקורא היה נקשר לדמות יותר ואז כשהיית " הורגת" אותה זה היה יותר מצמרר, בנוסף, אני לא יודעת מי זה או מה זה לנטניה אבל נראה שבסוף קצת שכחת ממנו/ ממנה/ מזה… אני בטוחה שאחרי ההערות שלי הסיפור הבא שלך יהיה יותר טוב, בהצלחה :)

02/12/2013 03:40
2 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך