DemonSlayer
מקווה שתצליחו לישון!ודרך אגב לכל חובבי טרריה שקוראים עד עכשיו,הזהרתי אתכם!

קריאה בחושך-פרק 1:טרריה.

DemonSlayer 14/11/2013 1698 צפיות 3 תגובות
מקווה שתצליחו לישון!ודרך אגב לכל חובבי טרריה שקוראים עד עכשיו,הזהרתי אתכם!

אוקיי שלום לכולם!
כמו שאמרתי פתחתי סדרה חדשה של קריפיפאסטות,שתהיה גם על משחקים(הפרק הזה הוא על משחק) ולא דווקא משחקי אימה אלא אף על משחקים קלאסיים.הסדרה תהיה מדי פעם גם על דברים מוזרים ומטרידים מהחיים כמו הסיפור שהעלתי לא מזמן על סלנדרמן.

אוקיי נתחיל.
ולפני שתקללו אותו בתגובות ותצעקו עליי ותחכו לי מחוץ לבית עם קלשונים,בבקשה ממכם לכל מי שמכיר ואוהב את המשחק טרריה וחושב שהקריפיפאסטה הבאה תשנה את נקודת המחשבה שלכם כלפי המשחק בבקשה תשקלו שוב אם לקרוא או לא.
גם אם אתם לא מפחדים ויודעים שאיזה סיפור קטנטן לא ישנה לכם את המחשבה על המשחק,אל תקראו.
כך גם אני חשבתי.

אוקיי נתחיל בקריפיפאסטה,שכמו כולן הם מנקודת המבט של הכותב.

שלום לכם בלוגרים יקרים(כן המקור זה באיזה בלוג),רציתי לספר לכם על מקרה מוזר שקרה לי.
בעצם מכיוון שהבלוג עוסק בקריפיפאסטות אני ארשום פה על המשחק ששיחקתי ותבינו למה הוא הגיע לבלוג.
אני מדבר על המשחק ״טרריה״,ועכשיו,למה שמשחק כלכך נחמד וכיפי יגיע לבלוג של סיפורי אימה?
אני אסביר.
לפני כמה ימים,שיחקתי להנאתי בטרריה בשמירה שלי שאני כמעט 3 שנים משחק בה.
החלטתי לחזור לכפר שבניתי ולקחת קצת משאבים כדי לבנות לי שריון חדש.
לפתע,בלי שום אזהרה הופיע חור ענק שהוביל למערה באמצע המפה.
״מה זה?!״ חשבתי לעצמי.
או שהייתי יותר מדי עיוור ולא הבחנתי קודם בחור או שפשוט משהו השתלט לי על המשחק.ותאמינו לי,דבר כזה לא מפספסים.החלטתי לרדת בזהירות כדי לבדוק מה יש שם והגעתי אל תוך מערה.הסתכלתי על הסביבה שאני נמצא בה ולא הבנתי מה לעזאזל קרה למשחק שלי.
לא היססתי והמשכתי ללכת.לפתע המוזיקה נעצרה והסאונד התחיל להיתקע,מה שלא אופייני למשחק השמח והנחמד טרריה.
אפילו כשאמא סליים התחילה להרביץ לי,קול האנחה של השחקן נקטע.התחלתי לפחד אבל בכל זאת המשכתי.
לפתע כשהלכתי,השחקן,מד החפצים ושאר הדברים נעלמו לי ולכמה שניות פשוט נראה כאילו המסך זז בלי שום דבר עליו.כשהשחקן ושאר הדברים חזרו,לעשירית שנייה הופיעה לי תמונה על המסך.
מה שהיה תמונה היה מצמרר ומטריד באותה מידה.חשבתי לעצמי,״מה אני משחק כאן?!״ התמונה שהופיעה הייתה של ילדה מדממת שוכבת על הכביש.
הגעתי לסוג של מחסום מבלוקים של בזלת,ומשום שהייתי עם מכוש מברזל לא יכולתי לחצוב את הבלוקים.כשהסתובבתי לחזור,הודעה מצמררת ומטרידה הופיעה לי בצ׳אט.למרות שהייתי בסינגל פלייר מוד שזה אומר שאי אפשר לפתוח את הצ׳אט!מה שהופיע שם היה מצמרר יותר מכל דבר שקרה לי בחיים.״קודם תנסה לפני שתלך״ היה רשום שם.
התחלתי לרעוד מרוב פחד וידעתי,פשוט ידעתי שיש משהו מאוד מטריד במשחק.
החלטתי לנסות לשבור את הבלוקים וכאשר נתתי את המכה הראשונה,כל הבלוקים נפלו.
החלטתי להיכנס למבנה שנשאר וראיתי שם פסל.פסל שאני לא זוכר שהיה במשחק,וזה מתוך 3 שנות נסיון.הפסל היה של ילדה שהשיער שלה מסתיר חלק מפניה והיה לה חיוך שטני על הפנים.
כאשר ניסיתי לשבור את הפסל הופיעו לי חמש תמונות,אחת אחרי השנייה,על המסך.
בראשונה,רואים את הילדה שוכבת על הכביש,בשנייה היא מנסה להתרומם,בשלישית היא כבר כמעט עומדת,ברביעית היא מסתובבת לעבר המצלמה,ובתמונה האחרונה…רואים את פנייה..מרוחים בדם סמיך ורקוב.
החלטתי שזה יותר מדי,לקחתי את הלפטופ וניפצתי אותו על ידי הטחה ברצפה.
אחרי האירוע הזה אני יותר לא משחק במשחק הזה,טרריה.

עכשיו,מה אתם אומרים?אחרי הקריפיפאסטה הזאת אני גם כן הפסקתי לשחק בטרריה ואני חושב שאמחק את המשחק מהמחשב.לקחו לי שעתיים לתרגם את כל הקריפיפאסטה אז קדימה,תפרגנו בתגובות והפרק הבא יצא בשבוע הבא.עד אז נסו לישון!


תגובות (3)

אמא…
אני לא מכירה את המשחק, אבל זה נשמע…
ואו…
קריפי…
(קריפיפאסטה מזכיר לי פסטה ><)

14/11/2013 08:49

סיפור מצמרר וטוב!כתיבה יפה ומטרידה…

15/11/2013 01:29

כתיבה יפה?
הוא פשוט תרגם את זה תגידי כתיבה יפה למי שבאמת כתב את זה

06/06/2014 21:27
5 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך