זה אמיתי תאמינוו אבל אני אמיצהה

האיש בעל המעיל השחור.

זה אמיתי תאמינוו אבל אני אמיצהה

זה קרה ביום רביעי. שבחופש הגדול.
קבעתי עם חברתי דנה להיפגש לסיבוב.
כשיצאתי להמקום שבו קבענו להפגש השעה הייתה בערך 11:00 בבוקר.
הגעתי והתיישבתי על הספסל וחיכיתי לה. חיכיתי 5 דקות, 10 דקות, רבע שעה… כשעברו כבר שעתיים והיא לא הגיע התחלתי ללכת לכיוון הביית שלה. פתאום התחיל לרדת גשם, המנורות שברחוב כבו. כניראה הפסקת חשמל. באמצע הדרך ראיתי דמות עם מעיל שחור שכיסה את גופו וראשו. אם אני לא טועה היה לו סכין.
פחדתי אז התחלתי לרוץ לבית שלי. הוא רדף אחריי. הגעתי לפניו לבית שלי ואמרתי לאבא שלי לבדוק מהחלון מי זה, הוא בדק ואמר שאין שם אף אחד. פתאום עבר פתק מתחת לדלת שההורים שלי לא ראו והיה כתוב: "תתקשרי לחברה שלך. אולי היא לא יכלה לבוא…" נבהלתי אבל התקשרתי ואמא שלה ענתה בבכי שרצחו אותה.
כבר לא ידעתי מה לעשות אבל למרות שהיה כתוב בפתק שאני לא יראה להורים שלי הראתי, כי זה הדבר שהכי נכון לעשות. בכל רגע בחיים. הם התקשרו למשטרה והמשטרה קישרה בין האיש לבין הרצח של חברה שלי והם עצרו את האיש הזה וכשהמכונית של המשטרה נסעה הוא הסתכל עליי במבט מפחיד מהמכונית אבל אני כבר לא פחדתי. חייכתי אליו והוצאתי את המכתב שלו מהכיס וקרעתי אותו אל מול פניו.
כעבור 3 ימים הלכתי להלוויה של דנה כשאני לוחשת " אני אף פעם לא ישכח אותך…"


תגובות (0)

הוספת תגובה - היה הראשון להגיב!
התחבר עכשיו בכדי להוסיף תגובה
2 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך