סיפור אמיתי לגמריי !

הבית הנטוש

08/08/2010 3626 צפיות 5 תגובות
סיפור אמיתי לגמריי !

תמיד הייתי שומעת על הבית הנטוש .. ואף פעם לא האמנתי בסיפור הטיפשי שלו …
יום אחד אני וחברה שלי היינו בבית שלי וראינו סרט אימה והיא הציעה לי ללחת לבית הנטוש וליבדוק אים כל מה שמספרים אמיתי . אמרתי שזה בסדר ושאני לא מאמינה ולא מפחדת ממנו . היא קראה לעוד כמה חבר'ה שהם כבר היו בנים . הלכנו לשם וכמו תמיד הסיפור מתחיל בלילה . אני וחברה שלי נכנסנו ביפנים והבנים לא ניכנסו איתנו כי הם פחדו . הבית היה נראה ישן והיה ממנו ריח לא נעים במיוחד . היו שם כמה בקבוקי אלכוהול ביפנים זרוקים על הריצפה בדליי סיגריות אוכל מקולקל והרבה קופסאות שימורים . אז כמו שמספרים על הבית הוא היה נטוש והיתגורר בו הומלס אחד ויום אחד הוא החליט לעבוד בבית ממול בבניה . והתחילו ללחת לבית ההוא נערים בני 15-19 שלא היה אכפת להם ביכלל מההומלס שמיתגורר בבית . יום אחד ההומלס נפל בעבודה ונהיה נחה הוא נפל מי קומה 6 ושבר לעצמו את העמוד השידרה . לאף אחד לא היה אכפת ממנו חוץ מי הנערים שהיו מיסתובבים בבית . הם התחילו להביא לו אוכל שתיה מהבית שלהם . כמה מהבנים הביאו לו ספה שמצאו שהייתה דיי חדשה אחת מהבנות הביאה לו מראה יפה שלבד עיצבה .ועוד כמה חברה הביאו לו מצאים בצבע אדום . יום אחד הם החליטו לעשות מסיבה בבית ההוא בקומה השניה של הבית היה שטיח והם שתו הרבה והתחילו ליזרוק סיגריות לא מחובות על השטיח ולאט לאט הוא התחיל להישרף . עד שכל הקומה התחילה להישרף כולם ברחו מי שם בפחד והשאירו מרוב בהלה את ההומלס ביפנים . הגיעה הרבה מישטרה ו המבולנסים ובאותו יום לא מצאו את הגופה של ההומלס וילדה אחת שהייתה בבית ההוא גם נעלמה בשריפה לא מצאו כלום מהם חוץ מי כמה תכשיטים שהיו עליה . ומאז אומרים שאים לבוא בלילה ולשבת על הספא שהוא היה יושן בה ולהיסתקל ברמראה שהיתה שם רואים אותו ואת הילדה מופיאים . נו אז נכנסנו אני וחברה שלי לחדר ההוא והיתישבנו בספא . היסתקלנו במראה וכלום לא קרה חיכינו חיכינו חיכינו . ואז פיתאום זה קרה . לאט לאט התחלתי לראות את הילדה ההיא במראה היא הייתה ערומה וכולה מלוכלת ועצובה מבוהלת ממשהו ניכנסתי לשוק לא יכולתי לזוז עברו בי צמרמורות בכל הגוף היה שקט נוראי וחברה שלי גם לא דיברה . ופיתאום מאחורי הילדה הופיאה ההומלס ההוא והוא התחיל ללחת לכיוון של הילדה . לאט לאט כשה היתקרב עליה פשוט חתך לה את גרון . וכל הדם השפריץ במראה . חברה שלי ניבהלה והתחילה לצעוק וברחה מהבית אחוצה. ואני קפאתי במקום . לא שמעתי כלום ופיתאום ההומלס היסתקל אליי דרך המראה והתחיל ללחת לכיוון שלי לאט לאט ואז שמעתי את החברים שלי צועקים מי בחוץ נסטיה נסטיה !!! ויצאתי לרגע מהשוק והצלחתי לברוח . כשה יצאתי כל החברים שלי היו בשוק והיה להם כל כך הרבה שאלות לישאול אותי כי חברה שלי בכלל לא דיברה. לקח לה כמה חודשים לצאת מי זה ואני לקחתי את זה יותר בסדר . ומאז היה לי כמה פעמים חלום על אותו ההומלס והילדה ההיא שצועקת לי אל תחזרי לבית הזה בחיים !! ואכשיו הכל הפסיק פחות או יותר אני כבר לא שומעת כלום . רק רואה את כל הילדים האלה שממשיכים לבוא ולראות את הבית . . . ואותי במראה .
הסיפור הזה נכתב על ידי החברה שנייה שהייתה . החברה השניה פשוט נעלמה ומאז לא ראיתי אותה אומרים שליפעמים רואים אותה במראה בוכה וקוראת בשם שלי . אבל זה כבר סיפור אחר .


תגובות (5)

זה סיפור אמיתי שלי כן אני יודעת שיש שגיאות כתיב אבל זה מה שיש ..

08/08/2010 03:48

תגיבווווווווווווווווווווווו!!!

09/08/2010 22:40

בררררר…. מפחיד

13/08/2010 20:02

כן אני יודעת המצאה שלי :)

15/08/2010 23:37

אימאלה.. סיפור ממש מצמרר אבל עם הרבה שגיאות כתיב אבל זה בסדר ><

25/06/2014 19:21
6 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך