אלישבעי
ניסיתי לתאר אבל כמה וכמה מכם בטוח יגידו שחסרים וזה וזה מקווה שאהבתם:)

?! – 3

אלישבעי 21/01/2012 792 צפיות 5 תגובות
ניסיתי לתאר אבל כמה וכמה מכם בטוח יגידו שחסרים וזה וזה מקווה שאהבתם:)

הייתה אימה מצמררת בחדר, ואדם לא ראה אף אחד, רק שהכתם דם של זואי התפשט בכל השמלה…. והם שמעו צעדים איטיים בכל הסלון.
לפתע כולם הסתובבו, שמלתה של זואי נעשתה אדומה לגמרי רק היה כתוב שם בלבן "פחד" .
אף אחד לא ידע מה אם דניאל וקייטי שנעלמו, הייתה טרגדיה ענקית בחדר
האור נכבה והטלוויזיה נדלקה, הטלוויזיה לא שדרה דבר רק נשמעו רשרושים מחרישים, וכמה לא יכלו יותר ובחרו לברוח…
תוך חמש דקות נשמעו צרחות, צרחות מחרישות אוזניים, הם שמעו דפיקות חזקות בדלת " הצילו! הצילו! תפתחו את הדלת! "
הם פתחו את הדלת, רק חזרו סופי ושרון שטרקו את הדלת ונעלו אותה ואת החלונות " ד…ד…דניאל, וק…ק…ק…קיטי…מ…מ…מ…תים וג…ג…ג…ם כ..כ…כל ה..ה…ש…ש…אר "
נשמע מפיהם הלחוץ .
נשמעו עוד דפיקות חזקות במיוחד " תפתחו! אלה דניאל וקייטי! "
זואי צעדה אל עבר הדלת במהירות אבל סופי עצרה אותה " הם… מתים זה…לא הם, אני אומרת לך! בבקשה אל תפתחי "
סשה רצה אל הדלת במהירות והציצה דרך החלון " איה! " נשמע והיא התחילה לבכות, הסתובבה וראו שדמעות מעין אחת הם דם, דקרו לה עין
היא אמרה ביבבה " משהו, מישהו, ד…ד…ד…קר או….או…אותי "
ועוד פעם בכתה בעודה מסתירה את העין המדממת כל מה שראו זה טיפות דם, דמעות דם,
עוד פעם נשמעו דפיקות וניסו לפתוח את הדלת, צרחות מחרישות בחוץ, דפיקות בדלת מפחידות, אין אור, הטלוויזיה דלוקה ושומעים ממנה רשרושים… פחד כולם חשו פחד אמיתי, פחד מפחיד ורק 10 אנשים יש שם …הם רואים שהדלת עומדת להיפתח אז הם שמים המון רהיטים בדלת ובורחים לשירותים…הם רואים כתמי ידיים מלאים בדם ואם ברק…הם רואים עוד אחת את "זואי" השנייה….


תגובות (5)

הנה מי שבקש ….~המשך~

22/01/2012 07:35

סורי עכשיו ממשיכההההה

01/02/2012 11:40

אההההההההההההההההה!!!!!!!!מפחיד!!!!!!

06/02/2012 07:28

חחח:*

07/02/2012 09:34

או מי גוד את מדהימה!!!תמשיכי בסיפור אני ממש רוצה המשך!

07/03/2012 02:32
3 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך