6-6-6 חלק 2 – פרק 3 האחרון !!! חלק קצרצר

stories 16/08/2013 608 צפיות אין תגובות

"איייההה!" צרח דן בעודו שוכב על האלונקה.
"אני לא יכול להזיז אותו" אמר הפרמדיק "אי אפשר להזיז את האלונקה כל רגע שכואב לו..".
כל הילדים התאספו מסביב כמו איזה אספסוף – והלכו בכיוון אל האמבולנס.
"מה קרה" שאל רון את נועה, אחת הילדות מהשכבה, היא נראתה מבוהלת.
"דן בוכה, והוא נלקח לאמבולנס – אני לא חושבת שממש כיף לו".
"ברצינות…." אמרה דנה "מה קרה לדן".
"שיחקנו כדורסל, והכדור פגע בו"
"פגיעה קטנטנה של כדור, איזה בת הוא…" אמר עומר.
"לא קטנטנה – ענקית,…"
"מי זרק את הכדור" שאל עומר.
"שלומי כדרר את הכדור ניסה לקלוע לסל ובטעות פגע בריבוע…"
"צריך לפגוע בריבוע…" אמר עומר.
"אני יודעת – אבל זה היה מוזר מבחינה מדעית..- הכדור חזר התכדרר עף עד לתקרת המגרש ונפל – לא עם כוח המשיכה אלא הוא ממש האיץ ופגע לדן בבטן – ואז הוא נפל, כנראה הוא שבר משהו ומהנפילה הוא פתח ת'ראש…" אמרה נועה והמשיכה "ולמה חייבתם אותי לספר לכם את זה זה עושה צמרמורת…"
"רגע, …" אמר רון כאילו הוא הבין משהו "בפעם האחרונה, שרבתי עם עומר – אז לפי הטענה שלו דן היה בוגד, ועומר אמר שהוא יחזיר לו, ואז עומר כתב במקלט את הסדר האותיות 666.."
"ואם כל האמונות שלך הם נכונות.." אמרה דנה וקטעה את רון "יכול להיות זה הכוח והגורל שפגע בכדור, ודווקא בגלל שדן פגע בעומר כשעומר זימן את השטן" אמר רון ונעצר לשנייה "השטן מרגיש שעומר הוא חבר שלו – ודן הוא האויב של שניהם והוא בחר לנקום בו בשבירת הגוף שלו.." סיימה דנה.
"אוו מלחיץ…" אמר עומר "שטן לא אמור להיות חבר שלי כי אני bed boy…
"רון קח ת'כדור" אמרה דנה "אנחנו צריכים לבדוק במעבדה אם יש איזשהי השפעה…"
רון בא להרים את הכדור, ידיו ניגשו עם טיפת זיעה על המצח על הכדור והכדור כל רגע התגלגל – על החיים ועל המוות אמר רון לעצמו הושיט את היד, את היד השנייה….

חלק 3 יועלה בקרוב….


תגובות (0)

הוספת תגובה - היה הראשון להגיב!
התחבר עכשיו בכדי להוסיף תגובה
3 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך