Crazy sue 2

R2D2 07/01/2017 673 צפיות אין תגובות

כשהתעוררתי ראיתי 3 שיחות שלא נענו מסו. התעלמתי מהן והחלטתי להמשיך בחיי כרגיל ולשכוח מהבחורה שגרה מתחתיי בתקווה שגם היא תשכח אותי. אבל לצערי זה לא קרה. הלכתי ללמוד כרגיל ובסוף יום הלימודים, בשעה חמש הסתכלתי בנייד וראיתי 10 שיחות שלא נענו מסו, וגם הודעה קולית. החלטתי להתעלם. כשחזרתי הבייתה בשש הלכתי לישון כי הייתי עייף מיום הלימודים הארוך. התעוררתי כעבור 5 שעות בערך מדפיקות על הדלת. פתחתי את הדלת וזאת הייתה סו. היא נראתה נורא. השיער שלה היה מבולגן ויבש, מתחת לעיניה הצתברו עיגולם שחורים. "למה לא ענית לי היום? אני אוהבת אותך." סו אמרה בביטחון ובנימה כועסת וקצת עצובה. "אני רק רוצה לדבר איתך." היא אמרה בנימה מעט יותר רגוע והושיטה את ידה אל החזה שלי. היד שלה התחילה לרדת למטה והלכתי צעד אחד אחורה כדי להתנתק ממנה בדיוק לפני שידה הגיע לכפתור מכנסי. "סו… יש לי חברה. אני מצטער אבל את צריכה ללכת." כשאמרתי את המשפט היא מייד עיוותה את פרצופה בכעס. "חברה שלך פה? אתם מזדיינים עכשיו?!" היא ירתה את השאלות בצעקה וסגרתי את הדלת. "לכי הבייתה סו." אמרתי מעבר לדלת והתחלתי לצעוד לכיוון חדרי עד ששמעתי דפיקות חזקות מעבר לדלת. הייתי בטוח שזאת סו ולמרות זאת בטיפשות רבה פתחתי את הדלת. "למה אתה לא אוהב אותי? אני יותר יפה מחברה שלך! למה אתה לא רוצה להזדיין איתי?!" היא צרחה. עינייה היו פעורות וכשהיא צרחה הרבה רוק יצא מפיה. סגרתי את הדלת במהירות ובפחד. היא המשיכה לדפוק על הדלת חזק. שוב ושוב היא דפקה על הדלת והתחילה לשרוט אותה עם הציפורניים שלה. הדפיקות נעשו חזקות יותר ויותר מרגע לרגע והלב שלי דפק איתן בחוזקה כזאת, שלרגע לא הצלחתי להבדיל בין הדפיקות שבאות מהדלת ובין פעימות הלב שלי. התחלתי להזיע כשראיתי שהדלת מתחילה לצאת מעט ממקומה והתקשרתי למשטרה.


תגובות (0)

הוספת תגובה - היה הראשון להגיב!
התחבר עכשיו בכדי להוסיף תגובה
3 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך