Crazy sue 4

R2D2 07/01/2017 641 צפיות אין תגובות

אחרי שהשוטרים הלכו התקשרתי לגרייס החברה שלי. סיפרתי לה הכול והיא הציעה לי לבוא לישון אצלה. שמחתי על ההצעה וכמובן שבלי לחשוב פעמיים הסכמתי ובאתי לישון אצלה למרות שכבר כמעט היה בוקר. הטלפון שלי צלצל בשש בבוקר והעיר אותי. זו הייתה סו והתעלמתי. החלטתי לכבות את הטלפון בשביל להמנע מהמחשבה על הבחורה הזאת. בסוף יום לימודים שגרתי וחסר כל הפרעות מסו הגעתי לגרייס. אחרי 3 שעות של ארוחה, דיבורים וסקס עם גרייס הלכתי לישון. כשהתעוררתי גרייס לא הייתה במיטה על ידי אז הנחתי שהיא כנראה בשירותים. אך גם שם היא לא הייתה. "גרייס?" שאלתי בקול רם ולא הייתה תשובה. "פאק. גרייס?" שאלתי הפעם מבוהל יותר. הלכתי למטבח וראיתי פתק על השולחן ובו היה כתוב "בוקר טוב בייב, אני רק הלכתי לקחת כמה דברים מהדירה שלך בשביל שתאריך את השהות שלך אצלי. אני אחזור עוד מאט, אוהבת אותך." נעלתי נעליים והכנסתי את המפתחות של האוטו לכיסי. לעזאזל, הייתי צריך להזהיר אותה יותר מסו. הייתי צריך לגרום לה להבין שהיא פסיכית מסוכנת. יצאתי מהבניין של גרייס בריצה והתנעתי את המכונית שלי. נסעתי במהירות של 30 קמ"ש מעל המהירות המותרת לכיוון ביתי. המחשבות התחילו להתרוצץ במוחי וליבי דפק במהירות מואצת. רק שלא תפגוש את סו, רק שלא תפגוש אותה. אני לא יודע מה אני אעשה אם סו תפגע בה. כשהגעתי לבניין המוכר בשעת בוקר של יום שבת ונכנסתי לביתי בסערה פי נפער למראה עיני. סו וגרייס שתיהן ישבו ודיברו על הספה בסלון שלי.


תגובות (0)

הוספת תגובה - היה הראשון להגיב!
התחבר עכשיו בכדי להוסיף תגובה
2 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך