Crazy sue 5

R2D2 07/01/2017 737 צפיות אין תגובות

"למה שיקרת לי? אני לא מבינה… למה בגדת בי? אמרת שאתה אוהב אותי." גרייס כמעט לחשה כשדמעות עומדות בעינייה. עדיין לא הצלחתי לעכל את הסיטואציה, הפחד מסו היה גדול יותר מההבנה שאני נמצע במשבר יחסים עם גרייס והדחף להגן על עצמי ועל גרייס מסו עמד במקום ראשון. "סו, אני רוצה שתלכי מפה." אמרתי בפחד ולהפתעתי היא הנהנה והלכה מייד. סגרתי את הדלת אחריה וגרייס המשיכה לדבר והפעם היא בכתה. "אני… למה. למה עשית לי את זה?" היא בכתה וניגבה את דמעותיה עם שרוול הסוודר שלה. התקרבתי לגרייס והושטתי את ידיי לחבק אותה אבל היא נרתעה ממגע ידיי. "אל תגע בי!"
היא אמרה בפאניקה וקמה על שתי רגליה. היא הביטה בי בבוז ובכעס. "אני פשוט לא מאמינה…" היא אמרה בעצב כשדמעות נוספות זולגות על לחייה. "גרייס. כל מה שסו אמרה לך, זה שקר. אל תאמיני לה היא משקרת." אמרתי בלחץ והתקרבתי אליה. הרמתי את שתי ידיי בשביל לאחוז בפנייה היפות והעצובות אבל היא שוב התרחקה ממני. "אני לא רוצה לדבר איתך. אני לא רוצה שתתקרב אליי." היא אמרה וצעדה לכיוון הדלת במהירות. "לא. לא חכי. בבקשה תעצרי." אמרתי אבל גרייס רק הגבירה את מהירותה. היא ירדה במדרגות ואני אחריה. "גרייס הבחורה הזאת היא פסיכית. היא משקרת! אני אוהב אותך בחיים לא הייתי עושה משהו בשביל לפגוע בך. בבקשה גרייס אל תעזבי אותי." לא רציתי שהיא תלך כי אני אוהב אותה, ומצד שני גם פחדתי להישאר לבד עם סו. גרייס נכנסה למכונית שלה ונסעה משם. הרגשתי שבור אבל בכל זאת הייתה לי תקווה שאוכל לתקן את זה. אני אוכל לשנות את זה. אני אסביר לה. אני רק צריך לישון קצת. עליתי במדרגות כשצמרמורת ופחד עברו בחוליות גבי. כשהגעתי לדירה שלי סו עמדה בפתח הדלת.


תגובות (0)

הוספת תגובה - היה הראשון להגיב!
התחבר עכשיו בכדי להוסיף תגובה
3 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך