Crazy sue 6 אחרון

R2D2 07/01/2017 787 צפיות אין תגובות

"היי בייב." סו אמרה מתגרה בי. רציתי להרביץ לה. לא אכפת לי שהיא בת לא אכפת לי מכלום. מצד שני פחדתי פחד אימים ממה שהיא מסוגלת לעשות לי אם ארביץ לה. היא חסמה את דרך הכניסה לביתי. "זוזי." אמרתי מנסה להשמע רציני ומפחיד למרות שבתוכי הרגשתי מבוהל. לפני שהספקתי למצמץ פיה מצץ את לשוני בגסות. דחפתי אותה ממני במהירות ובחוזקה ונכנסתי לביתי. נעלתי את הדלת וסגרתי את כל החלונות. הרגשתי בטוח יותר וחזרתי לעצמי בראש על המשפט שהשוטר אמר לי "היא רק בחורה מה היא יכולה לעשות לך?" חזרתי על המשפט שוב ושוב בזמן שווידאתי שאין לה שום דרך להיכנס לביתי. התקשרתי לגרייס והיא לא ענתה. ניסיתי שוב ושוב בערך 4 פעמים אבל היא לא ענתה. סימסתי לה והיא גם לא השיבה על הסמסים שלי. אכלתי משהו קטן והלכתי לישון למרות שהשעה הייתה רק 3 בצהריי יום שבת. אחרי שינה של 9 שעות הרגשתי משהו מתכתי וקר נוגע בעור החזה החשוף שלי. "גרייס?" שאלתי מעורפל עדיין מהשינה. "טעות." היא אמרה והרגשתי את הברזל הקר שורט את בית החזה שלי. פתחתי את עיניי וראיתי את סו שוכבת על ידיי עם סכין בידה. צרחתי כפי שמעולם לא צרחתי לפני כן וסו צחקה. הבטתי בשריטה על החזה שלי. היא לא הייתה עמוקה מדי אבל כשראיתי את הדם שנוטף ממנה נבהלתי. קמתי מהמיטה במהירות והסתכלתי על סו ששכבה על המיטה ערומה לגמרי כשרק תחתונים לבנים כיסו את ישבנה. היא התהפכה ושדייה נגלו לעיניי. "תדחוף את הזין שלך עמוק לתוכי. תזיין אותי." היא חייכה. היא החזיקה את הסכין והעבירה אותו על גופה. "אני רוצה אותך. אני רוצה שתזיין אותי." היא נשכה את שפתייה וכל ניסיון שלה להראות סקסית גרם לי לפחד עוד יותר. פעימות ליבי החלו להאיץ. "לכי מפה! כלבה פסיכית, תעופי מפה!" קולי רעד כשהמילים יצאו מפי בקול שבור. התחלתי לרעוד. סו התיישבה בישיבה מזרחית והתחילה לגעת בעצמה בצורה שהייתה אמורה לחרמן אותי אבל כל כך פחדתי. היא העבירה את הסכין על לשונה והחלה ללקק אותו. היא הכניסה את ידה אל תחתוניה כשידה השנייה אוחזת בסכין. מעולם לא פחדתי ככה. הפסיכית הזו פרצה לדירה שלי, לקחה סכין מהמטבח שלי ושכבה על ידי. רצתי החוצה ולקחתי את המפתחות. נעלתי את סו בתוך הבית. "תפתח את הדלת! תפתח את הדלת המזדיינת!" היא צעקה ודפקה על הדלת בחוזקה. שמעתי שריטות על הדלת והן היו יותר צורמות מהרעש שציפורניה יכולות לעשות. היא שרטה את הדלת עם הסכין. התקשרתי למשטרה. ליבי דפק בחוזקה כששמעתי את השריטות מחרישות האוזניים שסו השמיעה כשחיכחה את סכינה על הדלת בחוזקה. היא צרחה וסתמתי את אוזניי בידיי. לא רציתי לשמוע את הצרחות שלה, לא רציתי לשמוע את השריטות האלו. לפתע נשמעה דממה. אחרי 20 דקות של דממה המשטרה הגיעה. נתתי להם את המפתחות ועמדתי מאחוריהם, מפוחד כמו ילד קטן כשהם פתחו את הדלת עם אקדחים מורמים, מוכנים לירות בכל מה שזז. הם הגיעו לחדר השינה ושם ראו את סו שוכבת על המיטה ודם סביבה. הבטתי בה ועינייה היו פתוחות. כאילו הביטו בי, עקבו אחרי. היא מתה, לא היה שום ספק. עד היום אני חושב על סו, לפעמים היא מגיעה אליי בסיוטים נוראיים. במיוחד אני חושב על המשפט שהשוטר ההוא אמר "מה כבר בחורה יכולה לעשות לך?"


תגובות (0)

הוספת תגובה - היה הראשון להגיב!
התחבר עכשיו בכדי להוסיף תגובה
5 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך