Crazy sue

R2D2 07/01/2017 757 צפיות אין תגובות

הייתי בן 22 כשעברתי מהבית של ההורים לגור בבנין בעל 3 קומות. בקומה הראשונה גרו סו ודיוויד, זוג חברים שלא הפסיקו לריב ולצרוח אחד על השנייה. ואם הם כן הפסיקו אז זה היה בשביל להתעלס בקולניות. אני גרתי בקומה השנייה ובקומה השלישית גר זקן שלא שמע כלום. אחרי תקופה של בערך חודשיים שגרתי בבניין סו השכנה דיברה איתי בפעם הראשונה. היא סיפרה לי שדיוויד עבר דירה והם נפרדו אבל הוא בכל זאת מטריד אותה. היא אמרה שהיא מפחדת קצת והיא ביקשה את המספר שלי "אתה יודע… רק ליתר ביטחון. אני חושבת שאם אני אצתרך אתה תוכל לעזור לי לגרש אותו." היא אמרה. הסכמתי בחשש ונתתי לה את מספר הטלפון שלי. יום אחרי זה בשעה 4 בצהריים עניתי לשיחה "היי זאת סו, אני חייבת להיות כנה איתך… דיוויד לא מטריד אותי בכלל, רציתי את הטלפון שלך בשביל שיהיה לי עם מי לדבר. אני קצת בודדה. אתה רוצה לצאת איתי?" היא אמרה מעבר לקו בישירות ובלי שמץ של חשש או ביישנות. השאלה הישירה הפתיעה אותי. "אה… סו, יש לי חברה… מצטער." מבוכה הציפה אותי והקו השני מייד נותק. כעבור 2 דקות היא התקשרה שוב ולא עניתי. אחרי חצי שעה בערך היא סימסה לי שהיא מתנצלת שגרמה לי למבוכה. כשחזרתי הבייתה באותו היום בערך ב12 בלילה סו ישבה בגבה אל פתח דלת הבית שלי. "למה אתה לא אוהב אותי?" היא קמה ועמדה מולי כעת. "מה?" שאלתי מפוחד מהעבודה שהיא חיכתה לי שם כל כך הרבה זמן. "ראיתי את חברה שלך. היא מכוערת. איך אתה יכול להעדיף אותה על פני?" היא שאלה בזעם. קולה נטף מבלבול וזעזוע. הוצאתי את המפתח מכיס מכנסי ופתחתי את הדלת. "אני לא רוצה לדבר איתך סו. ביי." אמרתי וטרקתי לה את הדלת בפנים.


תגובות (0)

הוספת תגובה - היה הראשון להגיב!
התחבר עכשיו בכדי להוסיף תגובה
3 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך