Dammit96
סורי שלא מפחיד /:

K I L L E R

Dammit96 31/05/2014 1006 צפיות 2 תגובות
סורי שלא מפחיד /:

"אני רק זוכרת שהוא היה קר קקרח והרגשתי כאב חד מפלח את גופי "
– זה כל מה שאת זוכרת?
" כן "
– את ראית את פניו
" כן… בערך…עיניים לבנות לגמרי עם טיפות דם על הלחיים וחיוך.. את החיוך הזה אני לא אשכח"
– האם הוא היה בהיר?
" כן מאוד. כמו קיר "
– זכר או נקבה?
" זכר "
– טוב. סיימנו.

יצאתי מתחנת המשטרה והם הכינו קלסתרון שלו.
הם עדיין מחפשים את הוריי….למרות שזה קרה לפני יומיים אני זוכרת הכל. היו חלקים שהיה פשוט צריך לא לספר.

חזרתי הביתה, ניסיתי לשכוח מהכל. עשיתי אמבטיה, הרגשתי כאב חד וחלש ברגל שמאל. הסתכלתי וראיתי את הסכין שלו! קפאתי במקום!
לפתע התעוררתי וזה הכל היה רק חלום והתעוררתי באמבטיה, אבל הייתה שריטה עמוקה ברגל שמאל. ידעתי שזה לא דמיון ולא חלום. חשדתי.
קמתי מהאמבטיה והסתכלתי על הכיור. לפתע הסתכלתי במראה וראיתי אותו! עם סכין מלאה בדם! נבהלתי ונפלתי אחורה לאמבטיה שם הרגשתי כאילו מישהו מאחור תופס אותי. לקחתי את סכין הגילוח שהיה ליידי קודם לכן והתחלתי לתקוע את זה למי שמושך אותי והאחיזה נעזבה.
עליתי מהר לחדר וייבשתי את השיער. הסתובבתי וראיתי מיטה מלאה בדם ועל הקיר היה כתוב KILLER. התעוררתי במיטתי. וקמתי למראה סידרתי את השיער שנראה מבולגן ממקודם. והתאפרתי. שמתי עדשות צבע בצבע כחול ויצאתי מהבית. הלכתי ברחוב
שמתי לב שהוא ריק
השעה הייתה כבר 8:00PM
החלטתי ללכת לאמנדה, החברה הכי טובה שלי. היד התחילה לגרד לי אז גירדתי ואז פתאום ראיתי שהעור שלי מהיד מתחיל לנשור, התחלתי לחטט בזה ושמתי לב שלאט לאט כל העור שלי מתחיל לנשור וכל היד שלי הייתה מכוסה רק בבשר ועצמות.
התעוררתי וראיתי את עצמי שאני עדיין במיטה, השעה הייתה 2:50AM
החלטתי לקום לאכול משהו ולהמנע מהזוועה. פתחתי את המקרר וראיתי שם את הראש של הוריי, התחלתי לצרוח ואז הבנתי שזה עוד הזייה. לרגע חייכתי מהמחשבה שמחר יש לימודים, בעצם בעוד 4 שעות אני צריכה לקום. ואני כל כך עייפה…. כל כך עייפה….. כל כך עייפה……
חזרתי לחדר ומהר קפצתי למיטה מהמחשבה עליו…לפתע שמעתי אותו קורא לי
" קרוליין….קרוליין…..קרוליין…….קרוליין "
התעלמתי. לפתע ראיתי את הדלת נפתחת והוא זינק משם. קפאתי וידעתי שהוא אמיתי! ידעתי!
" אמת או חובה? " הוא שאל
– אמת
" אמת שאת רוצחת? "
– לא
" אז מה זה? " אמר והצביע על הקיר… על הקיר היה כיתוב של KILLER ותמונה מהחתונה של ההורים שלי, התמונה כוסתה בדם. העיניים שלי כבר התרגלו יותר לחושך ויכולתי לראות יותר. ראיתי את אבא שלי קשור לכיסא מכוסה בדם. 30 מחטים היו נעוצות בחזהו.
– זו לא אני! זה חלום! זו הזיה!
" את בטוחה חמודה? " אמר והחל להתקרב אליי. הוא חייך חיוך רצחני.
– לך תזדיין!
הוא התקרב אליי והיה ממש מולי. זינקתי מהמיטה ועמדתי. ראיתי אותו. הוא היה 1.85 ושקל בערך 59. הוא היה רזה וגבוה.
הוא שלף סכין ותפס לי את ידי, הוא החל להעביר אותה על היד שלי בעודי מתנגדת וצורחת
היה כתוב
KILLER
לפתע הרגשתי כאב עז, חייכתי , הרגשתי טוב
ראיתי את ליבי. אדום והוא פעם עוד פעימה אחת. הרגשתי טוב. לפתע נעצרתי והפסקתי.
ירדתי לאט לאט במדרגות, כבר התחיל לעלות השחר והיה אור. הסתכלתי במראה.
מחזה מדהים!
כותונת ספוגה בדם. כל העור שלי בידיים וברגליים נעלם.
ירדתי למטה וחשבתי שהכל נגמר, לא הרגשתי כלום. ראיתי אותו למטה, הוא חייך. ראיתי 2 סינרי עור על השולחן. זיהיתי את העור שלי…… זה היה מהעור שלי…… סינרי עור מכוסים בבשר ודם תפורים…


תגובות (2)

בהיר? עיינים לבנות? חיוך? ג'פי? סססס:

31/05/2014 20:38

נחמד רק יש לי כמה הערות.
1.הקטע עם העור שנושר מהיד חוזר על עצמו ״ופתאום ראיתי שהעור מהיד שלי מתחיל לנשור -דילוג- ושמתי לב שכל העור מהיד שלי מתחיל לנשור״.
2. ״וראיתי שם את הראש של הוריי״ זה נשמע כאילו לשני ההורים יש ראש אחד כי זה ~הראש~ של ~הוריי~.
והקטע עם המשקל גם קצת מוזר…

31/05/2014 22:26
סיפורים נוספים שיעניינו אותך