RCS בית ספ לסוכן חשאי-פרק 6 המבחן משתבש

DemonSlayer 23/09/2013 657 צפיות 4 תגובות

המבחן הבא אמור היה להיות של ניקול נגד מישהו שבא להיבחן הנה מעיר רחוקה.
באמצע הקרב רוב האנשים מהעיר שלו הגיעו.הם תכננו התקפה על בית הספר.
הקרב של ניקול התחיל.לא ברור מה הוא עשה אבל האויב שלה עשה חותם ורוח סערה מילאה את הזירה.שיערה השחור של ניקול החל להתנופף ברוח.לפתע שער לעולם השלישי נפתח והאויב של ניקול נשאב פנימה.חיילי העולם השלישי נכנסו לעולם שלנו ופיצצו את השער.טום רץ לניקול לעזור לה בקרב וכל החיילים של בית הספר התכנסו וביצעו מתקפה אסורה.הם זימנו בובה של סבי,רקס הראשון.
בובת קרב שהכילה בתוכה את הסודות והמתקפות של רקס הראשון.הבובה החלה לנוע ופניה נהפכו לשחורים.העיניים שלה נהיו אדומות ונעשו בהם שלושה אישונים.הוא צפה במתקפות של חיילי העולם השלישי וחזה אותן דרך עיני ה״מוות״ שלו.הוא חשף את המתקפה האדירה שלו ושאב את החיילים ליקום המוות,אותו כינה היקום האדום.חיילים המשיכו להגיע והבובה ממשיכה לשאוב אותם עד שנגמרת לה לאט לאט האנרגיה.חבשתי את הקפוצ׳ון ועוד אני וטום פצועים מהקרב שלנו,אנחנו מחסלים כמה שיותר חיילים.לא נשארה לי אנרגיה להשתמש במתקפה האדירה שלי,אבל המשכתי לתקוף עם הפגיון שלי.הפצע בבטן שלי נפתח והחל לרדת לי דם.צוות רפואי העלה אותי אל מעל לזירה,איפה שישבנו וצפינו בקרבות.לא ראיתי יותר מדי ואז נפלתי לתוך חלום.אני רואה את אותו מתנקש שטבח בחבריו לצוות.הוא מוכר לי,הוא היה מבוגר ממני ב-20 שנה לפחות.הוא מוכר לי מאוד..הבנתי שהוא היה שייך לכת המתנקשים,והמשימה הייתה להרוג את חברי קבוצתו לשעבר.העיניים שלו אדומות,כמו של סבי.
העיניים שלו הן כמו שלי.העיניים הירוקות שהפכו לאדומות.האישון הקטן והחמוד שהפך לשלושה אישונים שרואים רק דם..שיכולים לחזות בכל מתקפה שתבוא אליהם.אני יכול לראות אותי כשהייתי קטן.גדלתי בלי משפחה,לבד..כולם התרחקו ממני.אני רואה את הסיפור של אותו אדם.הוא הרג אותם בשבילי,בשביל להציל את חיי.לאן הוא נעלם..?הוא לא מת.הוא חי..הוא עדיין נשאר מתנקש,כמו שהיה.
לא ידעתי מה לעשות.אותו בן אדם דיבר אליי.
״רקס..?״שאל בלחישה.
״איך אתה יודע את שמי..?״שאלתי.
״איך אשכח אותו..?״..

-המשך יבוא..-

(עכשיו ברצינות,מי אתם חושבים שזה?!)


תגובות (4)

לא עוצרים במתח הזה!!!ואתה לא יכול לשאול אותנו מי זה?!
אנחנו לא יודעים מי זה!!!
תמשיךךךךךךך

23/09/2013 02:33

זה רקס 12345678!

23/09/2013 02:33

מי אתם חושבים שזה?

23/09/2013 02:47

אין לי מושגגגגגג תמשיך מהררר

23/09/2013 02:51
3 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך