זה הסיפור שלי הוא ארוך

smile Dog

26/05/2014 1157 צפיות תגובה אחת
זה הסיפור שלי הוא ארוך

Smile סיפורו של הכלב מורכבמאימה קלאסית הגדרת -סופר חובב מבקרבביתה של גברת שיש לו סיפור שעבורו הוא יכול ללוותמכביכול . במקום לדבר , לעומת זאת,הגברת תנעל את עצמה בחדר שלה , בוכה והשתולל על סיוטיםוחזיונות ובעיות שונות אחרות . כל המרכז אלה סביבתקליטון שניתן לה המכילsmile.jpg התמונה – שהוא smile.dog . מקרים אחרים זה צצו …

צפה בתמונה זו מסיתה טירוף ,ואין עותק המדויק של התמונה קיימת באינטרנט אם כי דמיון שלולעשות. התמונה האמיתית של smile.jpg מוכרת בשל ההשפעה יש לו עלהצופה – כלומר, הם בסופו של דבר מת. מצרף את הקובץ – כלומר, להפיץ את הבשורה , הואהדרך היחידה להציל את עצמךמsmile.dog שמופיעבחלומותיו של אדם דורשים כדי להפיץ את הבשורה . יש כאלה שאומריםשהאגדה המקורית התחילה עםדמותו שלהשטן.

פסטה
פגשתי לראשונהבאדם עם מרי E.בקיץ 2007. אני סידרתי עם בעלה של חמישה עשר שנים , טרנס , כדי לראות אותה לראיון. מרי בתחילה הסכים , שכן לא הייתיעיתונאי אלאמידע סופר איסוף חובבני לכמה מטלות במכללה מוקדם , ואם הכל ילך לפי תכנית, כמה חתיכות של פיקציה. אנחנו מתוכנניםהראיון לסוף שבוע בפרט כאשר הייתי בשיקגובעסקים שאינם קשורים , אבל ברגע האחרון שינה את דעתה מריואנעל את עצמה בחדר השינהשל בני הזוג , מסרב להיפגש איתי . במשך חצי שעה ישבתי עם טרנס כפי שחנינו מחוץ לדלת חדר השינה , אני מקשיבורושם הערות בזמן שהוא ניסה לשווא להרגיע את אשתו.

הדברים מרי אמר הגיוניים קצת אבל בקנה אחד עםהדפוס ציפיתי : למרות שאני לא יכול לראות אותה , אני יכול לספרמהקול שלה שהיא בוכה ,ולעתים קרובות יותר מאשר לא ההתנגדותלמדבר איתי התרכז סביבהתקפה חריפה מבולבלת בחלומותיה – הסיוטים שלה. טרנס התנצל מעומק לבכשהפסקנוהפעילות הגופנית, ואני עשיתי כמיטב יכולתי לקחת את זה בקלות ; זוכר שלא הייתיכתב בחיפוש אחרסיפור , אלא רקבחור סקרן בחיפוש אחר המידע. חוץ מזה, חשבתי באותו הזמן, אני יכול אולי למצוא עוד , מקרה דומה אם אני שם את הנפש והמשאבים שלילזה.

מרי E. היהמפעיל המערכתלמערכת לוח מודעות קטנה משיקגו בשנת 1992 כשהיא פגשה לראשונה smile.jpgוחייה השתנתה לעד. היא וטרנס היו נשואה במשך חמישה חודשים בלבד . מרי היה אחתמ400 אנשים משוערים שראו את התמונה כאשר הוא הוצבכקישור ל-BBS , למרות שהיא היחידה שדברה בגלוי עלהניסיון. השאר נשאר בעילום שם , או שאולי מתים.

ב2005, כאשר הייתי רקבכיתה י ', smile.jpg הובא לראשונהלידיעתי על ידי ההתעניינות המתפתחת שלי בתופעות מבוססות אינטרנט ; מרי היההקורבן מצוטט לרוב של לפעמים מה שמכונה " Smile.dog " ,smile.jpg ההוויה הוא נחשב לתצוגה. מה שלכד את תשומת לבי ( חוץמאלמנטי מקאברי הברור שלCyber- האגדהוהנטייה שלי כלפי דברים כאלה ) היה חוסר העצום של מידע , בדרך כלל עד כדי כך שהאנשים לא מאמינים אפילו שהוא קיים שלא כשמועה או מתיחה .

זה ייחודי משום ש, אם כי כלהתופעה מתרכזתבקובץ תמונה, קובץשבשום מקום ניתן למצוא באתר האינטרנט ; בוודאי רבות המלטת photomanipulated סימולקרההאינטרנט , להופיע עם רובהתדירות באתרים כמו4chan imageboard , במיוחד/ subboard טבעי x ממוקד / . על פי החשד, אלה הם זיופים , כי אין להם את האפקט הוא האמיןsmile.jpg האמיתי שיש , אפילפסיה כלומר פתאומית התפרצות זמנית אונה וחרדה חריפה.

תגובה כביכול זה במציג היא אחת הסיבותsmile.jpg כמו הפנטום – נחשבת בבוז כזה , שכן הוא אבסורדי , למרות שתלוי את מי אתה שואל את חוסר הרצון להכיר בקיומה של smile.jpg יכולה להיות באותה מידה בחוץ של הפחד כפי שהוא מתוך חוסר אמון.

לא smile.jpg לא Smile.dog מוזכר בשום מקום בוויקיפדיה , אם כיהאתר כולל מאמרים על shocksites כגון אחר, אולי יותר שערורייתי כמו ****** ( hello.jpg ) או 2girls1cup ; כל ניסיון ליצור דף הנוגע לsmile.jpg נמחקים על הסף על ידי מי ממנהלים הרביםשל האנציקלופדיה.

מפגשים עם smile.jpg הם לאגדה אינטרנט. סיפור מרי של א ' אינו ייחודי ; יש שמועות שלא אומתו של smile.jpg להופיע בימים הראשונים של Usenet ואפילו סיפור אחד מתמשך שבשינה 2002האקר הציף את הפורומים של הומור וסאטירה באתר משהו נורא במבול של תמונות Smile.dog , טיוח כמעט חצי הפורום של משתמשים בזמן אפילפטיים.

הוא גם אמר כי ב90s האמצע עד מאוחר כי smile.jpg הופץ בUsenetוכקובץ מצורף לדואר אלקטרוני שלשרשרת עםשורת הנושא " SMILE ! אלוהים אוהב אותך ! " אך למרותהחשיפה הענקית פעלולים אלה יעוררו , יש מעט מאוד אנשים שמודים שחווה כל אחד מהםואין זכר לקובץ או קישור כלשהו מעולם לא גילה .

מי שטוענים שראה לעתים קרובות בחולשה smile.jpg להתבדח שהם היו הרבה יותר מדי עסוקים בשביל לשמור עותק שלהתמונה בכונן הקשיח שלהם. עם זאת, כל הקורבנות לכאורה מציעים את אותו תיאור שלהתמונה :יצור דמוי כלב (בדרך כלל כפי שתואר מופיע דומהלהאסקי סיבירי ) , מואר בהבזק שלהמצלמה, יושבבחדר אפלולי ,פירוט הרקע היחיד שהוא גלוי להיותיד אנושית המשתרעתמהחושך ליד בצד השמאל של המסגרת. היד ריקה, אבל מתוארת בדרך כלל כמו " מזמין " . כמובן, רוב תשומת הלב ניתנתלכלב (או כלב יצור ,כחלק מקורבנות הם בטוחים יותר מאשר לאחרים על מה שהם טוענים שראו ) . פרצופה של החיה הוא לפצל השמועהבחיוך רחב , חושף שתי שורות של לבן מאוד, מאוד ישר, מאוד חד , שיניים מאוד למראה אנושיים.

זה , כמובן, לאתיאור שניתן מייד לאחר שצפובתמונה, אלאזיכרון שלהקורבנות , שטוענים שראה את התמונה החוזרת ונשנית ללא הרףבעיני רוחםבזמן שהם, במציאות, שיש התקפי אפילפסיה . התקפים אלה דיווחו להמשיך indeterminably , לעתים קרובות תוךהקורבנות לישון , וכתוצאה מסיוטים חיים מאודומטרידים. אלה עשויים להיות מטופלים עם תרופות , אם כיבsomeses זה יעיל יותר מאחרים .

מרי א ', אני מניח, לא היה על תרופה יעילה . זאת הייתה הסיבה שאחרי הביקור שלי בדירה שלה בשנת 2007גששולכמה קבוצות דיון פולקלורוהעירוני מוכוון אגדה , אתרי אינטרנט ורשימות תפוצה , בתקווה למצוא את שמו שלקורבן , כביכול, של smile.jpgשהרגיש יותר מעוניין מדבר על חוויותיו. במשך זמןושום דבר לא קרה באריכות שכחתי לגמרי על העיסוקים שלי, מאז שהחלתי שנת הלימודים הראשונה שלי בקולג'והיה די עסוק. מרי יצר איתי קשר באמצעות דואר אלקטרוני , לעומת זאת , בסמוך לתחילת החודש מרץ 2008.
ל: . JML @ **** com
מ: . מרי @ net ****
נדון : הראיון של הקיץ שעבר
מר ל ' יקר,

אני מצטער מאוד על ההתנהגות שלי בקיץ שעבר כשאתה בא לראיין אותי . אני מקווה שאתה מבין שזה היה לא באשמתך , אלא בעיות משלישגרמו לי לפעול החוצה כמו שאני עשיתי . הבנתי שאני יכול להתמודד עםהמצב יותר בנימוס ; עם זאת, אני מקווה שתסלח לי . באותו הזמן, אני פחדתי .

אתה רואה, במשך חמישה עשר שנים אני כבר רדוף על ידי smile.jpg . Smile.dog מגיע אליי בשנתי בכל לילה. אני יודע שזה נשמע טיפשי, אבל זה נכון. ישאיכות בל יתואר על החלומות שלי, הסיוטים שלי , שגורמת להם לחלוטין בניגוד לכל חלומות אמיתיים אי פעם היו לי . אני לא זזתיולא מדבר. אני פשוט מסתכל קדימה, והדבר היחיד שלפניי הואסצנהשמהתמונה נוראה. אני רואהאותתי ביד,ואני רואה Smile.dog . זה מדבר אליי .

זה לאכלב , כמובן , אם כי אני לא ממש בטוח מה זה באמת. זה אומר לי שיעזוב אותי בשקט ולו רק שאני עושה כפי שהוא מבקש . כל מה שאני צריך לעשות , הוא אומר, הוא " להפיץ את הבשורה " . ככה זה מנסח דרישותיה. ואני יודע בדיוק מה זה אומר : הוא רוצה שאני אראה את זה למישהו אחר.

ושאני יכול. השבוע לאחר התקרית שלי קיבל בדוארמעטפה ללא כתובה שולח. בפנים היה רקדיסקט 3 תקליטונים ½ אינץ' . מבלי לבדוק , אני יודע בדיוק מה היה עליו.

חשבתי במשך זמן רב על האפשרויות שלי. אני יכול להראות אותו לאדם זר,עמית לעבודה … אני יכול אפילו להראות את זה לטרנס , ככלהרעיון הגעיל אותי. ומה יקרה אז? ובכן, אם Smile.dog המשיךמילה שאני יכול לישון. עם זאת, אם הוא שיקר, מה הייתי עושה ? ומי יכול לומר משהו יותר גרוע לא היה מגיע לי אם עשיתיכיצור ביקש ?

אז אני לא עשיתי כלום במשך חמישה עשר שנים , אם כי המשכתיהדיסקט החבוי בין הדברים שלי. כל לילה במשך חמישה עשר שנות Smile.dog בא אליי בשנתיודרש ממני להפיץ את השמועה . במשך חמישה עשר שנים יש לי עמדה חזקה, אם כי היו זמנים קשים. רבים מקורבנות הבחור שלי על לוח BBS שם נתקלתי לראשונה smile.jpg הפסיק פרסום ; שמעתי כמה מהם התאבדו. אחרים שתקו לחלוטין , פשוט נעלמו מעל פניהאינטרנט. הם אלה אני דואג לו ביותר.

אני מאוד מקווה שתסלח לי , מר ל ', אבל בקיץ שעבר כשאתה פנה אלייואת בעלי עלראיון שהיה קרוב לנקודת השבירה. אני החלטתי שאני הולך לתת לך את דיסקט הדיסקט . לא אכפת לי אם Smile.dog משקר או לא, אני רוצה שזה ייגמר . היית אדם זר , מישהו לא היה לי קשר איתו, וחשבתי שאני לא ארגיש צער כשצלמת את הדיסקט כחלק מהמחקר שלךוחרצת את גורלך .

לפני שהגעת הבנתי מה אני עושה : זומם להרוס את החיים שלך. לא יכולתי לסבול את המחשבה , ולמעשה אני עדיין לא יכול. אני מתבייש , מר ל ', ואני מקווה שאזהרה זו תהיה להניא אותךמחקירה נוספת של smile.jpg . אתה בזמן עלול להיתקל במישהו שהוא , אם לא חלש יותר ממני, אז מלא יותר מושחת , מישהו שלא יהסס למלא פקודות של Smile.dog .

לעצור בזמן שאתה עדיין שלם .

בכבוד רב,


תגובות (1)

חחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחח זה מצחיק אני בוכה מרוב פחד

26/05/2014 15:47
14 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך