super scare!!!

the Russian creepypast

26/05/2014 749 צפיות 2 תגובות
super scare!!!

שנת רוסית wiki creepypasta להתנסות חוקרים רוסיםב1940s מאוחר שמרה חמישה אנשים ער במשך חמש עשרה יום , שימוש בכדורי גז מבוסס ניסיוני. הם הוחזקובסביבה אטומה כדי לפקח בזהירות את צריכת החמצן שלהם ולכןהגז לא הרג אותם , שכן הוא היה רעיל בריכוזים גבוהים. זה היה לפני מצלמות במעגל סגורות , כך שהיה להם רק מיקרופונים וחלונות בגודל אשנב זכוכית 5 עובי של סנטימטר לתוך התא כדי לפקח עליהם . החדר היה מלא ספרים , מיטת תינוק לישון על אבל אין מצעים, מים זורמים ושירותים,ומזון יבש מספיק כדי אחרון כל חמישהליותר מחודש.
הנבדקים היו אסירים פוליטייםכאויביה של המדינה במלחמת העולם השנייה .

הכל היה בסדר במשך חמישההימים הראשונים ; הנושאים בקושי התלוננו שהובטחו (בטעות) שהם ישוחררו אם הם הוגשו לבדיקהולא ישנו 30 ימים. השיחותופעילותם היו במעקב והוא ציין שהם המשיכו לדבר על אירועים טראומתיים יותר ויותר בעברם, ואת הטון הכללי של השיחות שלהם לקח עלהיבט כהה יותר לאחר סימן 4 ביום.

אחרי חמישה ימים הם התחילו להתלונן עלהנסיבותוהאירועים שהובילו אותם למקום בו היו והתחילו להפגין פרנויה חמורה. הם הפסיקו לדבר אחד עם השני והתחילו לסירוגין לוחשיםלמיקרופונים ודרך אחת שיקוף אשנבים. באופן מוזר נראה כאילו כולם חושבים שהם יכולים לנצח את האמון שלהנסיינים ידי הפיכת חבריהם ,הנושאים האחרים בשבי איתם. בהתחלההחוקרים חשדו שזה היהאפקט שלהגז עצמו …

אחרי תשעה ימיםהראשונים שלהםהתחיל לצרוח. הוא רץ לאורכו של החדר צועק שוב ושוב בחלק העליון של הריאות שלו במשך 3 שעות רצופות , הוא המשיך מנסה לצעוק אבל היה רק ​​מסוגל לייצר מדי פעם חריקות . החוקרים הניחו כי הוא קרע פיזי מיתרי הקול שלו. הדבר המפתיע ביותר על התנהגות זו הוא אופן שבו השבויים האחרים הגיבו לזה … או יותר נכון לא להגיב עליה. הם המשיכו ללחושלמיקרופונים עדהשני שלהחטופים התחילו לצעוק. 2 שבויים שאינם צורחים לקחו את הספרים בנפרד, דף אחרי הדף נמרח בצואה שלהם והדביקו אותם בשלווה מעל לאשנבי הזכוכית. ההצרחות נפסקו מייד.

אז עשההלוחשלמיקרופונים.

לאחר 3 ימים נוספים חלפו . החוקרים בדקו את המיקרופונים לשעה כדי לוודא שהם עובדים , שכן הם חשבו שזה בלתי אפשרי, כי אין קול יכול להיות מגיע עם 5 אנשים בפנים. צריכת החמצן בתא ציינה כי את כל 5 חייבים להיות עדיין בחיים . למעשה זה היהכמות החמצן 5 אנשים היו לצרוך ברמה כבדה מאוד של פעילות גופנית מאומצת . בבוקרו שלהיום 14החוקרים עשו משהו שהם אמרו שהם לא היינו עושים כדי לקבלתגובהמהשבויים , הם השתמשו באינטרקום בתוך החדר , בתקווה לעורר שום תגובהמהשבויים שהם פחדושמתו או ירקות.

הם הודיעו : " אנחנו פותחים את החדר כדי לבדוק את המיקרופונים ; להתרחקמהדלת ולשכב על הרצפה או שאתה יהיה ירה היענות תרוויח אחד מכם את החופש שלכם באופן מיידי. ".

להפתעתם הם שמעועל משפט בתגובת קול רגועה : "אנחנו כבר לא רוצים להשתחרר ".

הוויכוח פרץ ביןהחוקרים והכוחות הצבאיים מממנים את המחקר . הצליח לעורר כל תגובה יותר באמצעות האינטרקום הוחלט לבסוף לפתוח את התא בחצות בחמשת העשרה היום .

הקאמרית היה סמוק שלהגז המעורר ומלא באוויר צח ומייד קולותמהמיקרופונים החלו להתנגד. 3 קולות שונים החלו מתחננים , כאילו מתחננים על חייו של יקירים להפוך את הגז על גב. התא נפתחוחיילים שנשלחולאחזרנושאי הבדיקה . הם התחילו לצעוק בקול רם יותר מאשר אי פעם , וכך גםהחיילים כשהם ראו את מה שהיה בפנים. ארבעה מתוך חמשת הנושאים היו עדיין בחיים , למרות שאף אחד בצדק אפשר לקרואלמצבשכל אחד מהם ב ' חיים '.

מנות המזון ביום האחרון 5 לא היו כל כך הרבה כמו נגע . היו שם נתחי בשרמהירכייםשל נושא הבדיקה המתה וחזה הממולאלניקוזבמרכז החדר , חוסם את הניקוז ומאפשר 4 אינצ'ים של מים להצטבר על הרצפה. בדיוק כמה המים על הרצפה היה בעצם דם מעולם לא נקבע. כל ארבעה ' לשרוד ' נבדקים היו גם חלקים גדולה של שרירים ועור נקרעו מגופם. ההרס של בשר ועצם חשוףבקצות האצבעות שלהםהצביע על כךשהפצעים שנגרמו על ידי יד , ולא עם שינייםכחוקרים בתחילה חשבו. בחינה מדוקדקת יותר של המיקום וזוויות שלהפצעים הצביעה על כך שרוב אם לא כולם היו עצמי שנגרם .

אברי הבטן מתחת לבית החזה של כל המבחן ארבעת נושאים שהוסרו . בעודהלב, ריאות והסרעפת נשארו במקום , בעור וברוב השרירים מחובריםלצלעות כבר תלש , וחושפים את הריאות דרך בית החזה . כלכלי הדם והאיברים נותרו על כנן , הם פשוט הוצאווהונחו על הרצפה, נפרשים סביבהגופים עדיין חיים, אבל נדחקו שלהנושאים. מערכת העיכול של כל ארבעה אפשר הייתה לראות שזה עובד, לעכל מזון. עד מהרה התברר כי מה שהם היה לעכל הבשר שלהם שהם תלש ואכלו במשך ימים.

רוב החיילים היו פעילים מיוחדים של רוסיה במתקן , אך עדיין רבים סרב לחזור לחדר כדי להסיר את נושאי בדיקה . הם המשיכו לצעוק שיעזבו בתא ולחלופין ביקשו ודרשו מהגז יופנה על גב, כדי שלא יירדמו …

להפתעת כולםנושאי הבדיקה לשים אתמאבק עז בתהליך של הוצאתו מהאולם . אחד החיילים הרוסים מת מהצורך בגרונו תלש , נוסף נפצע בכובד ראש על ידי בעל אשכיו תלשועורק ברגלו נקטע על ידי אחת משיניו של הנושא. 5 נוספות שלהחיילים איבדו את חייהם , אם סופרים את אלה שהתאבדו בשבועות שלאחר האירוע.

במאבק אחד מארבעת הנושאים החייםשהטחול שלו נקרע והוא דימם החוצה באופן כמעט מיידי . החוקרים הרפואיים ניסו להרדים אותו, אבל זה התברר כבלתי אפשרי . הוא מוזרק עם יותר מעשרה פעמים את מינון האדם של נגזר מורפיוםועדיין נלחם כמו חיה לכודה , שבירתהצלעות וזרוע של רופא אחד . כאשר לב היה לראות להכות עבור שתי דקות תמימות לאחר שדמםלנקודה שיש יותר אווירבמערכת כלי הדם שלו יותר מאשר דם. גם לאחר שהפסיק הוא המשיך לצרוח ושוטלעוד 3 דקות, נאבק כדי לתקוף מישהו בהישג ידורק חוזר על המילה "יותר" , ונחלשו , עד שלבסוף נפל שוב ושוב שקט.

בדיקת שלושה הנושאים שנותרו בחיים היו מאופקים בכבדות ועברולמתקן רפואי ,שתיים עם מיתרי קול ללא פגע ברציפות מתחנניםלגז דורש להיות כל הזמן ער …

הפגוע ביותר מבין השלוש נלקחלחדר הניתוח הכירורגי היחיד שהיה ליהמתקן. בתהליך ההכנההכפופים לאיבריולהציב בחזרה בתוך גופו נמצא כי הוא היה ביעילות חיסוןלהרגעה שהם נתנו לו כדי להכין אותולניתוח. הוא נלחם בזעם נגד מגבלותיוכאשרגז ההרדמה הובא כדי להכניס אותו תחת. הוא הצליח לקרוע את רוב הדרך באמצעותרצועת עור רחבה 4 אינץ על פרק כף היד אחת , אפילו דרךמשקליו שלחייל 200 £ מחזיק בשורש כף ידשגם כן. זה לקח רק קצת יותר חומר הרדמה מהרגיל לשים אותו מתחת ,והמיידי עפעפיו רפרפוונסגרו , הלב שלו הפסיק . בנתיחה שלאחר המוות שלנושא הבדיקהשמת על השולחן הניתוחים התברר כי היה לודם משולשהרמה הנורמלית של חמצן. השרירים שלושהיו עדיין מחוברים לשלד שלו היו קרועים קשהוהוא שבר את עצמות 9 במאבקו כדי לא להיות מאופק. רובם היומכוח השרירים שלו עצמו שהופעל עליהם .

הניצולה השנייה הייתה הראשונה שלהקבוצה של חמש להתחיל לצרוח. מיתרי הקול שלו נהרסו , הוא לא היה מסוגל להתחנן או מתנגד לניתוח, והוא הגיב רק על ידי נד בראשו באלימות במורת רוח כאשרגז ההרדמה הובא לידו. הוא הניד בראשוכן כאשר מישהו הציע , בחוסר רצון , הם מנסים את הניתוח ללא הרדמה, ולא הגיב לנוהל כל 6 שעות של החלפת איברי הבטןומנסה לכסות אותם במה שנשאר מעורו . מכהן המנתח הצהיר שוב ושוב שזה צריך להיות מבחינה רפואית אפשרי עבורהמטופל עדיין בחיים. אחות מבוהלת אחד סיוע לניתוח הצהירה כי היא ראתה את הפה תלתל חולים לחיוך כמה פעמים, בכל פעם שעיניו פגשו בעיניה .

כאשרהניתוח הסתיים הנושא הביטבמנתח והחל לגנוח בקול רם, מנסה לדבר בזמן שנאבק . בהנחה שזה חייב להיות משהו בעל חשיבות דרסטית היהמנתחעט ופנקס מופרך כל כךהמטופל יכול לכתוב את המסר שלו . זה היה פשוט. " שמור את החיתוך . "

בדיקת שני נושאים האחרים קיבלו את אותו ניתוח, גם ללא הרדמה גם כן. למרות שהם היו צריכים להיות מוזרקים עםשיתוק במשךמשך המבצע . המנתח מצא את זה אי אפשר לבצע את הפעולה בזמןשהחולים צחקו ללא הרף. ברגע ששתק את הנושאים יכולים רק לעקובחוקרים שנכחובעיניהם. השיתוק פינה את המערכת שלהםבפרק זמן קצר באופן חריג של זמן ועד מהרה הם היו מנסים לברוח איגרות החוב שלהם . ברגע שהם היו יכולים לדבר הם היו שואלים שובלגז המעורר. החוקרים ניסו לשאול למה הם פצעו את עצמם , למה הם תלשו את האומץ שלהם ולמה שהם רוצים לתתהגז שוב.

רק תגובה אחת קיבלה : " אני חייב להישאר ער. "

כל המעצורים שלושה של הנושא תוגברו והם הונחו חזרה לתוך התא מצפה לנחישות לגבי מה שצריך לעשות איתם. החוקרים , מולזעמו של ' המיטיבים 'הצבאיים על שנכשל במטרות המוצהרות של הפרויקט שלהם נחשבות הרדמת חסד בנושאים שנותרו בחיים . המפקד ,לשעבר הקג"ב במקום ראה את הפוטנציאל ,ורצה לראות מה היה קורה אם הם היו מחזירים אותו לגז. החוקרים התנגדו בתוקף , אך נדחו.

בהכנה לאטומה בתא שובהנבדקים מחוברים לצג ה-EEGוהיו להםמעצורים מרופדיםלכליאה לטווח ארוך. להפתעת כולם כל שלוש הפסיקו להיאבק לרגע זה היה פלט שהם הולכים בחזרה עלהגז. היה ברור שבשלב זה כל שלוש היו עסוקים במאבק גדול כדי להישאר ער. אחד נושאיםשיכלו לדבר היה מזמזם בקול רם וברציפות ; הנושא האילם היה מאמץ את הרגליים שלו נגדאג"ח העור בכל כוחו , עזב ראשון, ואז ימינה , ושוב שמאלהלמשהו להתמקד בו . הנושא שנותר החזיק לו את הראש לכרית שלוומצמץ במהירות . לאחר שהיההראשון להיות חוטיתלEEG רובהחוקרים עקב אחר גלי המוח שלו בהפתעה. הם היו רגילים רוב הזמן אבל לפעמים שטוח מרופדים באופן בלתי מוסבר . זה נראה כאילו הוא סובל שוב ושוב מוות מוחי , לפני שחוזר לשגרה . כפי שהם התמקדו בנייר גלילה מתוךצג גלי המוח רק אחות אחת ראתה להחליק עצמו את עיניו באותו הרגע בראשו פגע בכרית. גלי המוח שלו השתנו באופן מיידי לזה של שינה עמוקה , אז flatlined בפעם האחרונהכלבו הפסיק בו זמנית.

הנושא שנותר היחיד שיכול לדבר התחיל לצרוח להיות אטומיםבחברה . גלי המוח שלו הראו את אותו flatlines כאחד שזה עתה מת מלהירדם. המפקד נתן את ההוראה לאטום את החדר עם שני הנושאים בפנים, כמו גם 3 חוקרים. אחד מהשלוש בשם משך מייד את אקדחווירה בנקודת המפקד ריקה ביןהעיניים , ואז פנה את האקדח על הנושא האילםוכיבה את המוח שלו גם כן.

הוא כיוון את אקדחובנושא שנותר, עדיין מאופקלמיטה כמושאר חבריצוות הרפואי ומחקר נמלטו מהחדר. "אני לא יהיה נעול לכאן עם הדברים האלה ! לא איתך! " הוא צרח על האיש קשורלשולחן. " מה אתה? " הוא דרש. " אני חייב לדעת ! "

נושא חייך.

" האם שכח כל כך בקלות ? " הנושא שאל. "אנחנו . אנוהטירוף שמסתתר בתוך כולכם, מתחנן להיות חופשיים בכל רגע במוחו של בעלי החיים העמוקים ביותר שלך. אנחנו מה שאתה מסתירבמיטות שלך כל לילה. אנחנו מה שאתה להרדים בשתיקה ושיתוק , כאשר אתה הולך למקלט הלילי שבו אנחנו לא יכולים לדרוך . "

החוקר עצר . לאחר מכן נועדבלבו של הנושא וירה. EEG flatlined כנושא בקול החנוק בקול רפה, "אז … כמעט … חופשי … "


תגובות (2)

זה של ספייסיקראפ וטוסיפוקס

31/05/2014 19:18

i know i copy that

02/06/2014 15:31
17 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך