under the moon פרק 4!אודות הסלנדרמן

DemonSlayer 11/08/2013 1939 צפיות 2 תגובות

היי חבר'ה!^__^
היום נדבר על סלנדרמן!כן הרוב מכיר אותו אבל לא את הסיפור המלא.
בגרסא המקורית(ככה נדמה לי).
בכל זאת גם מי שמכיר וגם מי שלא מומלץ לכם בחום לקרוא!
לפני הכל-את הסיפור אני אשכתב כי יש שם חלק שלא כתוב ברשת או באינטרנט והוא חלק מהאגדה עצמה.
מומלך לקרוא בין 00:00-03:00
קריאה מהנה^__^
————————————————————–
אז ככה.אני מכיר את סלנדר מגיל צעיר שבו סיפרו לי את האגדה עליו.
בהתחלה שסיפרו לי רציתי לצחוק לאותו בן אדם(שהיה במקרה חבר שלי..)בפנים.
סיפרו לי הרבה שטויות הרבה יותר מפחידות.אבל פה היה משהו שונה..
הרגשתי כאילו הוא באמת קיים לא כמו הצלצול או הטינה שהם רק סרטי אימה מוצלחים.
ועכשיו-סלנדרמן אמיתי!
התחלתי להאמין באגדה.שאת כביכול "התקציר" שלה אני אכתוב עכשיו.
———————————-
הסיפור מספר שבשנות ה-60-70 נחטפו עשרות ילדים על ידי מישהו בחליפה אשר אף אחד לא הכיר. לאחר כמה ימים נמצאו גופות הילדים ביער ללא איברים פנימיים וללא דם. לא היו שם שום סימנים או רמזים אשר יכולים היו להוביל לפתרון התעלומה. האיש המסוים הזה לפי הסיפור צד ילדים ובזכות היפנוזה הוא מוביל אותם ליער ושם הורג אותם. הסלנדר כביכול לא תוקף מבוגרים אלא אם כן המבוגר ראה אותו. במקרים כאלה, המבוגר מקבל את "מחלת הסלנדר" אשר מאופיינת כמחלה שמובילה להזיות ופרנויה בנוגע לסלנדר. המחלה גורמת לקורבן להשתגע ולהיכנס לקומה שבה הוא חולם סיוטים אין סופיים עם מרדפים על ידי הסלנדר.
—————————————-
זה כמובן לא מה ששמעתי במקור.
זה המקור.
————-
לפני המון שנים עוד בשנות ה-50 היה אדם אכזרי ומרושע שהתעלל בילדים ואף הטריד אותם מינית.
האנשם בעיר קשרו אותו ולקחו אותו ליער.
שם רצחו אותו ככה:באותו יום האיש לבש חליפה מסודרת ויפה.בדיוק חטפו אותו וקשרו אותו על עץ.
בהתחלה חתכו לו איברים והוציאו לו איברים פנימיים.
אחר כך שחטו לו את הפנים.
מתחו את גופו עד אינסוף ושפכו עליו שמן רותח.
הם השאירו את גופתו על העץ שנהרג.העץ דומה לכף יד.
אחרי יומיים שמו לב שהגופה אינה שם.
התחוללה מהומה בכפר לאן הוא נעלם.
לילה אחד..הסלנדרמן(שהוא האיש אותו רצחו)רצח את כל כפרו והשאיר את האנשים למות בייסורים.
ומאז הוא מסתובב ביערות ובמקומות כאלה ומפתה ילדים להגיע אליו.משם הוא רוצח אותם ואוכל את האיברים שלהם.
-הסוף-^__^
—————–
עכשיו מכאן זאת הגרסא שלי.
פעם אני ראיתי אותו.תאמינו או לא כן אני ראיתי אותו!
אני ראיתי אותו שהייתי בן 6 וחצי ביער הרי ירושלים.
בהתחלה לא הבנתי מי זה וחשבתי שזאת בובה אז רציתי לשחק איתו.(בובה ענקית ליתר דיוק).
הוא השתגר ממקום למקום ואני פשוט רדפתי אחריו(אני זוכר את זה אבל ראו אותו טיפה במטושטש).
ואז הוא נעלם.שעה לפני שנסענו עשינו תמונה משפחתית.
ומה אני מגלה?כיום אני מסתכל ורואה את סלנדר מן במרחק 6 עצים מאיתנו.
אחי לא רואה אותו בתמונה ואני לא אספר להוריי.
אני בן 12 ואני לא דואג ממנו.
למרות שניסיתי לחקור משהו בנוגע אליו.

הוא ירדוף אחריכם אם אתם חושבים עליו המון והמחשבה של לשכוח ממנו תביא אותו עוד יותר אליכם.הוא יבוא אליכם אם אתם ילדים תמימים והוא פשוט ירצח אתכם.

ועוד משהו-אומרים שסלנדר לא אוהב שמפרסמים עליו מפגשים ותמונות.
והוא רוצח את המפרסמים ומוריד את הסיפור בעצמו מהרשת.
אז אני לא יודע אם זה קשור אבל ניסיתי להעלות את הסיפור אם היער והתמונה בלא קשר לשום סדרה.
אחרי כמה דקות אני קולט שהסיפור לא קיים!אני רואה אותו בסיפורים אבל שאני נכנס זה ERROR!
תגידו לי אם יש לזה קשר כלשהו.
עוד דבר.אני מפחד ממפגשים או עימותים איתו.למרות שהיה לי רק מפגש אחד הוא יכול להמשיך לרדוף אחריי??
תודה רבה.
מקווה שנהניתם!^__^


תגובות (2)

עשית לי צמרמורת אני מסתכלת כל הזמן אחורה בגללך 0.0

18/08/2013 08:41

אתה בטוח שבאמת ראית אותו זה נשמע מוזר

30/11/2013 03:27
5 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך