under the moon פרק 5!דוד 3 עיניים?!WTF?

DemonSlayer 12/08/2013 1066 צפיות 7 תגובות

היי חבר'ה ^__^
הנה סיפור טיפה מוזר לא מפחיד אבל באמת מוזר.
הוא נחמד מאוד למרות שזה לא אמיתי.
כמעט אפחד לא מכיר את זה.
מומלץ לקרוא בין-00:00-04:00
קריאה מהנה!!^__^
—————————-
דוד 3 עיניים
סיפור? לא ממש, משום שהאירועים המחרידים אותם עומד אני לחשוף בפניכם הינם אמת לאמיתה, ומבוססים על מסמכי משטרה שהגיעו לידי.
דוד, (זהו שמו של גיבורנו הטראגי), נולד עם גידול מוזר ותיפלצתי. מעין עין שלישית מעוותת ועיוורת במרכז מיצחו, שארית של תאום שלא התפתח ברחם, כך אמרו הרופאים.
דוד גדל כילד מוזר. דחוי. אומלל. אמו אשר נולדה בעיירה סמוכה לצ'רנוביל נעלמה מייד לאחר לידתו (יש אומרים שהיא נראתה באחד מהיכלי הזנות בתחנה המרכזית הישנה), והותירה אותו בידי אביו- איש קשה, רע, שיכור.
אביו היכה אותו, ילדי השכונה היכו אותו וכינו אותו בלעג: "דוד 3 עיניים", המורים בבית הספר היכו אותו.

כבר מגיל צעיר התחיל גוש סמיך של זעם מבעבע להתהוות בתוך נישמתו האפלה. את עלבונו הוא היה משכך באמצעות התעללות בחתולי הרחוב, אותם נהג למסמר אל עמודי החשמל.

באופן טבעי מצא עצמו דוד 3 עיניים במוסדות לעבריינים צעירים, גם שם דחוי, קורבן תמידי ללעג.

ואז הוא גילה את האינטרנט ואת הרשתות החברתיות. פתאום דוד 3 עיניים לא היה פריק עלוב נפש, אלא שווה בין שווים.

ברשתות החברתיות הוא נודע כדוד המקורי 2, חשמלאי רכב עם נפש של אמן מאיזור מודיעין. לאט לאט הוא רכש לעצמו חברים וגם ידידת נפש בשם ענת, עימה צ'יטט מידי ערב בתאווה, בערגה…

ענת גרמה לדוד 3 עיניים לראות את עצמו באור אחר, להאמין בעצמו, להבין שמה שחשוב זאת הנשמה הפועמת בפנים.

בעידוד חבריו לרשת החברתית, הוא הסכים לפגוש אותה.

דוד 3 עיניים הגיע בערב המפגש חמוש בזר פרחים וחיוך כובש והינה היא ממתינה לו מחייכת.

אך כאשר קרב אליה דוד 3 עיניים, חיוכה הפך לזעקת אימה.

ובאותו רגע משהו נשבר בנפשו של דוד 3 עיניים. 25 שנות זעם, השפלה ונידוי המיסו את הטוב שעוד נותר בו, והפכו את דוד 3 עיניים למפלצת רצחנית.

ענת נמלטה אך דוד הדביק אותה בסמטה חשוכה. הוא עקר את עינייה ואכל אותן. חנק אותה וחש התעלות כאשר אצבעותיו חדרו אל תוך עור צווארה העדין ודם חם ניתז על פניו.

עינו השלישית נפקחה. היא כבר לא היתה עיוורת.

שיכור מכוח נשבע דוד 3 עיניים לאכול את עיני כל חברי הרשת החברתית שהיו שותפים במפלתו.

הוא לא נתפס מעולם…

ילדים וילדות. שקט… ששש… האם זאת הרוח… או אולי צעדים?

ייתכן שברגעים אלה ממש דוד 3 עיניים עומד מאחוריכם, עינו השלישית נעוצה בתאווה בעורף שלכם. ידיו הקרות נשלחות קדימה, ובעוד שבריר של שניה תחושו בהן על עורפיכם.

בו. ^___^


תגובות (7)

ואו. אני הייתי מפרסמת מאוחר יותר.. בסביבות השעה 23:00.. אני לא מפחדת מסיפורי אימה.(אני כותבת כאלה בעצמי לול) אבל אהבתי ^.^

12/08/2013 11:13

HOLY FLYING SPAGETI MONSTER
אני מוכנה להשבע שהרגשתי משהו קר, וואו.
הוו דוד מסכן, בא לי לתת לו חיבוק, הוא נשמע חמוד ^~^!

12/08/2013 11:16

מזכיר את graveyard dance~ :3

12/08/2013 11:17

מטריד OO

12/08/2013 11:20

את לא כתבת את זה! זה גנבת זכויות יוצרים!

12/08/2013 12:50

אני בן.ואני אמרתי שהסדרה על דברים שאני מוצא ברשת ואני משכתב הכל.

12/08/2013 13:25

מכירה את הסיפור הוא דווקא די טוב

18/08/2013 08:29
4 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך