moran-direction
תגיבווו :)

you make me wanna die פרק 2 העלאה שניה, תגיבווו :)

moran-direction 07/07/2013 726 צפיות אין תגובות
תגיבווו :)

you make me wanna die 2
הלכתי לביתי, נכנסתי אל האינטרנט כדי לחפש טיסה, פתחתי את גוגל, אבל במקום הלוגו הרגיל היה רשום באותיות שחורות עם דם את המשפט שרודף אותי מהבוקר… אני ממש פוחדת, מי רוצה למות בגללי? לאחר שעה של חיפושים מצאתי טיסה שיוצאת בשלוש לפנות בוקר ללונדון, הזמנתי כרטיס, והלכתי לארוז, בשעה עשר בלילה, סיימתי לארוז את כל חפצי, והתקשרתי לעדכן את חברתי דניאל בכל מה שקרה, היא רצתה לבוא להיפרד, סיכמנו שבעוד חצי שעה היא תגיע לביתי.
השעה חצות, והדפיקה של דניאל נשמעה על הדלת, פתחתי את הדלת, ודניאל לא הייתה שם, היה שם הילד המפחיד מהבוקר, נלחצתי, שאלתי אותו: ״חמוד הכל בסדר?״ הוא לא ענה, הוא הרים את ידו באוויר, ידו אחזה בסכין, הוא אמר: ״you make me wanna die״ וניסה לדקור אותי, מעדתי אחורה וסגרתי את הדלת, הסתכלתי מהחלון, הוא היה שם באותה התנוחה עם הסכין ביד, מחכה לדקור אותי, אני כל כך פוחדת,החלטטי שאין לי ברירה, וזה הזמן להשתמש בכוחות הערפדית שירשתי מהורי… תלשתי את התליון האדום מצווארי, פתחתי אותו ולחשתי לתוכו את שמי ואת הקוד שלי, ומיד צמחו לי כנפיים גדולות ושחורות, על ראשי צמחו להן שתי קרניים קטנות ואדומות, שיני הצמיחו שיני ערפד, ובידי החזקתי את מקל הקסם שלי, הכוחות שלי מאפשרים לי לעוף ולעבור דרך קירות, ומקל הקסם שלי עושה כל דבר שאבקש ממנו, עברתי דרך הקיר, הנער הסתכל עלי, והתקדם לעברי, פתאום הוא הפיל את הסכין, והתחיל לעוף באוויר ולזרוק עלי כדורי אש, אני תפסתי בידי את כל הכדורים והטחתי אותם בו, הוא נפל על גבו, והתחיל לרעוד, לקחתי את השרביט שלי וקיוונתי אותו על הנער וצעקתי: ״בשם כוחות הערפד שלי אני הופכת אותך לפסל אבן״ הנער הפך לפסל, קראתי לאוסף הגופות מארץ הערפדים כדי לקחת את הנער, לקחתי את התליון שלי, לחשתי את מילות הקסם וחזרתי להיות נערה…


תגובות (0)

הוספת תגובה - היה הראשון להגיב!
התחבר עכשיו בכדי להוסיף תגובה
3 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך