אוסף ציטוטים אישיים

Estonian 22/03/2012 2795 צפיות 13 תגובות

~כבר הרבה זמן שמתרוצצים לי בראש ביטויים וציטוטים שלי עצמי עם משמעות, שלדעתי גם אחרים יכולים לאהוב. אם יהיו עוד כאלו, אני אפרסם עוד קובץ. אני גם מבקש שלא להעתיק את הרעיון שלי.~

"ההיסטוריה לא אוהבת אנשים מתונים."

"אל תמכור חלב כשיש בידיך מחבצת חמאה."

"עשיר יכול בקלות להיות עני, אם יוצאים מהמסגרת שטוענת שכסף הוא הכל בחיים."

"אדם טיפש הוא אדם המעיין בקטלוג מכוניות, כשבחצרו עומדת המכונית הזוכה במסלול המירוץ."

"קל לדבר נגד אלימות, כאשר אתה רחוק מטווח הסכנה."

"מי שמדבר הרבה על יכולתו הפנומנאלית, מסגיר את העובדה שזהו הכישרון היחידי שלו."

"ההבדל העיקרי בין אדם חכם לפיקח הוא העובדה שפיקח יודה בטעותו בוויכוח, וילמד לקחים. האדם החכם רק ילמד לקחים."

"לפעמים מי שנותן את המכה, אכזר הרבה פחות ממי שקיבל אותה."

"הדרך המהירה ביותר לפתור ריב, היא דרך האלימות, ואי-אפשר לריב כל החיים…"

"לאנשים יש נטייה להתנגד לרעיונות שונים, ואחר כך לבכות על כך שלא מקשיבים לרעיון שלהם."

"אנשים יאמינו לכל דבר שתגיד, כל עוד המידע לא סותר את העובדות שהם יודעים, וכל עוד הם לא מסוגלים להוכיח את זה בעצמם, אפילו אם יהיה שלט עליו כתוב "צבע טרי" על הספסל, הם ירגישו צורך עז לגעת בו."

"לאנשים יש נטייה לתת קרדיט רק אחרי שהרעיון מתגלה כטעות."


תגובות (13)

יפה מאד אור אהבתי את כל הפתגמים שלך ודבר חשוב יש לי לשאול אותך : מה עם הבולגרים הם קיבלו את הפרחים ממך ?????? מקווה שתשובתך תהיה חיובית ☺

22/03/2012 06:34

פתגמים חכמים ונכונים לכל דבר!
גם לי יש אחד:
"אם אדם ייתן פעם יחס טוב לסביבתו, הם יחזירו לו אותו במידה שווה ואולי אפילו יותר, כמו בומרנג…"

22/03/2012 09:17

חחח יווו זה כ"כ נכון!!
איזה מגניב שחשבת על זה לבד…
כל הכבוד ימוכשרציק!
אם יהיו לך עוד משפטים כאלה, אני אשמח לשמוע (לקרוא יותר נכון).
(;

22/03/2012 10:30

הפתגם האחרון מזכיר לי איזה פתגם עם צבע טרי וכוכבים… אבל לא בנוסח הזה.
אגב, מאאאאאאאאאאאאאאגנייייייייב!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

22/03/2012 10:39

תודה רבה כולם! בקי, אני לא ממש לא יודע מה אמרו הבולגרים, אני לא דובר בולגרית.

22/03/2012 11:13

"קל לדבר נגד אלימות, כאשר אתה רחוק מטווח הסכנה."
אהבתי את המשפט הזה, כל השאר נחמדים גם כן אבל פחות….

22/03/2012 11:31

"עשיר יכול בקלות להיות עני, אם יוצאים מהמסגרת שטוענת שכסף הוא הכל בחיים."
אתה יכול להסביר את המשפט הזה ?
אני לא בטוחה שאני מפרשת אותו נכון .

22/03/2012 12:12

אהלן אור אני פשוט חמדתי לצון איתך הלוא לא יעלה על הדעת שאני רצינית ואולי אתה בצדק מגיב כך כי אינך מכיר אותי ואת חוש ההומור שלי ☺☺☺☺☺ הסר דאגה מליבך הכל בסדר. תמשיך לכתוב ולהנעים את חיינו תודה וסופ"ש מדהים מאחלת אני מכל הלב ♥♥♥♥♥

22/03/2012 12:15

טליה, הפירוש הוא שעושר לא נמדד רק בכסף, ולמדוד אותו בכסף בלבד זה ברברי להפליא. עושר יכול להיות גם עושר בידע, עושר לשוני, עושר באושר וכדומה.

22/03/2012 13:21

לדעתי לא ניסחת את המשפט כ"כ מדוייק
אבל בכ"מ משפטים יפים מאוד :)

22/03/2012 13:55

אהבתי!
משפטים עם משמעות אמיתית.
=]
אני כמעט בטוחה ששני משפטים מהרשימה שמעתי כבר בעבר.

22/03/2012 14:12

אני כתבתי את מה שאני חשבתי עליו, יכול להיות שחשבו על זה קודם לפניי, אני ממש לא יודע.
נ"ב – לחתול הסופר – דגל אוקראינה! איזה כייף ! עוד משהו שם דגל!

23/03/2012 00:11

מה?! אתה אוהב את אזור בלארוס?! אני בלארוסי!! אדיר!!

23/03/2012 00:13
2 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך