Tom1
הנה "אירוניה 2"! מקווה שאהבתם ^^

אירוניה 2 – פרק 11 | מבחן

Tom1 06/09/2015 730 צפיות אין תגובות
הנה "אירוניה 2"! מקווה שאהבתם ^^

אירוניה 2
פרק 11 – מבחן

יום אחד, הודיעו לילדה שעלתה לכיתה ו' שבעוד שבועיים יהיה מבחן מסכם על כל החומר שהכיתה למדה בשנה שעברה.
הילדה החליטה לקחת את הנושא הזה ממש ברצינות, והתחילה ללמוד. עבר עוד יום, ועוד אחד קשה של למידה, ועוד אחד ועוד אחד של למידה מרובה.
היא למדה במשך שבועיים ללא הפסקה – לא בגלל שלא ידעה את החומר, אלא בגלל שהיא ילדה מאוד רצינית בלימודים.
בתום השבועיים, הגיע יום המבחן הגדול. היא חיכתה אליו מאוד והייתה מאושרת שהיא יודעת את כל החומר. בכל זאת, אלה היו שבועיים קשים ומעייפים – אבל עכשיו הגיע המבחן.
לבסוף, הופתעה הילדה מאוד לגלות שהמבחן אינו הולך להתקיים.
"אני מצטערת," אמרה המורה, "אבל בינתיים, מסיבות שונות וכאלה, הוחלט שהמבחן לא יתקיים."
הייתה זו הודעה משמחת מאוד לכל התלמידים האחרים – אבל הילדה שחרשה שבועות הייתה מאוד עצובה. היא לא ידעה אם היה כדאי שיהיה את המבחן או לא, אבל היא ניסתה להסתכל על הצד החיובי שלפחות עכשיו היא יודעת את החומר מצוין.

אולי זה מצחיק – שילדה מסכנה עובדת קשה ולומדת הרבה זמן למבחן ובסוף הוא לא מתריים, אבל זה עצוב.
עדיף להסתכל תמיד על הצד החיובי של החיים –  כמו המשפט: "להסתכל תמיד על חצי הכוס המלאה". כלומר – לראות את העולם מזווית חיובית, כמו הדוגמה במשפט: להסתכל על חצי הכוס המלאה, ולא על חצי הכוס הריקה.


תגובות (0)

הוספת תגובה - היה הראשון להגיב!
התחבר עכשיו בכדי להוסיף תגובה
2 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך