מסר עם מוסר השכל! נ.ב יש טעויות בכתיב אבל כרגע זה לחשוב ,מה שחשוב זה מסר על חלום שרבים מוותרים ובסוף מתחרטים בהמשך החיים! אז תשימו לב כי כמו שאמרתי בקטע שהשמיים הם לא הגבול!!

בדרך שלי

10/08/2015 900 צפיות 2 תגובות
מסר עם מוסר השכל! נ.ב יש טעויות בכתיב אבל כרגע זה לחשוב ,מה שחשוב זה מסר על חלום שרבים מוותרים ובסוף מתחרטים בהמשך החיים! אז תשימו לב כי כמו שאמרתי בקטע שהשמיים הם לא הגבול!!

יש אנשים סביבי שאומרים שאני צריכה ללכת בדרך שלי..שאני מגשימה חלום שרציתי וחלמתי תמיד אפילו גם אם הפרנסה לא כל כך טובה. ויש אנשים סביבי שחושבים שזה שטות גמורה כי הם חושבים שאני צריכה להיות רופאה או עורכת דין!
רק האנשים לא כל כך מבינים אותי,אני רוצה להיות מעצבת אופנה.
בשבילי זה הישג ,כשמצליחים משהו שתמיד חלמת לעשות!
כשחולמים תמיד הכל אפשרי גם עם לא טובים בזה!
אנשים טועים, זה בסדר, בימינו הכל אפשרי!
לפעמים שרוצים משהו ונותנים את עצמם כדי להצליח אז תמיד יצליחו גבוה ורחוק!
אך מה לחפור על זה, אם זה סתם משהו שאנשים בעולם לא מבינים עד כמה רחוק כל אחד יכול להגיע, מחלום שתמיד רצה להגשים!
לכל בן אדם יש חלום שרצה להגיע אך בסופו של דבר הוא ויתר על חלום בשביל להקים משפחה או אפילו סתם לרצות את ההורים שלו או אפילו להראות שהוא יכול להיות רציני ולהצליח ולא להיות בן אדם עצלן..
מה שמנסים לומר השמיים הם לא הגבול!!
הכל אפשרי ואין גבולות לחלומות כי חלומות נועדו כדי להגשים ולא לוותר כי מי שוותר הוא בסוף יתחרט ובגדול.


תגובות (2)

ואוו מסר חזק…אני אשמח אם תיקראי את הסיפור שלי "סוג ב' " ותגיבי לי…

10/08/2015 22:25

    תודה ,ואשמח לקורא את הסיפור: )

    10/08/2015 22:45
2 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך