אם אתם מכירים אדם כזה , ומזדהים עם מה שכתבתי . אל תתנו לו ללכת , תחבקו חזק ופשוט אל תעזבו , מכיון שהאדם תמיד יהיה שם , אך ברגע שתעזבו אתם תתחרטו, לכן אל תתנו לו ללכת מכם. ומה שכתבתי זה סיפור אמיתי ואני לא נתתי לו ללכת , הוא חלק מהחיים שלי ואני מאמינה שהוא יישאר חלק ממנו ..

דברים שרציתי לומר , אהבה עצמית .. ~סיפור אמיתי

03/07/2016 2293 צפיות אין תגובות
אם אתם מכירים אדם כזה , ומזדהים עם מה שכתבתי . אל תתנו לו ללכת , תחבקו חזק ופשוט אל תעזבו , מכיון שהאדם תמיד יהיה שם , אך ברגע שתעזבו אתם תתחרטו, לכן אל תתנו לו ללכת מכם. ומה שכתבתי זה סיפור אמיתי ואני לא נתתי לו ללכת , הוא חלק מהחיים שלי ואני מאמינה שהוא יישאר חלק ממנו ..

קבלתי חזקה סטירה לפנים .במובן המטאפורי של המילה . אבל אתם בטח עכשיו שואלים את עצמכם : " למה ?" או עוד שאלות למיניהן או בכלל לא שואלים כלום .
אז בואו ואני אענה לכם.
אני אף פעם לא הייתי מסוגלת להסתכל על עצמי.
שנאתי את עצמי ברמה אחרת לגמרי שאפילו כמעט ולא הסתכלתי במראה שלי.
אני שנאתי את כל מה שקשור על עצמי. כמו שאומרים את זה במשפט אחד קצר ומדויק שנאתי את עצמי . פשוט וקל מאוד להבנה.
ובטח כולכם שמעתם את המשפט הזה לא פעם ולא פעמיים אני בטוחה שיותר ,
"איך אדם יכול לאהוב אחרים שהוא לא אוהב את עצמו " או את המשפט הזה
או משפטים דומים למשפט שכתבתי אבל בטוח הבנתם את העיקרון.
עד שהוא בא.
הוא בא ייראה לי שאני בסדר ויראה את כל התכונותיי הטובות.
כלל האמנתי לדבריו ,אך עם זאת הוא המשיך לומר שהוא אוהב אותי , אף על פי שאני כלל לא אהבת את עצמי. הוא *המשיך לומר לי "יום אחד כן יום אחד את כן את. את תודי לי על מה שאמרתי לך ותצדיקי אותי. כי רק דברי אמת אגיד לך , את מכירה אותי היטב כדי לדעת ששקרן אני לא".
עד שהוא בא והיה שם ועודד אותי בכל מצב שנתקלתי בו .
וכמובן שהוא נתן לי להבין ולהמשיך לראות לי דברים שלא ראיתי בעצמי קודם לכן.
הוא זה שתמיד תמך בי , ולאט לאט התחלתי להאמין לדבריו.
בזכותו למדתי להסתכל על דברים בצורה אחרת ולמדתי לאהוב את עצמי כמו שאני, וכן הוא זה שאני אוהבת כי הוא אהב אותי עוד לפני שאהבתי את עצמי.
הוא תמך בי ותמיד היה שם , הוא זה שלא משנה עד כמה אני אכעס , או במצבי הרוח השונים שיהיו לי , הוא זה שתמיד ימשיך לאהוב אותי לא משנה מה ויעזור לי להתמודד עם המצבים שיהיו .
למרות הכל , לאט לאט התחלתי יותר להקשיב ולהאמין לו , אני הבנתי את דבריו.
אולי אני לא מושלמת , אולי אני לא מי שמצפים שאני יהיה אבל כל עוד שאני יהיה מרוצה מעצמי , האנשים הנכונים תמיד יישארו שם ומזויפים ילכו מכיון שהאנשים הללו נתנו לי עוד שיעור לחיים, שאני אזכור.
מסתבר שכל זה בזכותו. או במילים אחרות אני מודה לבן אדם הזה שבזכותו אני עכשיו יודעת מי אני מתחת למסיכות .
ללא ספק אני שמחה שקיבלתי את הסטירה הזו.


תגובות (0)

הוספת תגובה - היה הראשון להגיב!
התחבר עכשיו בכדי להוסיף תגובה
סיפורים נוספים שיעניינו אותך