הגדת פסח אישית – מכת בכורות

Estonian 04/04/2012 1026 צפיות 3 תגובות

"זהו מכתב קצת זועם, אבא ואמא, אחרי הכל, אתם אמורים לסלוח לי בכל מחיר, גם אם אגיד את הדברים בצורה לא יפה, וגם אם קצת אנבל את הפה. אתם תאהבו אותי תמיד, ולכן אני לא פוחד להגיד לכם שאני כועס עליכם. נכון, אז אני הבן החמישי שלכם, ונכון, שיש לפניי אחד שהוא ספורטאי מוכשר, ואחת מוזיקאית, ואחד שפשוט מעולה בלימודים, ועוד אחד עם כישרון טכנולוגי, ואני החמישי, שלא יכול לחדש שום דבר. כבר הייתה זוכה בתחרות כישרונות, כבר זוכה בתעודת המצטיין של השכבה, כלומר, לא משנה מה, התעודה שאקבל כבר הייתה אצלכם. זאת אפליה לכל דבר, אמא ואבא, למה אני מופלה לטובת האחים שלי? אני לא מספיק טוב בשבילכם? אפשר לחשוב שאחי הבכור, הוא משהו, או אחותי משהו. אני לא טוב יותר משניהם? אתם אפילו לא טורחים לבדוק. אני אומר לכם בכנות, האחים הגדולים שלי, כולם פשוט מכת בכורות, כל הזמן רק הציקו לי, או השוויצי בפניי ביכולות שלהם, לא שלי אין, פשוט כל אחד שלי יהיה, כבר שייך לאחד מהם. אמא ואבא, אחרי שאני האחרון שנשאר בבית, הגיע הזמן שאני אגיד את זה ככה – תתייחסו אלי בצורה חיובית.
באהבה – אני. מעניין אותי לדעת אם אתם בכלל זוכרים את השם שלי."


תגובות (3)

מרגש מאוד ((:

04/04/2012 15:52

מממממ….
חמוווווד!
(ונכון מאוד עליי לציין1 נראה לי…. לא שיש לי 5 אחים מעליי אבל זה נשמע נכון…)

05/04/2012 09:58

אתה צודק, אבל יש גם חסרונות בלהיות בכור.
אני בכורה דרך אגב… חחח…

05/04/2012 10:07
2 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך