Estonian
בבקשה אל תקפצו עלי עם דברים כמו "אבל הכל זה אמונה".
אני מבקש שהתגובות היחידות נגד הטענות שלי הן טעויות במהלך ההוכחה עצמה. אני מבקש שהטיעונים שלכם יהיו טיעונים לוגיים ולא על בסיס אמונה, כי אם נוכיח על פי אמונה - לא נוכל להגיע להוכחה נכונה בהכרח.

ההוכחה לאי-קיומו של אלוהים

Estonian 14/10/2012 1816 צפיות 141 תגובות
בבקשה אל תקפצו עלי עם דברים כמו "אבל הכל זה אמונה".
אני מבקש שהתגובות היחידות נגד הטענות שלי הן טעויות במהלך ההוכחה עצמה. אני מבקש שהטיעונים שלכם יהיו טיעונים לוגיים ולא על בסיס אמונה, כי אם נוכיח על פי אמונה - לא נוכל להגיע להוכחה נכונה בהכרח.

אחרי שראיתי את ההוכחה המרשימה של "אנימה" על כך שקיים אלוהים, הנה הסיבה למה לדעתי הוא לא קיים.

הכותרת "הוכחה" היא כמובן מוטעת, לאור העובדה שזאת לא הוכחה גורפת. סתם טענה:

אני החלטתי את זה בדרך השלילה. הוכחה בדרך השלילה היא הוכחה שבה מניחים שמה שאנחנו רוצים להוכיח הוא שגוי. במקרה שלי: נניח כי אלוהים קיים. אם נצליח להוכיח שנוצרת סתירה כלשהי, נוכל לומר שטענת הבסיס שלנו שגוייה ולכן אלוהים לא קיים.

אם אלוהים קיים אזי שהוא ברא את היקום.
אם הוא ברא את היקום, אזי שהוא מחוץ ליקום, מכיוון שכדי לברוא משהו, אתה לא יכול להיות חלק ממנו.
הגדרת היקום היא: כל מה שאנחנו מכירים ולא מכירים.
אם כך, אלוהים הוא דבר שאנחנו לא מכירים או מכירים, הוא צריך להיות חלק מהיקום.
מכאן אפשר להסיק שתי מסקנות:
או שאלוהים לא קיים, או שהגדרת היקום לא נכונה.
נניח כי הגדרת היקום שלנו לא נכונה:
ננסה להבין איפה טעינו בהגדרה?
ההנחה היא שאלוהים הוא דבר שאיננו מכירים אך מכירים בו זמנית, אם כך, אלוהים אינו דבר אשר ייתפש בדעת שלנו או לחילופין לא קיים. אם כך, נבנה את המשוואה:
אלוהים > דעת או הבנה או אלוהים לא קיים.
אם כך, נטפל במקרה של אלוהים > דעת.
אם אלוהים גדול מהדעת שלנו, סביר להניח שלעולם לא נוכל להבין אותו. אם אי אפשר להבין אותו, אי אפשר להבין גם את החוקים שלו. מכאן נובע שלא ניתן לציית לחוקים שלו, והדת היא דבר חסר בסיס. מכיוון שאם הדת תהיה חסרת בסיס, היא תסתור את עצמה, אז הטענה שלנו איננה נכונה.
מכאן נובע שהמשוואה אלוהים > דעת שגויה.
מכאן נובע שהאפשרות השנייה שלנו היא שאלוהים פשוט לא קיים.
נחזור אחורה. כיסינו את כל האפשרויות כולן, וכולן הובילו אותנו לכך שאלוהים לא קיים.
אם כך, הגענו לסתירה, מכאן שההנחה הראשונית שלנו שגויה.
אם כך, אלוהים אכן לא קיים.


תגובות (141)

הבנתי את הטענה שלך והיא מאוד הגיונית לי (אחרי כמה פעמים של קריאה).
ובהתבסס על הטענות שלך אפשר להסיק כי אלוהים אינו קיים… אבל שוב יכול להיות שההגדרה ליקום שלנו שגויה לכן לא באמת נוכל להסיק מסקנות מדויקות.
אבל בכל מקרה אני מאמינה כי העולם נוצר כמו שכל כוכביי הלכת נוצרו ובגלל מיקומו התפתחו בו חיים וכל ההסבר המדעי שאני לא מבינה עד הסוף..
אז רק שתדע שאני מסכימה עם הטענה שלך ומוצאת אותה הגיונית . ואין על מה להתווכח כן כי לפי הנתונים שלך אלוהים אינו קיים.

14/10/2012 14:16

נא לקרוא בעיון רב עד הסוף , לא להתייאש , המידע רב ומועיל ופוקח עיניים.
כשם שהשולחן מעיד על היוצר כך היקום מעיד על הבורא,
כשאתה רואה שולחן ברור לך כי הוא לא כאן בזכות עצמו ולא הוא יצר את עצמו באותה מידה כשאתה מתבונן ביקום צריך להיות ברור לך שהוא לא יצר את עצמו רק שכאן היצירה היא לא פשוטה כלל אלא מופלאה ומורכבת ונעלה כך גם הבורא שלה עליון ונעלה מכל דבר.
לאחר ההקדמה הזאת אתייחס לטענתך.
ראשית אתה טוען כי לא ניתן ליצור משהו ולהיות חלק ממנו – טעות ראשונה.
ודאי שניתן: אני לוקח בקבוק עם מעט מים בפנים ונושף לתוכו , אני יוצר "סערה" בתוך הבקבוק ואני גם חלק ממנה אם לא אני אין "סערה".
טענת הבסיס שלך שגויה.
נעבור להגדרה יקום , ההגדרה האמיתית ליקום היא:
היקום הוא המכלול שמרכיביו הם כל החומר והאנרגיה הקיימים במציאות הפיזית, וכן המרחב (לרבות החלל והזמן) שבו מתרחשים כל האירועים.
אז גם כאן אין לנו כל כך מה להסתמך עליך..
מה עוד שמקורה של המלה העברית יקום היא בפרשת נח (פרק ז') "וַיְהִי הַמַּבּוּל אַרְבָּעִים יוֹם, עַל-הָאָרֶץ… וַיִּמַח אֶת-כָּל-הַיְקוּם אֲשֶׁר עַל-פְּנֵי הָאֲדָמָה, מֵאָדָם עַד-בְּהֵמָה עַד-רֶמֶשׂ וְעַד-עוֹף הַשָּׁמַיִם, וַיִּמָּחוּ, מִן-הָאָרֶץ", שבה מצומצם המושג לעולם החי בלבד.
כתבי היד העתיקים ביותר של התנ"ך שהגיעו לידינו הם קטעי מקרא רבים – ובהם ספר ישעיהו כמעט בשלמותו – שנשתמרו ונתגלו במגילות מדבר יהודה, מתקופת הבית השני ואחריה. קטע מקראי עתיק נוסף הוא פפירוס נש: קטע שנכתב על נייר פפירוס לפני יותר מאלפיים שנה, במאה ה-1 לפני הספירה או במאה שלאחריה, ובו עשרת הדיברות והקטע שמע ישראל.
מן העת העתיקה ועד סוף תקופת המשנה והתלמוד (המאה ה-6 לספירה) נכתבו כל הספרים – ובהם ספרי התנ"ך – על מגילות קלף. ורק בתחילת ימי הביניים החל השימוש במִצְחָף – כתב יד עשוי דפי קלף (בדרך כלל) וכרוך כספר. כתב היד המכורך הראשון של התנ"ך – ואשר נחשב למהימן ולמקודש ביותר – הוא כתר אֲרָם צוֹבָה, שנכתב במאה ה-10 בטבריה ונשמר בשלמותו עד אמצע המאה ה-20, עד לפרעות ביהודי חאלב ושריפת בית הכנסת. כתב יד קדום אחר מן המאה ה-10 הוא כתב יד ששון, ובו כל ספרי התנ"ך – אך לא כל הספרים בשלמותם, מאחר שחלק מן הדפים אבדו ברבות השנים. כתב יד עתיק של התנ"ך שהגיע אלינו בשלמותו הוא כתב יד לנינגרד, שנכתב בשנת 1009 בקהיר ושרד על כל ספריו ודפיו. בכתבי היד רבים של התנ"ך יש גם עיטורים ואיורים, כגון: עיטורים למילת הפתיחה של כל אחד מספרי התנ"ך; איורים לדף האחרון ולקולופון של הספר, כתיבת הערות המסורה בצורת עלים, פרחים ובעלי חיים ועוד.
נחזור לטענותיך,
אלוקים – דעת
אין אנו מסוגלים לתפוס את המושג אלוקים כלל וזה אמרו תנאים קדושים.
אך קדוש ברוך הוא העניק לנו ספר הוראות (התורה הקדושה) תורה – מלשון הוראה.
ושלא כמו היום ההוראות הם בעיברית…
בתורה כתוב במפורש איך עלינו לחיות את חיינו ומעבר לכך מי שיעמיק בה ימצא תשובות לכל שאלותיו גם לשאלתך על היקום שכן כל חוכמות העולם כולם נמצאות בתורה.
לסיכום אספר לך מקרה שקרה , רב גדול הגיע לבסיס חיל האוויר ברמת דוד ונתבקש לתת שם דרשה ולענות על שאלות , מיד כשעלה לבמה פתח ואמר שנושא השיחה הוא כלי טייס , מיד פנה אליו קצין ואמר ומה אתה מבין בכלי טייס?!?! למדת משהו בעיניין ? עסקת בעיניין? מה יש לך לחדש לנו שאנו רבע מחיינו למדנו ועסקנו בעיניין.
אמר לא הרב – הצדק אתך. והתחיל לדרוש בעינייני תורה.
בשלב השאלות אותו קצין מיהר לפסול את דבריו של הרב ולתת דעה משלו על התורה ,
הקשיב הרב בסבלנות ולבסוף אמר לקצין , כמה שנים למדת תורה? כמה עסקת בתורה? כשם שאתה לא יכול ללמוד ממני על כלי טייס כך אינך יכול ללמדני על התורה.
אז מעט לפני שאתה מוכיח את אי קיומו של הבורא , תלמד מעט את התורה שנתן ואני מבטיח לך שאם תעשה כך תוך זמן קצר מאוד תוכל לכתוב 100 עמודים בקלות תחת הכותרת ההוכחה לקיומו של הבורא.
שבוע טוב ואוטוטו חודש טוב…
ג'י

14/10/2012 15:25

אני מבינה את הטענה שלך מכיוון שלא מזמן היו לי לא מעט ספקות ושאלות משלי אבל
כמו שג'י אמר/ה התחלתי ללמוד ודבר אחד הבנתי ממנה שלמדתי וזה שלא הבנתי כלום, התורה היא מעבר לכוח הבנתנו ולהגדרתנו יש דברים בתנ"ך שכמה שתנסה להסביר אותם לא תצליח כי הם מעבר לכוח ההבנה שלך, זה לא מתמטיקה ואיך בזה חישובים
הכול עיניין של אמונה אני יכולה לומר לך באופן אישי שאני מרגישה שהקב"ה קיים אני פשוט יודעת, אולי זה עיניין של אמונה או משהו שגדלתי עליו אבל אני פשוט יודעת אמונה עיוורת כזאת ואני מאמינה שיש את זה בכל יהודי, אתה יכול להאמין בזה או לא זה רק עיניין של תפיסת עולם וזווית ראיה.

14/10/2012 15:41

חחח וואו…
אין לי מה להגיד חוץ מלהסכים עם ג'י.
באמת שאין שנהניתי לקרוא את מה שהיא או הוא כתב/ה!

14/10/2012 16:34

אהבתי שאתה מנסה להוכיח מושג כמו אלוהים בצורה של לוגיקה, הרי אם יש אלוהים יכול מאוד להיות שהוא מעל הלוגיקה – תקרא לזה אמונה אם בא לך. גם מאוד אהבתי שהמאמר מאוד פרקטי הרי זה ממש עוזר לדעת אם יש או אין אלוהים נכון? גם הלוגיקה לא נכונה, אלוהים יכל לברוא את היקום ולשבור חלק ממנו ואז הוא חלק ממנו (למשל).
בכל מקרה גם אם יש או אין אלוהים זה לא משנה כלום, הרי כרגע אתה חווה את המציאות שלך כולה ואתה נמצא באמת שלך נכון? מה שאתה מרגיש זה מה שקיים עבורך כרגע, ואם כרגע המציאות שלך לא כוללת אלוהים או כן כוללת אלוהים זה לא משנה כלום! נו אז יש אלוהים רק הוא נסתר ממך כרגע אז מה? מה זה אמור להגיד לי? או שאין אלוהים אז אולי יותר טוב! הסיפור נהיה יותר מעניין… קצת מסקרן לא? איך אני קיים ? ד"א יש גם תאוריות הפוכות שאומרות שאתה לא קיים ואלוהים כן קיים. כן התודעה שלך לא קיימת בכלל, וצריך להגיד תודה שאתה בכלל רואה אנשים,חפצים,טבע מולך. זה רק בגלל ש"היקום" מאוד אוהב אותך ורוצה לעלות אותך לרמה שלו, הוויה כוללת של האינסוף. אז הוא יוצר לך סוג של יש באין שאתה.
כשתגיע למצב שאתה מרגיש ערום, ממש ערום, עם הפחד (או ההרגשה או מחשבה) הראשונית שלך, הרי כל דבר זה קליפות, תמיד יש יותר אמת, כשאני אומר שאני שונא לקום בבוקר לעבודה והאור שמש שנכנס לי בעיניים איך שקמתי מעצבן אותי באותו רגע אני שונא את השמש אבל זה בכלל לא היא זה אני יש משהו יותר עמוק שמטריד אותי אם אני ייכנס לעומק אותה הרגשה , בירור אחרי בירור אתה מגיע למצב הכי עמוק של ההרגשה\מחשבה, אז תוכל להגיע למצב של הבנה והשלמה וידיעה מי אני ומה נמצא באמת מחוצה לי.

אז הדבר היחיד שיש לעשות זה להמשיך לברר, לחיות כדי להתקיים, לסבול 90% מהחיים כדי להנות מ10% שגם בהם אני לא מי יודע מה נהנה (אם רק היית יודע כמה ההנאות של החיים שלנו קטנות לעומת מה שאפשרי), או בקיצור ישראל (ישר-אל האור)

14/10/2012 21:30

אחי,אם היה לך טיפת שכל בראש,לא היית כותב את זה.
אני רוצה רגע שתחשוב בסדר?
במשך יותר מחמש אלף שנה (!) אנחנו היהודים היינו רדופים.בלי קשר לתנ"ך ובלי קשר לה'.
במשך כל אלפי השנים האלו רצחו אותנו,עינו אותנו ושרפו אותנו.
מה לא עברנו?שואה.רדיפות.מלחמות שלא מן העולם הזה.עשרות שנים של מוות.נכון?
תאמין לי,אם לא היה אלוהים,אנחנו לא היינו פה.היינו מתים.
לא הייתה שום מדינת ישראל.ואנחנו לא היינו יושבים וכותבים תגובות אחד לשני.
חחחחחח מה נראה לך?שהמלחמה עם עיראק (מלחמת המפרץ)הייתה כל כך קלה?
ומלחמת יום הכיפורים?אחי,בלי עזרת ה' שם למעלה,ישראל הייתה נמחקת מן המפה.
וזה עוד כלום בהשוואה לניסים שלנו.
עזה,עם הקסאמים שלהם,יכלו לפגוע בבתים בכל הפעמים.יכלו להרוג אנשים.
אז טענה לי אתה.במשך כל הקסאמים שלהם,הגראדים והטילים…הם לא פוגעים?
זה נקרא נס.אם אתה לא רואה את זה.אז אתה עיוור.
ואחי,נכון אתה מתמטיקאי טוב?ובכן,אני יכול להביא לך הוכחה מטמטית שאכן אלוהים קיים.
טענה לי איפה אתה רוצה-
בסיפור או בסקייפ

14/10/2012 23:02

תודה טלי,
שמח שנהנת לקרוא.
ג'י

15/10/2012 05:09

כל הכבוד ג'י!עכשיו קראתי מה כתבת וכל הכבוד!אלו מילים!

15/10/2012 05:19

ורק בשביל הפרוטוקול-אור,המשוואה שלך בכלל לא נכונה

15/10/2012 05:39

אור אתה כול כך טועה .. עצוב אתה מדבר על משהו שאין לך מושג בו .. תקרא את הרמבם ותבין ..

15/10/2012 06:22

דבר ראשון אתם לא צריכים להגיד לו שהוא טועה או לא כי יש דבר כזה שניקרא חופש בחירה והוא בחר לא לאמין
דבר שני אני עם אור כי עם באמת אלוהים קיים אז איפה הוא?למה לא רואים אותו?
זה אותו דבר מה שאנחנו נגיד לאחרים על האמונה בפסלים
אנחנו בדיוק אותו דבר כמוהם אנחנו לא שומעים אותוו או רואים אותו.
נכון שיש תנך אבל גם הם יכולים לתת לך ספרים שמתעדים את ההיסטוריה שלהם מנקודת מבט אחרת.
אני אומרת מה שאני חושבת אז לא לצאת אלי

15/10/2012 06:54

אור, מה רצית להוכיח בזה שכתבת את זה? לא הוכחת כלום, חוץ מזה שאתה רוצה להוכיח שאלוהים לא קיים, ומביא לכך טענות.
לכל בן אדם יש אמונה במשהו, או מישהו, לא משנה במה הוא מאמין. האמונה שלך, היא שהעולם שוגה כשהוא חושב שאלוהים קיים, ואילו אמונה של איש אחר, היא מנוגדת.
האמונה לא חייבת להיות בישות קוסמית, יש אנשים שאין להם אמונה באלוהים, אבל הם מאמינים בדברים אחרים.
לכל בן אדם גם יש זכות להאמין. להאמין שהוא יחיה עוד רגע, להאמין שיש מישהו שיעזור לו בעת צרה.
אלוהים הוא מישהו מעל כולם, מישהו שיש לו כוח עליון בידיו, אתה יכול לומר- אלוהים לא קיים, כי אם הוא קיים, אז אנשים לא היו מתים. אבל אדם מאמין יאמר- אלוהים נותן לנו למות, בשביל שלא נראה יותר מדי, ונלמד יותר מדי, ואז נהיה חכמים כמוהו.
אולי אתה מוכיח טענה שתראה נכונה לך, ולבן אדם המאמין היא תיהיה שגויה.
אור, כבר פעם שנייה שאתה מנסה להוכיח שאלוהים לא קיים, אבל האם שינית את דעתו של מישהו?

15/10/2012 07:06

תאמין במה שאתה רוצה להאמין.
אחרי הכל הוא ברא אותך ונתן לך חופש בחירה כמו שכמה מפה ציינו.
וכאן מגיע האבל והאם-אם אתה חושב שאין אלוקים אז מי ברא אותך??
עכשיו תגיד לי שזה ההורים שלך, נכון?
ומי ברא אותם? ומי ברא את הסבא של הסבא של הסבא של הסבא שלך??
אם תמשיך ללכת ככה תגלה שה' ברא אותך..
אז אופסי לך.
בנוסף לכך,אני אישית חושבת ש-א. ה' קיים והוא ברא אותנו, ולא אכפת לי אם לוגי או שמולוגי.
ו-ב. אם אתה כתבת את זה אתה רוצה תשובה, אתה רוצה לדעת אם באמת אלוקים קיים. אתה לא חושב שמה שכתבת נכון. אתה לא מאמין בזה. אחרי הכל הנשמה שבך מחפשת את זה..
ואם אתה לא יודע מה זה נשמה-בעיה שלך…
מקווה שתבין אותי ואם לא אז זאת לא בעיה שלי..
רננה וכן, אני דוסית…

15/10/2012 07:19

אני יודעת שזה ישמע דוסי יותר מידי אבל לכל מי שיש לו ספקות שיקרא בספר 'ההוכחות'!!!
מראים שם הוכחות אמיתות על ה', מלאכים, עולם הבא ועל היקום!!!
(מסופר שם על מישהו שמת מוות קליני..)

15/10/2012 07:29

רננה 12
לא רק יהודים חויים מוות קליני, גם נוצרים וגם מוסלמים.
וכל אחד אומר את אותו סיפור של המערה, אבל אלוהים אחר.
לדעתי
אלוהים לא קיים
כי אם הוא ראה את זה וההוא האחר ראה משהו אחר לגמרי
אז מה איתנו?
להאמין בדבר שלכאורה ברא אותנו על בסיס ספר טיפשי
זה פתטי..
כל אחד היה יכול לכתוב מעשיות אלוהים ובלה בלה
ואז לקרוא לזה ״דת״
אני מאמינה שצריך להיות בני אדם טובים ומתורבתים :)

15/10/2012 08:18

את מאמינה ובמה ה' מאמין???
מה הוא רוצה? אה??
את לא מאמינה כי את לא רוצה להאמין או שיש סיבה אחרת??
חוצמזה עם הוא לא קיים, אז מי ברא את העולם? מי יצר אותך?, קראי לזה דת, אמונה, או-לא-נכון-מבחינה-לוגית-זה לא משנה כי הוא ברא את העולם והעולם לא נברא לבד…
והסופר לא מספר רק על המוות שלו. הוא נותן שם הוכחות יותר אמיתיות וחותכות ממה שכתוב שם למעלה.

וחוצמזה תאמיני במה שאת רוצה להאמין, כמו שאמרתי, יש לך זכות בחירה. וכשתגיעי למעלה, וכשישאלו אותך מה עשית פה, בעולם הזה, נראה מה תעני.
ואל תגידי לי שאין עולם הבא. כי יש שבע רקיעים!!!

15/10/2012 08:32

סליחה אבל אני חייבת להביע דעה :
– אור אומר שלפי הטענה שלו אלוהים לא קיים
– משכית אומרת שאין שום אלוהים
-רננה מספרת לפי הספר הוכחות …
ואני ?
אני חושבת ששלושתכם טועים
– אור אתה בנאדם אינטליגנטי .. תקרא את הספר של הרמבם ותבין על מה אני מדברת
– משכית , את חושבת שאלוהים לא קיים , אני לא באה להתווכח אלה רק להציג דעה – תזכורת *.* אוקיי ? את חושבת ככה וזאת דעתך .
– רננה הוכח שבלתי ניתן לזכור דברים במוות קליני .

15/10/2012 08:37

לא ישאלו אותי כלום כי אני לא מאמינה בזה..
אם אני לא מאמינה בזה.. אז אני לחשוב על גיהנום או גן עדן
שלדעתי זה שטויות
לא איכפת לי מה יקרה ל״נשמה״ שלי
תכלס?
אני הייתי מעדיפה שהנשמה שלי תרדוף אחרי כל הבריונים והפושעים
מגיע להם לסבול

15/10/2012 08:39

אוקייייי … ואו ! קפץ לי רעיון מגניב לספר !!!

15/10/2012 08:41

חחחחחח שוקו שליייי!!
את יודעת שאני לא אתחיל לקלל אותך או משהו
יש דבר שנקרא ״כבוד״
אני מכבדת את דעתך
כמו שאת מכבדת את דעתי
ואני אוהבת אותך
גם אם הדעות שלך אחרות משלי
אין לי בעיה עם זה ;)
העיקר להיות טובים

15/10/2012 08:41

כן .. אבל חלק מהאנשים פה באתר הוכיחו לי להזכיר את זה הרבה ….

15/10/2012 08:43

אתם רציניים?אתם הולכים להתווכח מה קיים כאן?אתם יכולים לאמין במה שבא לכם פשוט הרגשתי צורך לכתוב את מה שכתבתי בקצרה
אהה ועוד דבר:מה עם תגובה קטנה למה שכתבתי?
ל מזיק!
אנשים תקראו ותפנימו:
כל איש ואמונתו יחייה(אני מכבדת את כל הדעות שלכם)…

15/10/2012 08:44

אנימה שמעי .. בואי נודה בזה כולם פה משועממים !! אז ריב קטן יכול להיות קצת אקשני כזה ! אוייי וחיי הרגע המצאתי מלה 0-0

15/10/2012 08:45

ואין צורך להוכיח שהוא קיים או לא קיים אתם פשוט מרגישים צורך לספר את זה

15/10/2012 08:47

חח נונו…תיהנו מהאקשן אני הולכת לקרוא סיפורים מפחידים

15/10/2012 08:48

משעמם לי גאד !

15/10/2012 08:52

גם לי…ואין סיפורים חדשים

15/10/2012 08:53

שוקו
יש אנשים שלא מסוגלים לקבל דעות של אחרים
זה עצוב
אבל נכון
צריך לחיות עם זה
גם אם זה הכי נורא שיש
בחיים האמיתיים
בואו נגיד ככה.. אני מקבלת
אבל שותקת
לא מביעה דעה כל שהיא
כי אני לא כזאת מלאת ביטחון
אתמול, הייתי צריכה להעביר את הדעה שלי לכיתה
בקול רם
ו.. אנשים שחשבתי שהם חברים שלי
פשוט לא הקשיבו לי
פטפטו
שיחקו בפלאפון
ולא שמו עליי
באמצע הדברים שלי פשוט התפרקתי
כי אין להם כבוד
אבל כאן.. אני מקווה שיהיה כבוד!

15/10/2012 08:54

חחח
אני לא משועממת!!
אני קוראת עכשיו תמימה פרק 4 של לילי-ממליצה בחום..
ול-נונו.. אין לי מוסג מה רצית לומר לי, קצת פסיקים לא יזיק..
ול-אנימה, זה פשוט מצחיק לראות אנשים שרוצים לחיות באשליות שבנו לעצמם!!! בנוסף לשקר שהחליטו להאמין!!
ול-משכית לכל אחד יש טוב אחר שבו הוא מאמין…
יש משפט-'ספר שקר מספיק זמן ותאמין שזאת האמת'
יש אנשים שהורגים וחושבים שהם עושים טוב בעולם!!!
אני לא רוצה לתת עוד דוגמאות. אבל לכל אחד יש גבול של טוב, ויש כאלה שאין להם את זה בכלל, אז תגדירי טוב!!!

15/10/2012 08:57

בתגובה הקודמת שכתבתי לא התכוונתי לתגובות האחרונות…

15/10/2012 08:59

לי יש כישרון על הבמה , זה משהו מולד ..
ותאמת ? אני לא סובלת את זה .
אני נשמעת כול כך בטוחה בעצמי לפעמים שזה דוחה -.-

15/10/2012 09:01

טוב- לדעתי זה אנשים שתורמים מעצמם לחברה, גם אם הם יודעים שלא יצא להם כלום מזה.
אבל עושים את זה כדי לראות חיוך של אחר
אנשים שמקריבים את עצמם על דברים שהם אוהבים ומעריכים
אנשים שלא מרכלים
אנשים שלא מספרים סודות חשובים
אנשים שלא יכולים להרוג
אנשים שאוהבים את כולם איך שהם בלי לשפוט
כל אלה
הגדרה של ״טוב״

15/10/2012 09:01

לי יש סוג של.. אממ
פחד במה
פעם אחת השתתפתי בהצגה
אבל מרוב לחץ אני גמגמתי
מאז אני לא רוצה להגיד יותר משפטים
אני מעדיפה לרקוד
בזה אני לא יכולה להיכשל

15/10/2012 09:03

אה, אווווווווקי…

15/10/2012 09:08

"אדם באמונתו יחיה" כן אור היקר וכל המגיבים והמגיבות – למשל אני כן מאמינה ביושב במרומים, בצר לי אני מבקשת, אני מתחננת, אני בטוחה שהוא שומע אותי ויבוא לעזרתי.

למרות שנולדתי בבולגריה כשהיהודים בבולגרייה היו נחשבים "לגויים" וזה בכלל אבל בכלל לא נכון, בתי הכנסת בסופ"ש היו מלאים מאדם, העליה ארצה בין כל הקושיים שהיו לכולנו כאשר השארנו בחו"ל בתים מפוארים ועוד ועוד ועלינו ארצה מתוך אידאל מתוך לרכז את כל היהודים מקצבי תבל לכאן לארץ ישראל – ויחד עם כל הקושיים כאמור לעיל מיד הוקמו בתי כנסת , החגים נחגגו בהדר כיאה ליהודים – כך שאני אומרת אי אפשר להכריח מישהו שיאמין, ואי אפשר לגזול את האמונה מזה שמאמין כמוני למשל כאשר אני מרגישה שתפילותי ובקשותי מתממשות והכל בעזרת בורא עולם.

ממני בקי

15/10/2012 09:23

וואו!!!
בקי, לא ידעתי את כל זה…

את לא מוריה, עכשיו אני בטוחה..
רגע-אלא אם כן המצאת את זה!!!
מה שכמובן ושכמובן לא נראה לי נכון…

15/10/2012 09:27

טוב פסדר יש באתר אנשים שלא מאמינים בו ואני חלק מזה ויש שמאמינים אבל עדיין אל תהפכו את זה לנושא הוא הביע,חשב גם לנסות להסביר לנו אז אל תריבו או פשוט נחליט יש אנשים שלא ויש אנשים שכן פסדר??
ונשכח את הכול כי למה זה די עולה לי על העצבים כאן….
ואת שלי סיימתי כאן…

15/10/2012 09:32

אוקיייי………..
אממ..
לאחר חשיבה מרובה-אני מסכימה, נסיים להיום, נמשיך מחר..
חחחחחחחח

15/10/2012 09:36

אני לא מרגישה כלל שיש מריבה בכלל לא נהפוך הוא – כל אחד מביע את דעתו וזורמים הלאה – בעיני זה נפלא אי אפשר להיות תמימי דעים והיופי שמותר להביע דעה בכל נושא ונושא תודה ממני בקי ♥

15/10/2012 09:36

תודה???

15/10/2012 09:38

רננה בשבילך אני עושה את הפרצוף הזה -____-
ובקי ממה שאני רואה כאן זה מרגיש כאילו רבים לא רבים רבים מביעים את דעתם אבל כאילו….
אני לא יודעת איך להסביר גרררר מעצבן!

15/10/2012 09:38

איזה פרצוף בדיוק???
אתה מנסה לרדת עליי או משהו???

15/10/2012 09:43

א) לא, זה אומר: יופי גאון שאמרת שמחר נחזור על זה…
ב) אני בת

15/10/2012 09:53

אם מביעים דיעה אז מה יותר טוב מזה ????? נמשיך להביע את דעותינו בכל סיפור וסיפור במסגרת האתר וכמובן גם במערכת החיים שלנו נמשיך להביע את דעותינו ולא להגרר עם הרוב אוקי ?.??

15/10/2012 09:56

אממ נגיד שהבנתי טיפה אבל אם הלא להגרר אם הרוב אני מסכימה אז OK ^_^

15/10/2012 09:58

אלוהים קיים .
בעייייייייי ><"

15/10/2012 10:02

אתם יודעים מה? אתם צודקים. יש אלוהים. פתחתי ספר קודש וגילתי אלים קסומים שיכולים לעשות קסמים. הם הולכים לבית ספר בו הם לומדים איך לעשות את הקסמים האלו. קוראים לספר הארי פוטר.
תוכיחו לי שמה שרשום שם שגוי, בבקשה.

15/10/2012 12:18

צודק אוריישן :)
תפתחו גם את הסיפור סינדרלה
ותחוכיו לי שהוא לא נכון
כנ"ל הספר פרסי ג'קסון וגנב הברק

15/10/2012 12:21

חחחחחחחחחחחחחחחחחחחXD
אחי התגובה שלך הרגה אותי!

15/10/2012 12:28

פאק איזה קשי הבנה .
אלוקים קייםםם
סעמק
בייייי

15/10/2012 12:30

אור הספר שקראת על ארי פוטר הוא מדע בדיוני.
גם אתה ממציא סיפורים לו?
וכולם דמיוניים..
אז לא הבנתי איך זה קשור לספר קודש?
ואם ארי פוטר בשבילך נקרא "ספר קודש", חחחח אז אין לי מה להגיד לך….

15/10/2012 12:37

אז גם תנ"ך הוא מדע בדיוני

15/10/2012 12:39

טולקין הוא הראשון שעשה פנטזיה ומדע בדיוני…
אז טכנית התורה זה לא מדע בדיוני…

15/10/2012 12:40

טולקין?
חחח אני מתכוונת שאין לכם שום הוכחה לכך שכל מה שכתוב בתנ"ך הוא נכון
כל אחד היה יכול לכתוב את התנ"ך בצורה אחרת
תראו את העת החדשה של הנוצרים או איך שלא קוראים לזה.

15/10/2012 12:42

הרגתם אותי – נונו לא חייה יותר 0.0

15/10/2012 12:45

משכית, שאלה..
את בבית ספר דתי לא?
איך את לא מאמינה?!

15/10/2012 12:46

הידעתם שספר התנ"ך הוא ספר מדע בדיוני הכי טוב שיצא אי פעם??
והידעתם שאם המדינה הייתה הולכת אך ורק לפי התנ"ך היינו עדיין עם סוס ועגלה??

15/10/2012 12:47

זה העניין.. איך את מסבירה את כל החוכמה של חז״ל?
הם גילו דברים שרק עכשיו מדענים מגלים… ואת כל החכמה הזאת הם הביאו מהתורה…
ואני מדבר על דברים מדעיים…

15/10/2012 12:47

מרים- זה שאני בבית ספר דתי, לא משנה את הדעות שלי
אני יודעת איפה אני עומדת, גם אם אני שונה מכולם, אני לא כל כך מושפעת
טלי- כל כך!!
הראל- אה כן? ומי קבע את החז"ל?
אני אישית לא כל כך מכבדת אותם

15/10/2012 12:49

אווחח.. כבר התווכחנו על זה!
בשביל מה עוד פעם?
אני ממש לא מבינה את אור.. מה הוא מחפש?

15/10/2012 12:50

אור מחפש להביע את הדעה שלו

15/10/2012 12:51

וכל הכבוד לו על זה…

15/10/2012 12:52

מה זאת אומרת מי קבע את ח״זל??
בתכל׳ס זה חכמים!!!
רבנים שהוציאו מהתורה ממצאים כמו:
הם הראשונים שגילו שהעולם עגול!
הם הראשונים שגילו שזורם לנו דם בגוף!
הם הראשונים שגילו איך קובעים בתולין!
הם הראשונים שגילו את התרופה לכלבת!
ועוד רבים אחרים!

15/10/2012 12:53

הוא עשה את זה כבר, אם אני לא טועה..

15/10/2012 12:53

אני גם לא כזה מכבדת את החז"ל….
אבל את התנ"ך בכללי אני לא משמיצה לרעה…

15/10/2012 12:53

אה אפילו שחז"ל היו חכמים בצורה מפחידה חחחח

15/10/2012 12:54

כן בטח הראל

15/10/2012 12:54

מרים
הוא יעשה את זה שוב ושוב
מה לעשות?
זכותו

15/10/2012 12:55

מה זאת אומרת ״כן בטח״
אם את רוצה תבדקי!
תקראי את הרמבם ותיראי שאני צודק!

15/10/2012 12:56

הראל אחי אתה סטלן…….
כותב ל במייל ואחר כך עונה אחרי איזה חמישים שנה…

15/10/2012 12:57

זכותו, זכותו..
אבל חפר בלין!

15/10/2012 12:57

לך לקרוא הארי פוטר ותראה שאני צודק.

15/10/2012 12:57

וואו וואו!
רמב"ם הוא אחד האנשים עם לא ה…!!!!

15/10/2012 12:57

אוווף נו סעמק .
רבנו על זה פעם אחת ,
למה עוד פעםםם ?!

15/10/2012 12:58

שאתה צודק במה?
שיש קוסמים? חח

15/10/2012 12:58

רגע!!!
למה צריך לקרוא הארי פוטר??
בא לי לדעת!! חחח

15/10/2012 12:58

או היי!!
ואכן יש כשפים!!
אבל לא קסמים….למרות שמטאטא מרחף יכל להיות אחלה של דבר…

15/10/2012 12:59

דרך אגב, על פי התורה רשום בפירוש שהשמש מסתובבת סביב כדור הארץ.
"שמש בגבעון דום וירח בעמק איילון", כלומר, יהושע עצר את תנועת השמש. על פי כל הפרשנים לפני הגילוי של קופרניקוס המשמעות הייתה שהשמש כנראה הייתה בתנועה לפני כן, ולכן היא מסתובבת סביב כדור הארץ.
זה רק מראה כמה סובייקיטי התנ"ך.
ומי שחושב שאני טיפש כי אני לא מקבל את האמונה – אתם טיפשים כי אתם תוכים בלי מוח שכל מה שאומרים להם הם עושים. אתם סוג של עבדים לאלוהים בלי להבין מה שאתם עושים.

15/10/2012 12:59

כן אבל מי קבע שהם צודקים?
כל אחד היה יכול לעלות על זה במוקדם או במאוחר
טוב
אימא שלי חופרת לי ללכת להכין תיק למחר
ולאכול אגוזים מברזיל הדפוקה
אוחחח צימחונות
טוב ביי ביי

15/10/2012 13:00

הארי פוטר לא מלמד שום דבר מציאותי… דברים שיכולים לעזור לאנושות…
לעומת זאת התורה מלמדת אותנו כל כך הרבה דברים!
ואני לא מדבר על כיבוד הורים וכל זה!
אני מדבר על כל הדברים שכתבתי למעלה!

15/10/2012 13:00

אור צודק בפעם ה100000000000000 שלו אנשים!
תפתחו עיניים!
שטפו לכם ת'מוח כל ימי חייכם בשטויות על מה ובה

15/10/2012 13:02

הראל היקר, צר לי לבאס אותך, אבל כל מה שרשמת מתבסס על מידע שגוי.

15/10/2012 13:02

תקשיבו לעצמכם!!!
אתם נשמעים כמו ילדים בגן!!!
חוצמזה, רוצים עוד דוגמא מהטענה של הסופר-שאני לא יודעת איך קוראים לו??
היה מדען אחד שעקב אחרי הנחש 7 שנים וגילה שהוא נמצא בהריון שבע שנים..(כאילו דה..) ואז הוא הולך אל הרב ואמר לו את מה שגילה.
הרב חייך אליו ונתן לו את החומש בראשית-שם היה כתוב שהנחש יהיה בהריון 7 שנים בגלל החטא של אדם הראשון…
אז יש אלוקים או לא???
או ש- התנך רק ספר בדיוני שמישהו משועמם החליט לפרסם???

15/10/2012 13:03

אנשים לא ממש חכמים שהחליטו לא להקשיב לגמרא ולנסות את זה בעצמם…
הם האנשים שהוכיחו שהגמרא צודקת!!!

15/10/2012 13:03

אוף הראל בלאט שקט!

15/10/2012 13:05

ידעתי שאת רוסיה!

15/10/2012 13:06

טלי באיזה צד אתה???

15/10/2012 13:06

-__-
אני לא….

15/10/2012 13:07

מה??
מי רוסיה???

15/10/2012 13:07

אין לי צד;)

15/10/2012 13:08

אתם יודעים מה ההבדל בין אתאיסטיים לתאיסטים? האתאיסט שואל שאלות והתאיסט משנן תשובה. התשובה מעולם לא אומתה. התשובה היא כביכול התשובה לשאלה שהאתאיסט שואל ומנסה להבין.
לדעתי יש רק דרך אחת להוכיח שאלוהים קיים: שהוא יתגלה בכבודו ובעצמו בפנינו.
אין דרך להוכיח שאלוהים לא קיים, אלא אם יתגלה בפנינו אל ויטען שהוא ברא אותנו אבל לא אכפת לו מאיתנו, ושהוא מעולם לא ביקש שנתפלל אליו, אלא סתם ברא אותנו להנאתנו.

בעבר ידעו אסטרונומיה ומתמטיקה ברמה גבוהה. התנ"ך עצמו מכיל דברים מתמטיים, שככל הנראה לא מובנים לרבנים, אבל מובנים למי שטורח להציץ בתורת המספרים.
למה לדעתכם נברא העולם על פי הסיפור המקראי בשישה ימים? (הרי ביום השביעי לא נברא כלום אלא הייתה מנוחה.), הרי האל יכול לברוא בשנייה אחת את הכל.
שש הוא מספר מושלם.
הירח שמקיף את כדור הארץ ב – 28 ימים. 28 הוא מספר מושלם.
לדעתי מי שכתב את התנ"ך ידע קצת מתמטיקה, והשכיל לרשום את זה. לדעתי הוא בדה יותר מהאמת, ואני רוצה שתלמדו משפט חשוב:
"יותר משהאל ברא את האדם, האדם ברא את האל."
האל מעולם לא אמר שהוא רוצה שיסגדו לו. ככה אנשים החליטו. אתם מסתמכים על מידע שנשמר במשך שנים, וייתכן שהוא נהיה שגוי באמצע.
גם אם יש אל, לדעתי לא אכפת לו מאיתנו. האם לכם אכפת מוירוסים קטנטנים שאפילו לא מזיקים לכם? אנחנו אפילו קטנים יותר בעייני אלוהים.
מצידי שיהיה אלוהים. אני לא מתכוון לעבוד אותו. אם הוא היה רוצה שכולנו נהיה דתיים – הוא היה בורא אותנו כאלו.

15/10/2012 13:09

חחחחח

15/10/2012 13:09

הראל דביל!!!!!!!!!!!

15/10/2012 13:10

את מעמד סיני אתה לא זוכר למרות שהיית שם…
אתה יודע מה זה דפקט??
אחד שלא מפסיק לשאול שאלות למרות שהוא לא מקשיב לתשובות..

15/10/2012 13:10

חחחחחח

15/10/2012 13:11

אם אלוקים היה נגלה בפנינו, הוא כבר לא היה אלוקים!
'דבר אלוהי' זה דבר שאי אפשר לראות אותו.

15/10/2012 13:11

מעולם לא הייתי במעמד הר סיני. איך אני יכול לזכור?
ואת יודעת מה זה בן אדם טיפש? בן אדם שמקבל הכל כפי שהוא.
אם היו מלמדים אותך מגיל 0 להאמין במפלצת הספגטי המעופפת, היית מאמינה בה בלי שום עוררין.

15/10/2012 13:12

אור, אתה חופר..

15/10/2012 13:13

אם ה' היה נגלה בפניך היית הופך ל…~נחסם ע'י המערכת~
אפילו משה לא ראה את ה'. מי שראה את ה' היה מת..

15/10/2012 13:13

רננה – צר לי… אני נאלץ לקרוא לך טיפשה. מסתבר שאת לא טורחת לשאול שאלות, ולא טורחת לחשוב.
אם כך, אלוהים לא יכול להתגלות בפנינו? בחיי… זה אחלה תירוץ למה לא רואים אותו!
את יודעת? מפלצת הספגטי המעופפת (שאגב, קיימת ויש מיליארדים של הוכחות לכך,) לא יכולה להתגלות, כי מי שרואה אותה ולא מאמין בה מת.
היא קיימת והיא אמיתית והיא בראה אותנו.

15/10/2012 13:16

אני מאמינה במה שאני רוצה להאמין!!!!
ואני מאמינה שה' קיים,וזה לא בגלל שטיפת המוח שאתה חושב שעשו לי!
חוצמזה כל הנשמות היו במעמד הר סיני…
אתה לא זוכר את זה כי זה היה מזמן ועברת הרבה גילגולים מאז.

15/10/2012 13:16

למה שוב להתווכח על אותו נושא?
ההוכחות האלה לא מועילות בשיט.
כל אחד מנסה לשנות את הדעה של האחר…
ובסופו של דבר,מי שמחפש תשובות,יודע איפה לחפש-ואיפה למצוא.
בהצלחה לכולכם,
שתלכו בדרך הנכונה.

15/10/2012 13:16

בסדר, ניצחת…
למה אתה שואל את כל השאלות האלה???
ואל תתחמק המשאלה!!!

15/10/2012 13:17

שאני יבין, אתה מאמין ב'מפלצת הספגטי המעופפת' או הוואט אבר הזה?

15/10/2012 13:18

חחחחחחח וואו אור…
האמת שאני לא כזה שמגיבה כאן על דברים…
נו יעני זה לא נכון וזה נכון ואתם סתומים ואני צודקת…
אבל רק דבר אחד יש לי להגיד לך…
שאם אתה רוצה להגיד לי שעד שאלוקים לא בא בכבודו ובעצמו אתה לא מאמין לו…
חחח לדעתי זה ילדותי ברמות!
כי גם למשה רבינו הוא בקושי התגלה ואמר לו "הנה אני כאן!"
אז למה אתה חושב שהוא יבוא אלייך ואל שאר האתאיסטים?
ואנחנו לא נחשבים לנחותים בעיניי אלוקים…. ככה אנחנו בוחרים להאמין….
אבל עדיין אני חושבת שיש לך מחשבות ילדותיות…
שמתי לב שכל אתאיסט חושב ככה…
אתם רוצים רק עובדות עובדות ועובדות…
למה אתם לא יכולים לחיות יום אחד בצד של ה"שקר" כביכול?
בצד שבו אנחנו, התוכים נמצאים שמה ונהנים מהזיות יתר?
אתם פוחדים? אומרים שזה פתטי? וואלה גם אנחנו אומרים שאתם פתטים…
אתה יודע מה?
בתור אחת שמתה להיות אתאיסטית ומתה לשכוח מישות "אלוקים" אני לא יכולה, כי אז כל מה שלמדתי והשכלתי והבנתי יזרקו לפח…
אז מה הקטע?
כן… איבדתי את עצמי כאן… חחח
קיצר….
מזה מספר מושלם? חחחחחחחח

15/10/2012 13:18

לא נכון! מפלצת הספגטי המעופפת קיימת וזה סופית! זה שאף פעם לא טורחים ללמוד את התורה שלה לא אומר שהיא לא קיימת! יום אחד יבוא וכל מי שלא מאמין בה ימות! כדאי לכם להאמין בה או שתמותו!
והנשמה שלי עברה הרבה גלגולים מאז… לכי תחפשי משהו שלא דוגל במוניזם… נפלת לבן אדם הלא מתאים.

15/10/2012 13:18

חחחח

15/10/2012 13:18

אתה מתחמק…
לא אמרת למה אתה כותב את כל ה…שטויות האלה….

15/10/2012 13:20

נראה לי שאני כותבת את זה מאוחר מידי אבל…
נפלת לפח שטמנת לעצמך..

15/10/2012 13:23

והשאלה שלי: אני שואל את השאלות האלו כי אני רוצה לפקוח עיניים לאנשים שחושבים שהם חכמים בכך שהם מדקלמים את מה שאמרו פעם.
תאמינו בדת! זה טוב! אבל תתחילו לשאול שאלות! די להיות תוכים! זה מחרפן אותי לראות "אלוהים קיים, ויש הוכחות."
תנו לי הוכחה!
ולא, אני לא מאמין במפלצת הספגטי המעופפת. תחפשי בוויקיפדיה מה זה.

וטלי, לכל מספר יש כמה מחלקים טבעיים:
4 = 1, 2, 4
12 = 1, 2, 3, 4, 6, 12.
אם תיקחי את סכום המחלקים מלבד המספר עצמו תקבלי מספר כלשהו.
מספר מושלם הוא מספר שאם תחברי את סכום המחלקים תקבלי את המספר עצמו.
דוגמא:
6 = 1 + 2 + 3
28 = 1 + 2 + 4 + 7 + 14
המספר הבא הוא 496.

15/10/2012 13:24

ולאיזה מין פח שאני טמנתי לעצמי נפלתי?

15/10/2012 13:24

וואו, יש לך עתיד……
חחחחחחחחחחחחח

15/10/2012 13:25

אור אני ממש ממש מסכימה אם טלי, תכלס?
אתה חי בשקר, אתה מפחד להאמין, כי אתה מפחד ממה שיהיה בהמשך, אתה מפחד לקחת על עצמך את העול הזה ופשוט להאמין בו..
תאמין במה שאתה רוצה.
אל תבקש מאיתנו לענות לך על השאלות הטיפשיות שלך.
אתה רוצה תשובות?
אתה יודע טוב מאוד היכן לחפש אותם..

15/10/2012 13:26

עפה למיטה…
תהנה מהמפלצת ותיזהר ממנה כי יום אחד היא תתפוס אותך..
גרמת לי לשקשק
כמו שלי יש קרניים..
חחחחחחח
תהנה מהשקר שלך
ללילה טוב..

15/10/2012 13:26

וואט דה פאק?
חחחחחחחחח
רגע ולמה יש 1 תמיד בתרגיל?

15/10/2012 13:26

פפפפט. אני מפחד להאמין?
אויש, איזה בולשיט.
אז לדעתי אתם מפחדים מחוסר אמונה, כי אם לרגע אחד לא תאמינו באלוהים – העולם יקרוס.
לדעתי אתם מפחדים מזה שיום אחד תגלו שאין אלוהים ותצאו טיפשים.
מה?
אל תייחסו לי מחשבות.
אני לא מאמין כי לדעתי הוא באמת לא קיים.
אין שום סיבה הגיונית שהוא יהיה קיים.
ואת התשובות שלי אני מצאתי. אני לא חושב שיש תשובה אחרת, וגם אם יש, אני לא מרגיש צורך לחפש אותה, וזאת זכותי, אחרי הכל, אתם מעולם לא הרמתם את התחת שלכם מהכיסא ויצאתם לחפש תשובה, הרי קיבלתם אותה על מגש של כסף. אפילו לא טרחתם לבדוק אם היא נכונה או לא.
תעשו לי טובה, חכמי הדור. פשוט לא.

15/10/2012 13:28

מרים
הוצאת לי את מילים-שלא ידעתי איך להגיד-מהפה!!!

15/10/2012 13:28

מיינה כי כול המספרים יכולים לחלק אותו!

15/10/2012 13:28

מה?
לא אמרתי שהם חיים בשקר…
אמרתי שאנחנו יעני חיים בשקר…
אויי לא חשוב חחחחחחחח

15/10/2012 13:28

1 מתחלק בכל מספר. זה למה הוא מופיע בתרגיל.

15/10/2012 13:28

אתה רוצה תשובה????
חפש אותה במקום הנכון!!!
ואם לא…
אז אל תשאל את השאלה!!!

15/10/2012 13:29

אז כנראה שלא מצאת את התשובות הנכונות!

15/10/2012 13:30

אהההההההההההההההההההההההההה
חחחחחחחחחחחחחחחחחחח
אוקי אוקי הבנתי!!!!
מספר מושלם עלאק…
אין כמו מספרים ראשוניים!

15/10/2012 13:30

אל תענה לי כי אני הולכת לישון..
תהנה מהשקר שלך
אה, ומהמפלצת ספגטי ש'ך..
חחחחח
תיזהר ממנה

15/10/2012 13:30

אויש, רק כי אתן משוכנעות שאתן צודקות לא אומר שאתן צודקות! לדבר אתכן זה לתקוע ראש בקיר. נראה לי שאני אפסיק.
אני לא נלחם במלחמות אבודות, ומלחמה אבודה זה לנסות להתווכח עם בלוק… תרתי משמע…

15/10/2012 13:31

חחחחחחחחחחחח

15/10/2012 13:31

אני מסכימה עם ג'י. ~מי שרשם בהתחלה?? יופי~
אני נוצרייה, סתם לידע כללי.
אני לא מאמינה באלוהים. עם הוא היה קיים, הוא היה נותן לנו ליפול לתוך המלחמה הנוראית הזאת עם איראן?!
ובנוסף, הביאו כאן, את כל הטענות שאפשר כדי להסביר שהלוהים אינו קיים.

15/10/2012 13:31

תראו מי שמדבר!!!!

15/10/2012 13:31

בתגובה הקודמת דיברתי אל מי שרשם את הקטע שאני לא מאמינה בו!!!

15/10/2012 13:32

לילה טוב!!!

15/10/2012 13:33

תהני מהמחשבה שיש חיים אחרי המוות.
אני בטוח שלא תהיי מופתעת כשתמותי ותגלי שאת פשוט מתה בלי לעבור לשום עולם הבא… כי אחרי הכל את לא תרגישי כלום.

15/10/2012 13:33

מה זה למות בלי לעבור לעולם אחר??
זה משעמם ככה!!!!

15/10/2012 13:37

אור אור!!!
חחחחחחחחחחחחחחח
אתה חייב לעשות עוד אחד!!
אבל נושא אחר!!!
הוו הוו!!
הוכח כי יש קסמים!
אתה יכול?!

15/10/2012 13:41

אור אתה לא היחיד ששואל שאלות גם אני,
אני לא מבינה הרבה דברים אבל אני מבררת לפני שאני פוסלת ונכון לרוב מהשאלות שלי
אין תשובות ואתה יודע למה כי דרך ה' נסתרת! אי אפשר לדעת אנחנו בסך הכול בני אדם
יש דברים שאנחנו לא יכולים להבין, שתדע לך שאנחנו לא כאלו תוכים כמו שאתה חושב
כל הלכה כל דבר שצריך לעשות אני תמיד מבררת למה ואני מקבלת תשובות,
אל תפסול דברים לפני שאתה בודק ומבין אותם.

15/10/2012 14:02

זה כמו שאני עושה בגיאומטריה: אני דואג להוכיח כל משפט בגיאומטריה לפני שאני משתמש בו.

15/10/2012 14:19

קראתי את כל התגובות מאז שעזבתי
רננה
אור הבעא את המפלצת בציוניות גמורה בתקווה שאולי תביני את הנקודה
אבל כנראה שלא
לא נורא
קורה לפעמים
ויו-יו
את נוצרייה? איזה מגניבבב!!
פעםהייתה לי חברה כזאת
והיה כיף לדבר איתה בלי כל הקטע של הדת
פשוט לראות בה עוד אדם
ואוריישן
אני מעריצה את הגאונות שלך..

15/10/2012 14:29

משכיתיישן!!
את ממשיכה את שדון?

15/10/2012 14:30

אוריישן..
יש לי פאקינג פרופלם עם הסיפור!!
אני מנסה להמשיך אותו
קראת את פרק 2?

15/10/2012 14:32

כן! ואת פרק שלוש! פשוט תמשיכי!

15/10/2012 14:33

חחח בקרוב
ואני צריכה לצייר לכם מפה של כל הארץ הדימיונית שיש לי בראששש…

15/10/2012 14:35

זה שמישהו כתב ספר לא אומר כלום *_*
ובוא נעזוב את הנושא כי זה חופש בחירה וכל אחד יבחר במה לאמין

15/10/2012 15:37
3 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך