השתלשלות

28/11/2011 751 צפיות אין תגובות

התעוררתי הבוקר מוקדם ,לאחרונה זה לא קורה כמעט.אני צריך ללכת לרופא לקחת מרשמים והפנייה לבדיקות דם.בדרך כלל אני עושה את הדרך ברגל ,כולה ארבע חמש רחובות מכאן.היום החלטתי שאני נוהג לשם,בכל זאת האוטו פה לא ממש זז אז לפני שיהפוך לאנדרטה ניתן לו קצת אוויר.
ואז שוב זה קרה דפקו לי את המראה הצדדית
,כנראה בבוקר הקודם או זה שלפניו,האוטו לא זז כבר שלושה ימים.פאק האוטו הזה!!כמעט לא נוסע והוא עולה לי בדמים(1000שקל לא כולל מע"מ למראת צד מקורית).אחרי הפעם השנייה שזה קרה לפני שנה בערך החלטתי שאני לא מתגרה יותר בגורל ועושה מה שצריך לעשות,פשוט מאוד לקפל את המראה לא? לא לתת למשאיות המזורגגות האלה שמובילות סחורה על הבוקר לרצוח לי שוב פעם את המראה.זהו אז שפספסתי!! בפעם היחידה בשנה האחרונה שלא קיפלתי את המסכנה ושוב הרגו לי אותה, איזה באסה.אספתי את מה שנותר ממנה ,את שארי הגוויה, הלב פשוט מסרב להאמין וטמנתי אותם עמוק עמוק בתא המטען בתוך התא של הגלגל הרזרבי מתחת לצמיג ליד שארי אחיותיה הדוממות,מה לעשות אך זו הדרך המעוותת של העולם לסמן לנו שאנו נוהגים לפעמים בצורה חסרת אחריות ולא רק כלפי מראות הצד שלנו,השם ירחם..
דברים שקשורים ברכב שלי אני לא דוחה,גם שהוא לא זז הרבה הוא ימשיך לקבל טיפול הולם,לפחות בכל מה שקשור למראות הצד שלו.טוב אז בדרך למוסך נעצור רגע אצל הרופא ונמשיך…

אז זה מה שקרה בדרך ,ברחובות בת-ים..
רחוב דניאל מול בית ספר ראשונים רחוב וחצי מהבית, אשה מבוגרת מאוד עם מקל הליכה נעמדת באמצע הכביש ומנסה לעצור רכבים.שני הרכבים שלפניי מיהרו לעבודה וטסו במהירות האור למחוז חפצם בלי שום התייחסות מיוחדת לקשישה.זהו שהגברת התעקשה להגיע ליעדה בזה הרגע.היא פשוט עומדת במרכז הכביש ,רגע לפני שאני רומס אותה ,היא מסתכלת לי בעיניים מבעד לזגוגית הקדמית והמטונפת של רכבי ואי אפשר היה שלא לפספס את המבט שלה שהיה כתוב עליו:והדרת פניי זקן מבולבל על סף האלצהיימר ותהומות הנשייה.בסדר גברתי אני אומר לעצמי אני לא ממהר לשום מקום עבודה , כולה לרופא לא ביג דיל והיא בהחלט הבינה מה עבר לי בראש ותוך שנייה היא קפצה לתוך האוטו והתמקמה לה בנוחות.כן גברת לאן את צריכה שאלתי,לבלפור פינת יוספטל אמרה,את בטוחה שלשם את צריכה להגיע שאלתי בכל זאת הגברת קשישה מאוד נראית די מבולבלת.רק עד הפינה הבאה אתה בטח ממהר נורא לעבודה אני כבר אסתדר משם היא אמרה.אוי נו באמת גברת זו לא טרחה עבורי ואגב אני ועבודה לא ממש הולכים ביחד אמרתי,אני לוקח אותך עד הבית!! תודה רבה אדוני בלפור 130 בבקשה היא אמרה.חמש דקות ואנחנו שם גברת רק תשימי חגורה בבקשה אמרתי.נורא חם הבוקר היא אומרת המזגן עובד?לא חמודה יש לי ארטריטיס זה לא טוב לפרקים שלי אמרתי,שתהייה לי בריא בחור צעיר אמרה אני סובלת מזה כבר עשרים שנה צמודה למקל הזה בקושי זזה.טוב אני אומר לעצמי אני יודע שזו מחלה של זקנים למה את חייבת להזכיר לי את זה!!!.אז איפה את גרה אני שואל ולאן את הולכת?אני גרה ברחוב ירושלים עושה את הדרך לאחותי החולה.היא התקשרה הבוקר וסיפרה לי שהמטפלת הפיליפינית שלה לא תגיע היום.טוב נו הגברת אומרת אם אני לא יעזור לה מי יעזור לה הפיליפינית המנוולת?!כן את צודקת אמרתי בלי ממש להתכוון…אולי בכל זאת קצת מזגן אדוני הצעיר?עוד שתי רמזורים והגענו ,רטנתי ,גם לך זה לא ממש בריא כמו שאת יודעת.עליי היא אמרה כבר שום דבר לא יכול להשפיע לרעה בטח לא כמה דקות קרירות ביום שרבי שכזה.טוב נו שיהיה אמרתי נעשה לה קצת שמח וקר.בלפור 130 גברת אני אומר לה ברעד ומצביע על הבניין עם מרפק שבקושי מתרומם בקור כזה.תודה רבה לך ידידי הצעיר שתמצא עבודה והרבה בריאות זה הכי חשוב היא אומרת.תודה גברת תהיי בריאה ודש "חם" לאחותך.אני מלווה את הגברת במבטי עוד כמה שניות מדדה לכיוון פתח הבניין כשלפתע היא מרימה את מקל ההליכה וגבה הכפוף מתיישר מממ אמרתי ממזרה תחמנית חמודה.זה הזכיר לי קצת את סצנת הסיום מסרט המופת "החשוד מיידי".קייזר סוזה! קייזר סוזה! התנגן לי בראש, זוהי הדמות אותה גילם קווין ספייסי .אותו נוכל נכה ותחמני שהצליח להערים על המשטרה בכשרון זדוני כשהוא יוצא מבניין המשטרה וזורק את מקל ההליכה שלו וזוקף את גבו וצועד לעבר החופש.טוב נו אני בטח נסחף בהשוואה אבל נראה שהיא גם ראתה את הסרט..
טוב אנחנו עוד צריכים להגיע לרופא,עוד 5 דקות והוא סוגר את הדלת.רחוב עוזיאל,חנייה אין ,טוב אני אומר לעצמי רבע שעה על המדרכה זה לא כל כך נורא הם לא יספיקו להעמיס לי את הרכב וחוץ מזה אלוהים יעזור לי קצת אחריי מצוות והדרת..לא יודע התחשק לי טיפה להתגרות במזל הרע שפקד אותי היום….טוב אתם כבר יכולים לתאר לכם שכשירדתי מהרופא ראיתי את רכב הגרר ורכבי עליו מתרחקים לצד השני של הרחוב.כנראה שהיום כבר לא נגיע למוסך ובטח שבזמן שרכבי הועמס על הגרר נשברה גם המראה השנייה לכל הפחות, כך קובע מרפי בחוקו הידוע לשמצה.לא חשבתי לרגע לרוץ אחריי הגרר ,הייתי מובס זה כנראה לא היה עוזר אבל בהחלט הרגשתי מובס.דידתי הביתה מהורהר ועצוב…

מסקנות:1. תקפלו את מראות הצד שלכם לפניי שאתם הולכים לישון הן דיי יקרות…
2.תלכו לרופא ברגל הכי בריא ובטוח .


תגובות (0)

הוספת תגובה - היה הראשון להגיב!
התחבר עכשיו בכדי להוסיף תגובה
8 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך