חברות ? אין דבר כזה

אלישבעי 17/01/2012 965 צפיות 6 תגובות

לא כל אחד חבר , ובכללי אין דבר כזה חבר … תמיד הוא יעדיף מישהו אחר אותך לעולם לא יעריך … עליך תמיד יצחק החבר הרע שאפילו לא חבר יעדיף מישהו אחר זה בטוח אפילו " חברים טובים לעולמי עולמים " התחילו אם אהבת ילדות שרק נדמה להם שהייתה קיימת אבל כולם בכיתה לא יעדיפו חבר טוב יעדיפו את השנואי עליו… , שונאים בגלל בגידות , שונאים כי העדיפו הכל רק לא אותך אלו חברים אלה ?
מקרה דומה לזה קרה למישהו מהכיתה שלנו ניקול את יודעת על מי אני מדברת

לא אמיתי סתם המצאתי עדיין זה קרה לשתי בנות מכיתתי כשאחת חיבה אחרת יותר ממה שצריך ולא הודתה "לחברתה הטובה ביותר "


תגובות (6)

נכון… אין כזה דבר חבר אמיתי. או שהם מעליבים אותך או שהם תמיד עושים ממך צחוק וכו
יופי של סיפור

18/01/2012 05:04

תודה :) חשבתי שזו תגובה שלילית כשראיתי שיש תגובה לסיפור ועכשיו קראתי מה שכתבת וזה לא שלילי :)

18/01/2012 07:17

לי יש את החברה שיכולה להיות החברה הכי אמיתית, היא לפעמים צוחקת עלי, אבל בשאר, היא הבן- אדם הכי נאמן בעולם.
ממש יפה

18/01/2012 07:20

תודה…..
אני מרגישה ככה גם אם ניקול שהיא חברה טובה באמת :)

18/01/2012 08:33

היי אלישבעי הסיפור שלך מקסים ונכון מאד מאד :"חבר אמיתי הוא רק חבר קופת חולים ☺☺☺☺☺☺ אסור לבטוח לא בחבר אמיתי וגרוע מזה חברה אמיתית, יצא לי לכתוב לפני זמן מה על חברה אשר פעלה מאחורי גבה של חברתה הטובה ובזדון חטפה ממנה את אהבת חייה פשוט כך.
"אתם כולם מודעים למשורר אשר כתב כך: אלוהים ישמרני מאוהבי משונאי אשמר בעצמי "
כל מלה סלע

תודה ובהצלחה ממני בקי ♥♥♥

18/01/2012 10:24

שלום יקרה,
אהבתי מאוד את הסיפור שלך והוא לימד אותי הרבה,
אך יש לי כמה תיקונים קטנים שהייתי מאוד רוצה שתיקחי לצומת ליבך.
ההערה הראשונה היא שלפני הפסיק לא יבוא רווח, אלא אחריו.
וההערה השניה דומה לראשונה,
את עושה את אותו הדבר עם הנקודות,
את עושה רווח ואז סימן פיסוק.
אז אני לא חושבת שזה מתאים אבל עשי כרצונך.
בכללי סיפור מדהים ונותן חומר למחשבה.

בהצלחה!
ממני בר,

21/01/2012 13:48
1 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך