אלישבעי
לא יודעת .. לי " אלי " יש חשק לכתוב המון על סילבסטר , ולא עולה לי מפחידים למוח ! לא יודדעת למה !

חג ההודיה ! חג ההודיה !

אלישבעי 03/12/2011 1150 צפיות אין תגובות
לא יודעת .. לי " אלי " יש חשק לכתוב המון על סילבסטר , ולא עולה לי מפחידים למוח ! לא יודדעת למה !

"אמא , מתי יהיה חג ההודיה ? , מתי אני אעזור לאבא להכין קישוטים , ומתי יבואו כל האורחים ?! " שאלתי .. אמא ענתה : "מתוקה , חג ההודיה יהיה מחרתיים , ונתחיל לארגן , ישר בצהריים ! "
שאלתי : " אמא ! , יבואו המון המון אורחים ? וגם ירקוד סביב אפי , ריח כה נעים , ריח הסילבסטר , ריח חג מולד , וריח …חג ההודיה ?! "
אמי ענתה : " כן , מתוקה , מחר ומחרתיים , בסוף ביה"ס , תתקשרי , תתקשרי דרך הפלאפון שלך , ונבוא לאסף אותך ,אני ואבא , אנחנו נעשה המון ארגונים , ויהיו המון , המון, המון אורחים , אז השולחן יהיה ממש ארוך ! "
אני שאלתי את אמי : " אמא , מה השנה תכיני ? , כרגיל ? הודו ? "
אמא ענתה : " כן , הודו , ואחר כך נאכל ממתקים ! נחלק מתנות ! והאווירה תהיה מקסימה , לילדים , נשיר שירים , שירי חג מולד ,שירי חג ההודיה ! "
___
"אמא ! ! ! היום חג המולד , לעשות אותה פעולה שעשיתי אתמול נכון ? , להתקשר אחרי ביה"ס ?! "
שאלתי את אמי
אמא ענתה : " כן מתוקה ! , נשים המון קישוטים בעץ ! "

"הלו אמא ! , תבואי לאסוף אותי ! , ביי ביי ! "
_____________
"מתוקה , איך היה ? , טוב , בואו נקנה נרות בצורת סנטה ! ונרות בצורת שדונים , הנה יש לי רעיון ,
נר בצורת סנטה קלאוס , הנר יהיה פחות או יותר גדול , ושאר הנרות יהיו שדונים קטנים , ובבית נשים באמצע השולחן את הנר של סנטה , ומסבבו את השדונים , נחמד ? "
הגיע ערב חג ההודיה ,
אבא עיצב הכל , שם קישוטים בכל מקום , התלבשתי בלבן , אמא הכינה הודו , ובמקרר שמה שוקולדים בכל הגדלים , בצורת שדונים וסנטה ,
אמא ואבא סיימו את העבודות והתלבשו בלבן , לפתע , נשמע צלצול בפעמון , אלה היו אחיותיי ואחיניי ! והם הביאו מתנות ,
ושמו מתחת לעץ חג המולד ,שיחקתי אם אחייני , בזמן שהתמלאה רשימת המוזמנים ,
הגיעו עוד ועוד מוזמנים , עד שכולם הגיעו ואמרו לנו לשבת לארוחה , אמא הגישה והדליקה את הנרות של השדונים וסנטה . כך נהנינו ..
סוף ?


תגובות (0)

הוספת תגובה - היה הראשון להגיב!
התחבר עכשיו בכדי להוסיף תגובה
4 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך