אני מתנצלת עם הוא לא טוב כל כך. זה הסיפור הראשון שלי. תגידו לי מה אפשר לשפר/להשאיר.

חזי הדייג החמקמק

16/12/2013 1111 צפיות אין תגובות
אני מתנצלת עם הוא לא טוב כל כך. זה הסיפור הראשון שלי. תגידו לי מה אפשר לשפר/להשאיר.

היו היה פעם, בימי קדם דייג ששמו חזי כל אנשי כפרו של חי כינו אותו חזי הדייג החמקמק. יום אחד חזי יצא לדוג דג שיביא אותו לזבוח לה'. חזי חיפש וחיפש והמשיך ללא הרף ולבסוף התייאש : אקח הפסקה קלה לפני שאמשיך . לפתע ראה חזי דייג נוסף, הדייג האחר נראה מיואש חשב חזי לעצמו. היי אתה צעק חזי בוא שב כאן, הדייג התקדם לעברו שך חזי. היי אני חזי ושמך? שאל חזי, אני שבתאי אמר הדייג אני דייג כאן באזור, אמי חולה ואני רוצה לדוג דג ולזבוח עם הדג הזה לה' אך אני לא מוצא דג, אולי תוכל לעזור לי? שאל. כמובן שאעזור שבתאי חברי גם אני מחפש דג, בוא נחפש שנינו הציע חזי, אשמח מאוד אמר שבתאי בשמחה. שני הדייגים הלכו וחיפשו שעות ארוכות ולא מצאו אף לא דג אחד. מה נעשה? שאל שבתאי, אני לא יודע ענה חזי. שלום לכם דייגים נחמדים אני אוכל לעזור לכם למצוא דג, נשמע קול מאחוריי הדייגים, הדייגים הסתובבו וראו שזהו ילד קטן ודקיק. הדייגים שאלו את הילד: אנא ילדון קטן תוכל לעזור לנו? כמובן ענה הילד עם תבטיחו לי שתביאו לי דג גדול, מבטיחים ענו השניים והם הלכו עם הילד עד לזבח שקט על חוף הים. הם דגו ודגו ודגו והצליחו לדוג רק שני דגים ולא שלושה בשביל הילד. מה נעשה? שאל חזי, בוא נברח לו הוא בסך הכול ילד, לא אמר חזי זה לא משנה עם הוא ילד או מבוגר צריך לכבד את האחר. שבתאי הדייג לא הקשיב לחזי וברח עם הדג שלו. שלום לך חזי היכן הדג שלי? שאל הילד. אני מתנצל מאוד ילד אבל לא הצלחתי לדוג עוד דג. חה חה חה צחק הילד צחוק גדול, חזי אינו מבן. אני יודע זאת אמר הילד, אני יודע ששבתאי ברח מפניי בגלל שאני ילד, אני יודע שאתה הגנת אליי. ועל זה אני מודה לך. תשמור על הדג שלך ואני מבטיח לך ששבתאי יעניש. לבסוף אמו של שבתאי נפתרה ממחלה מוזרה. חזי העלה את הדג לה' וזכה לשנה טובה ופורייה.
הסוף


תגובות (0)

הוספת תגובה - היה הראשון להגיב!
התחבר עכשיו בכדי להוסיף תגובה
3 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך