נופרי1235
מקווה שהבנתם מימה שכתבתי וגם העלתי את זה לישרא בלוג.

ילדים שלא מקובלים תעזרו להם בבקשהההההה

נופרי1235 13/05/2013 918 צפיות 8 תגובות
מקווה שהבנתם מימה שכתבתי וגם העלתי את זה לישרא בלוג.

ילדים שלא מקובלים בחברה מרגישים חוסר ביטחון , אנחנו צריכים לעזור להם ולא להשפיל אותם , אנחנו צריכים להגיד להם בואו תשבו איתנו וכל הדברים האלה ולא להרחיק אותם. זה לא יפה לצחוק עליהם ואם ההייתם במקומם זה פשוט בושה מה שבני נוער היום עושים לילדים סתם ככה .

אלה בין הילדים המקובלים יכולים לעזור להם אבל לא הרבה רוצים מפני שהם פוחדים להיות לא מקובלים. אז אנחנו צריכים להפסיק לפחד כי הילד שלא מקובל מפחד יותר הוא פוחד ללכת לבית ספר אם זה היה קורה לכם מה לא ההייתם רוצים שמישהו יעזור לכם.

אנחנו צריכים להגן על הילדים החלשים שמישהו משפיל אותם אבל יש חלק שלא עושים את זה והם ניגררים , בואו נעזור להם בואו נשתף אותם בחבורה.

ויש חלק ילדים שמנצלים אותם כי יש ילדים שלא יכולים להגיד לא אז הם מנצלים את זה.

הם רוצים להיות חלק מהחבר'ה אבל הם פוחדים שיגרשו אותם, וזה גם משפיעה עליהם במצב הלימודים, והם גם פוחדים לספר להורים את מה שעובר עליהם בבית-ספר. זה פשוט.
מי שרוצה להוסיף יכול ואם יש למישהו בעיה אשמח לעזור לו.


תגובות (8)

וממש בקרוב בעוד חודש ייצא סיפור חדש כבר אני מתחילה לכתוב אותו

13/05/2013 07:36

הקטע אמיתי (וחסרים הו פסיקים..)
ומה אם יש בנינו (פה באתר) כאלה?
שהם פשוט בהכחשה…
אנחנו צריכים לקבל אותם כמו שהם, וזה בכלל לא משנה מי זה.

13/05/2013 07:40

את צודקת כול כך אני וחברות שלי שהבנים בכיתה שלי יורדים על ילדה אחת אנחנו מתחילות לצעוק עליהם והם שותקים ליום שלם ולפעמים יומיים
חייבים לעזור למי שלא "מקובל" והחברה דוחה אותו הם לא מבינים כמה זה כואב הם לא מבינים שככה אנשים פוגעים בעצמם הם לא מבינים כלום הם לא מבינים שהפראיירים לא עושים את זה מרצון להביא להם אלה רק מרצון להיות מקובל (אני יודעת אני הייתי כזאת) אני הייתי ילדה שרק רצתה להיות מקובלת ולא קיבלתי את זה בעצם אבל מצאתי משהו יותר טוב את החברה הכי טובה שלי ואנחנו חברות כבר 7 שנים רצוף ולא רבנו פעם אחת אנחנו תמיד ביחד ועכשיו אני בעצם מקובלת ותאמת אני מצטערת אני כשיו לא יכולה ליהות הרבה עם החרבה הכי טובה שלי ואנחנו מתרחקות אז תאמת זה מפגר להיות "מקובל" כי זה זמני אחרי זה כולם שמים עליך פס ולא אכפת לאף אחד ממך……

13/05/2013 07:46

אני לא סובלת את המילה "מקובל"…
כולם בחברה שלנו שווים, אין פה מקובלים ופחות מקובלים, למרות שזה מה שכל מיני ילדים עקומים חושבים, הם חושבים שהם יכולים לרדת עליי ואני אשתוק. ולצערי הם צודקים. אני אשתוק.
אני לא מראה מה אני מרגישה מול אנשים, אלא שומרת לעצמי ואחרכך מתפוצצת בחדר, עמוק בתוך הצלילים שבוקעים מהטלפון שלי, עוברות לי מחשבות בראש, כלכך נוראיות על האנשים האלה שאני רוצה למות…
תעצרו את מתקפת המקובלים!
תגרמו לזה להפסיק!
לפני שאני אממש את מה שאני חושבת ואנסה למות באמת… מרוב דיכאון וחוסר אונים מול הילדים האלה, שחשים את עצמם מלכי העולם…
הכתיבה שלך מנוסחת היטב ונגעת בלבי במילים שכתבת.
היומניסטית ^_^

13/05/2013 07:52

אמ

13/05/2013 08:10

להיומניסטית סטיילס אני כבר אוהבת אותך בבקשה שלא תנסי למות , הילדים האלה פשוט רעים מה שהם עושים אם אני ההייתי בכיתה שלך ההייתי אומרת להם להפסיק הילדים האלה פשוט מגעילים , הם חושבים שהם הכי טובים הם מנסים לעשות פוזה על ילדים אחרים. אני אומרת לך לא להתייחס אליהם ועל תשתקי אני יודעת שאת פוחדת לענות להם. אני מאחלת לך שיהיה לך רק טוב
:)

13/05/2013 08:11

אוופס…
אצלנו בכיתה אין דבר כזה מקובלת…
אבל שהייתי ביסודי תמיד היה, וזה ילדים שפשוט מדרדרים ילדים אחרים.
הם לא ילדים שכולם אוהבים, אלה ילדים שאחריהם יש נגררים ויש כאלו שמפחדים מהם.
תמיד שרואים מישהו לבד, חייב ללכת אליו. הרבה אנשים דחויים והם מסיימים את החיים שלהם בגלל זה.
היומניסטית – את לא צריכה לחשוב על דברים כאלו בגלל ילדים שמשעמם להם.
וכל מה שהם רוצים זה לפגוע ולהשפיל, את צריכה לעמוד מולם, כמו גיבורה, ולהראות להם שהם לא יצליחו להפיל אותך, כי זה מה שהם מחפשים.
אל תתאבדו בגלל דברים כאלו, תחשבו על המשפחות שלכם, על האחים ועל החברים…
כל מי שזקוק לעזרה, אתם תמיד מוזמנים אלי, בכל נושא <3

13/05/2013 08:19

אצלנו בישיבה אין דבר כזה לא "מקובל"… יש "יותר מקובל" ו"פחות מקובל" אבל אין אצלנו ילד שפוחד להתערבב עם הקבוצה בגלל שהוא פוחד שיצחקו עליו או משהו דומה… אבל כמתחילים להריץ בדיחה על משהו (ברוח טובה…) אז כשהוא אומר די או משהו בסגנון מיד מפסיקים… אולי זה מה שעושה את ההבדל…

13/05/2013 09:44
2 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך