נערה אחת ולב אחד

alexk 20/05/2013 1348 צפיות 7 תגובות

אני לא מאוהב בה. אתם אולי תגידו שכן אבל זה לא נכון.
בנים ייקחו אותי כהומו- בנות כבחור רגיש ומסכן.
אני כן אוהב אותה- אבל לא במובן שאתם חושבים עליו. בשבילי היא כמו אחות, אחת שאני יכול לשמור עליה בלי לגעת בה, אחת שאני יכול להציק לה כל היום בלי להיחשב לבריון, אחת שאני אוהב בצורה שאני לא אוהב אף אחת אחרת.
היא מסכימה איתי.
וזה מה שחשוב לי.
אחרי שבע שנים של חברות ביחד היא אמרה לי שהיא חושבת שהיא מאוהבת, היא אמרה לי את שמו, בשקט ובצחוק מבויש. "אבל אל תגיד לאף אחד," ביקשה. חייכתי אליה ואיחלתי לה בהצלחה. מהרגע ההוא לא הפסיקו שיחות הטלפון, האסמסים הצ'אט בפייסבוק והשיחות בהפסקה.
זה פתאום היה נורא שונה, כי היא התאהבה.
השיחות היו רק עליו, היא לא סיפרה לו או עשתה עם זה שום דבר. היא כל כך אהבה אותו שפחדה שלא יאהב אותה בחזרה.
יום אחד היא אמרה לי שהיא תפסה אומץ.
הציעה לו דייט.
כשהיא חזרה היא הייתה מאושרת, הם לא התנשקו ורק דיברו אבל היא הייתה שמחה כל כך- לא יכולתי שלא לשמוח איתה. עבר זמן, הוא לא חזר אליה. לא ידעה אם הוא מעונייך או לא- השאיר אותה באוויר- אפילו בלי כוונה.
ואני הייתי שם,
עודדתי ותמכתי.
היא אמרה שהיא לא רוצה לראות אותו יותר לעולם. אמרתי לה שזה שטויות ושהיא לא יודעת מה היא עושה עכשיו- רציתי שתהיה מאושרת.
אז באתי אליו הביתה- צרחתי עליו כמו משוגע. איך הוא מעז לפגוע בה בכלל. הוא נבהל ממני והם יצאו כעבור שבוע. אני והיא התחלנו פחות להיפגש ופחות להתראות. אני נברתי בלימודים ובכדורסל והיא בחברות שלה איתו.

בסוף הם התחתנו.

רק אז הבנתי איזו טעות נוראה עשיתי.
אילו רק הבנתי קודם שאני אוהב אותה…


תגובות (7)

זה סיפור מהמם !
ממש אהבתי אותו ^^
זה אמיתי ?!

20/05/2013 07:10

ואוו.
קליל וסוחף. סופר אהבתי (=
הכתיבה ממש מעולה (=

20/05/2013 07:16

ואווו ! סיפור עצוב ..:( באמת שזה גורם לי להוריד דמעות !!
אתה כותב כל כך יפה !!! (אם זה אמיתי זה עוד יותר יגרום לי לבכות ! )

20/05/2013 07:22

תודה רבה :)

20/05/2013 07:48

כתיבה מדהימה!
ממש אהבתי,
קצר, סוחף ועצוב, עצוב במובן הטוב כע ? XD
תמשיך לכתוב D:
אתה מוכשר <:

20/05/2013 08:50

אהבתי את הקטע, זה גורם למשפט שבטח שמעת להיראות יותר מציאותי "עדיף להתחרט על משהו שעשית, מאשר על משהו שלא עשית"…. עצוב כמה שזה נכון =\
תמשיך לכתוב, אני אשמח לקרוא עוד קטעים שלך:)

20/05/2013 09:01

בבקשה :)

20/05/2013 09:01
3 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך