אז אני יכתוב סיפור שחצי ממנו אמיתי חצי לא אני יכולה להרגיע אותכם שזה לא אמיתי <: חצי מזה הקטע עם הדם לא <:

החבר של החברה הכי טובה שלי – פרק ראשון

01/06/2013 1475 צפיות 2 תגובות
אז אני יכתוב סיפור שחצי ממנו אמיתי חצי לא אני יכולה להרגיע אותכם שזה לא אמיתי <: חצי מזה הקטע עם הדם לא <:

"איימי את יורדת ?" דריה צעקה לי מלמטה " כן שנייה " לקחתי מהר את התיק ואת האוזניות שהיו מונחות על השולחן הפעלתי את המוזיקה ושמתי אוזנייה אחת ויצאתי נעלתי אחרי והכנתי את המפתח לתיק
קוראים לי איימי אני בת 14 בכיתה ח' יש לי עיינים חומות ושיר חום אדום צבוע גלי מתולתל עד אחרי הכתפיים אני מחשיבה את עצמי כמו כולם אבל אחרים לא מחשיבים אותי ככה .. אני עוברת ביריונות כבר שנתיים כל יום אני חותכת את עצמי על זה כל יום אני בוכה בגלל זה ודריה היא החברה הכי טובה שלי חוץ מהבריונות היא לא יודעת כלום לא כי אני לא סומכת אלייה אלא כי אני לא יודעת איך היא תגיב .. המשפחה שלי לא חושבת שהבריונות רצינית אני רוב הזמן לא בבית אני מתרצת להם שאני אצל חברות אבל אני עולה על גבעה ליד הבית שלי ופשוט חותכת הגבעה זה המקום שאני הכי אוהבת בעולם אני שם כל יום כל היום ליראות את הנוף והדרכים שמקום יציאתן לא גלוי לעין .." איימי ? איימי איימי!? " דריה קטעה את מחשובתיי שדחפה אותי דחיפה קטנה " מה?!" עניתי בבהלה " חלמת על ?" " סתם אני עייפה אני לא מרוכזת היום .." היום חוזרים לבית הספר אחרי השביתה של החודש שהייתה החודש שבו כמעט ולא חתכתי רק שקיבלתי תגובות מעליבות בפייסבוק או תגובות מטרידות בפאלפון.. דריה לקחה את האוזניה השנייה ושמעה איתי מוזיקה כל הדרך שתקנו וזאת חתיכת דרך שהגענו לבית ספר ראיתי את הילדים האלה שלא רציתי לראות שהתפללתי שלא יכחו לי בשער הם הסתכלו עליי במבט מאיים ואני בחוסר אונים לפתע אחד מהם פתח את פיו ואמר " איימי זונה שכמוך ראינו אותך בצומת בלילה כולם עברו עלייך .." דריה ואני נעצרנו " לך תיזדיין חתיכת חרא דפ.. " עצרתי את דריה שענתה לאותו אחד שאני בכלל בקושי מכירה " עזבי" אמרתי ופשוט הלכתי משם יותר נכון רצתי והשארתי את דריה המומת פה.. הלכתי לשירותים בכיתי את נישמתי לקחתי את הסכין שתמיד אצלי וחתכתי הרגשתי מאולפת יצאתי מהתא התיישבתי על השיש ליד הכיורים הרגשתי שנפלתי וזהו ..
– מנקודת מבט של דריה –
קצתי באיחור כרגיל מהר התארגנתי שיערי הסתדר בצורה טובה אספתי אותו לקוקו וכך יכלו לראות יותר טוב שאני לא בלונידית טבעית! כולם תמיד התבלבלו… לקחתי מהר את התיק ויצאתי לאיימי שנפגשנו היא הייתה מעופפת היא טענה שלא ישנה טוב לפי דעתי זה יותר מזה העדפתי לשתוק הלכנו כל הדרך עם אוזניות שתקנו שתיקה מביכה כזאת .. שהגענו לבית ספר ילד אחד שלא הכרתי אמר לאיימי " איימי זונה שכמוך ראינו אותך בצומת בלילה כולם עברו עלייך.." ליפני שהוא בכלל סיים להגיד יצאתי עליו " לך תיזדיין חתיכת חרא דפ.." איימי עצרה אותי אמרה לי לעזוב נשארתי שם לבד המומה אותה ילד צחק " מרוצה?! אמרתי והלכתי משם במהירות לחפש את איימי חיפשתי בכל הבית ספר עד שהלכתי לשירותים "איימי ? איימי ? איימי ?! את כאן ?! תתעוררי בבקשה !!!!!!!!!!! " הדמעות דלגו איימי שכבה על הבטן סובבתי אותה וראיתי את יידייה מלאות בדם " זה לא נכון " מלמתי לעצמי שלחתי הודעה למורה שלנו "היי זאת דריה קרה משהו תבואי דחוף לשירותים!" לקחתי מהר את הסכין שהיה ליד איימי והחבאתי בתיק שלי המורה באה היא הייתה המומה היא יצאה המשירותים ולאחר כמה דקות ישבתי עם איימי באמבולנס מחזיקה את ידה וחושבת על זה שאולי היא נסתה להתאבד ?


תגובות (2)

תמשיכי דחוףףףף!!!!!!
סיפור מדהים 3>

01/06/2013 13:39

חחחחחחחחח תודה ^_^ המשכתי את פרק שתיים ^^

02/06/2013 04:59
5 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך