בקי
ואוו חברות - פעם בחיים יש לשמור עליה בשתי ידים ♥♥♥♥

מעשה בשלושה חברים

בקי 14/10/2011 927 צפיות 2 תגובות
ואוו חברות - פעם בחיים יש לשמור עליה בשתי ידים ♥♥♥♥

היו היו שלושה חברים. הם היו חברים הכי-טובים וקראו להם דני, אלון וערן. דני וערן היו ביחד בחוג כדור-סל כי שניהם אהבו כדור-סל וכן כי שניהם היו גבוהים מאד , אלון לעומת זאת לא אהב כדור-סל ולכן לא השתתף בחוג.

יום אחד נערך משחק כדור-סל, זה היה משחק מאד חשוב לשחקנים, מי שיזכה במשחק הזה אמור לקבל גביע וגם נסיעה לחו"ל יחד עם כל הקבוצה, לייצג את ארץ ישראל.

הגיע יום המשחק ואלון לא הרגיש טוב , היה לו חום גבוה והוא שכב במיטה. ערן ודני מרב הלחץ של המשחק לא זכרו להתקשר לאלון לשאול לשלומו והוא מאד נעלב.

המשחק התקיים והקבוצה של דני וערן זכתה בגביע והייתה שמחה גדולה.

לאחר שהכל נגמר פתאום ערן נזכר ואמר: ו"ואו לא התקשרנו לאלון לשאול לשלומו" . מיד התקשרו אליו והוא ענה לטלפון בלחש שאלו אותו" מה קרה ? והוא ענה" אני לא מרגיש טוב ובכלל שכחתם אותי ומיד ניתק להם את הטלפון בפנים.

ערן ודני התעצבו מאד , אך לחברים בקבוצה עלה רעיון גדול ונפלא, לאחר כרבע שעה כל קבוצת הכדור-סל יחד עם הגביע נסעו לביתו של אלון. אימו פתחה את הדלת ומאד מאד שמחה לראותם. הם נכנסו ביחד לחדרו של אלון ההמום והחלו לשיר : "הגביע הוא שלנו" וגם אתה אלון איתנו.
אלון התעורר והתחיל לבכות מרוב התרגשות, אמו הכינה לכולם תה ועוגיות ושמחה בשמחתם.

כעבור ימים מספר החלים אלון ממחלתו ונסע יחד עם כל קבוצת הכדור-סל לחו"ל ושם עשו חיים משוגעים ובנסיעה הבטיחו שלושת החברים שלעולם לא יריבו ולא ישכחו זה את זה לנצח נצחים !


תגובות (2)

היי מיטלי מה שלומך מתוקה?
איך עבר החג ? מקווה שהיה אחלה , באמת התמונה יפה? חחח עכשיו זה קל להחליף תמונה לאחר ששינו את העיצוב אז הבנות שלי החליטו שהתמונה הנוכחית יותר יפה מהקודמת חחחח
אני מזמינה אותך אם לא קראת עדיין את הסיפור המרגש (תוך כדי בכי כתבתי אותו) לרגל שובו של גבור ישראל של האחד והיחיד של גלעד שליט

ביי מאמי ונמשיך להפגש באתר הסיפורים. בהצלחה עם כל מה שאת עושה ♥♥♥ באהבה בקי ♥♥♥♥♥♥

15/10/2011 10:05

מאוד אהבתי!!

15/10/2011 11:04
2 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך