בקי
המעשה האצילי של הילדה הבוגרת יותר לבקר ילדה קטנה חולה קשה ולארח לה חברה ועל ידי כך לשחרר מעט את ההורים שלא משו ממיטתה של בתם והנה היא ממשיכה להגיש את עזרתה !!! אזי קוראי היקרים אם זה לא מעשה אצילי . מה הוא כן מעשה אצילי?

מעשה נפלא ראוי לשבח

בקי 17/05/2011 1027 צפיות תגובה אחת
המעשה האצילי של הילדה הבוגרת יותר לבקר ילדה קטנה חולה קשה ולארח לה חברה ועל ידי כך לשחרר מעט את ההורים שלא משו ממיטתה של בתם והנה היא ממשיכה להגיש את עזרתה !!! אזי קוראי היקרים אם זה לא מעשה אצילי . מה הוא כן מעשה אצילי?

ערב טוב לכולכם חברותי חברי וחברי המערכת באתר "סיפורים"
אני רוצה לשתף אתכם במעשה אנושי מעשה אצילי שהיום הגיע לסיומו. בסיפור ישנן 3 נפשות פועלות:

לאחר חופשת חג הפסח בבית ספר יסודי באחד מערי הארץ הדרומיים חזרה נגה ילדה בת 8 לבית סיפרה כשהיא מחזירה את תעודת השליש השני למורה ובה הציונים ממש נמוכים. לאחר השיעור הראשון המחנכת ביקשה מנוגה כי תשאר בכתה ולא תצא להפסקה ולאחר שכל הילדים יצאו מהכיתה ניגשה המורה לנוגה והתיישבה בכסא שלצידה.
נוגה אמרה המורה אני יודעת שאת מתקשה בלימודים ואני רוצה מאד לעזור לך מאחר ואת ילדה נבונה מאד אך חסר לך היסוד בכל המקצועות. אני יודעת היטב שאת בכתה ב' כמעט ולא למדת מאחר ואושפזת בבית החולים ותודה לאל עכשיו את בריאה ויפהפייה ועוד רגע תכנס לכאן תלמידה מכתה ז' שהביעה את נכונותה לעזור לך יום יום בלי שום תמורה.

נוגה חשה שדמעות זולגות מעיניה ואמרה רכנה לעברה ואמרה לה אני מבינה את התרגשותך המהולה בשמחה ובעצב שזורים זו בזה אך אני מבטיחה לך שלאחר זמן מה תרגישי בטחון עצמי רב מאחר ותביני את החומר שנלמד.

לאחר כמה דקות נשמעה נקישה בדלת ולחדר נכנסה נערה חמודה ונוגה התרגשה וקמה מיד לחבקה ותוך שנייה שתי הבנות החלו לבכות בכי חזק.

המורה הסתכלה על שתי הבנות הללו שהתחבקו וסרבו להיפרד לא האיצה בהן ולאחר זמן מה המורה קמה וביקשה מנוגה ומרומה (הנערה הגדולה) לשבת ושאלה האם הן מכירות.

ואז נוגה סיפרה למורה שרונה היתה מבקרת אותה בבית החולים כמה פעמים בשבוע והייתה יושבת לצידה ומעודדת אותה ומעודדת גם את ההורים ואחיה של נוגה שהיו בחוסר אונים טוטלי.

המורה התרגשה מאד מאד ושאלה כיצד נודע לך שנוגה זקוקה לעזרה ???? רונה ענתה שהיא המשיכה לבקר אותה גם בביתה והבינה שיש לה בעייה עם היסוד שנלמד ונוגה לא למדה אותו ושלשום נכנסה המחנכת שלהם לכתה ושאלה מי מוכן לעזור בלימודים לילדה בכתה ב' אצל המורה ורד ??? רונה הבינה מיד שמודבר בנוגה ומיד התנדבה וכך המורה ורד הנני כאן לרשותכן המורה ונוגה.

רונה הייתה באה לביתה של נוגה 4 פעמים בשבוע ולאט לאט הילדה התחילה לקבל בטחון ולהבין את הנלמד בהעדרה .

המשך יבוא


תגובות (1)

ממש מרגש

27/10/2019 23:40
3 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך