סופ"ש חברותי – סיפור אמיתי של הסופ"ש הזה

03/05/2013 715 צפיות 3 תגובות

היה לי סופ"ש ממש כיף…
יש לי שתי חברות, קוראים להן קרן ואלה (שמות בדויים), הן שתיהן מהישוב שלי והן שתיים מהחברות הכי טובות שלי!
היה לנו סופ"ש מדהים!
ואני הולכת לספר לכם על הכול…
טוב, אני מתחילה:
ביום חמישי, כשירדנו מההסעה חזרה מבצפר, קרן הציעה שניפגש, אבל לאלה היה חוג, אז אני וקרן נפגשנו לבד אצלי בבית…
אני רוצה לציין שאני גרה בצימר… החדר שלי זה בעצם הצימר של ההורים שלי, או שבעצם אחד משני הצימרים של ההורים שלי, יש שם סלון, מטבח, מיטה זוגית, יציאה לגינה ועוד כאלה… אה גם טלוויזיה ומערכת, מאוד חשוב חיחיחיח
אז אני וקרן נפגשנו וירדנו לצימר קומה שנייה לחדר ו… אנחנו מדברות על כל מיני דברים כמו מחזור וכאלה לפעמים היא שואלת שאלות אני עונה ואני יודעת שאנשים חושבים שזה מגעיל אבל אם הגוף שלכם מגעיל אותכם אז אתם יכולים להתאבד, אז לא יהיה לכם מה להגיעל ממנו!
ועשינו מסאז'ים אחת לשנייה גב ורגליים עוד משו שאני רוצה לומר זה שבצימר השני שלנו אימא שלי עושה טיפולים ברגליים קוראים לזה רפלקסולוגיה וזה כאילו שהיא מטפלת בבעיות או כאבים בגוף מהכף רגל אז אני למדתי ממנה קצת ועשיתי לקרן דברים וגם בגב והיא שחררה לי שריר שהיה תפוס…
אחרכך נפגשנו אצל קרן בבית עם הילה והמשפחה של קרן די טחונים אז עשינו אצלם ג'קוזי עד איזה עשר, הלכנו לביתש לי לישון אצלי כמו שקבענו שלושתנו ואני בעטתי באלה מתוך שינה כל הלילה, יש לי משו כזה שאני מתפתלת מתוך שינה ומדברת וכאלה אז היא די סבלה ממני… סבבה תתמודדי כבר והתעוררתי היום בבוקר אימא של קרן הציעה להוריד אותנו לביג בכרמיאל ירדנו עשינו שופינג והיה מזה כיף קניתי מלאאאא דברים עשינו צחוקים ובזבזנו 500 שקל הייתם מאמינים?!!?!?!?!?! כי אני לא!!
חזרנו הגעתי קצת הביתה אכלתי צהריים ואז הלכתי שוב לבית של קרן עשינו מלחמת מים עם אקדחי מים שקנינו ב"גמה דיל" בחוצות כרמיאל בשופינג והרטבנו אחת את השנייה אחרכך שוב מסאז'ים עם מים מהאקדחים ובטן גב, בן גב היה מזה כיף… חזרתי הביתה, לבושה בבגדים יבשים כמובן, נשנשתי משו קטן והתיישבתי מול המחשב, אני אמורה ללכת לישון אצל קרן היום ומחר עוד כיף אבל רציתי לשתף אותכם כי היה לי ממש סופ"ש מדהים של חברות ואני מתה עליהן, הן חברות אמיתיות ואני מדברת איתן על הכול אז…. היה לי ממש כיף הלכנו לישון אצלי בחצות אולי אחרי ואחרי מייקאובר מטורף אלה נראתה כמו בובה קטנה וחמודה ואני כמו לא יודעת מה… ורק קרן בקושי נראתה… חיחיחיחי היה גדול הקיצר…
מחר זה אמור להימשך וכל יום יותר כיף מהקודם אז מקווה שגם מחר יהיה לי כיף…
לאביו אולל ומאחלת גם לכם ימים כאלה, לבלות בחברת אנשים אהובים ו… להנות מהחיים כמובן… ^_^


תגובות (3)

טוב לדעת שאת יכולה לדבר עפ עוד אנשים חוץ ממני.

03/05/2013 10:34

נוני נורא מצחיקקקק נקרעתייייי!!!!!!!!!!!!
לא מצחיק

03/05/2013 10:47

חשבת שזה אמור להצחיק?
באמת!
יש דברים שלא נעים לדבר עם אנשים…
אבל באמת שאני שמחה בשבילך
(וגם לא בא לי להרוס לשתינו את השבת ולריב)

03/05/2013 11:09
4 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך