בקי
נו מה דעתכם חברי היקרים ???? האם גם אתם הייתם מעוניינים בבוא הזמן להתנדב לקורס טיס או רב חובלים ?????? זה הזמן לתת את הדעת לנושא זה כי כפי שנאמר "שנה שנתיים חולפות אחת ושתיים" ☺☺☺☺☺☺


כל הזכויות שמורות בלעדית לבקי לוי כו'.

עומר ורון החיילים המצטיינים

בקי 10/04/2012 782 צפיות תגובה אחת
נו מה דעתכם חברי היקרים ???? האם גם אתם הייתם מעוניינים בבוא הזמן להתנדב לקורס טיס או רב חובלים ?????? זה הזמן לתת את הדעת לנושא זה כי כפי שנאמר "שנה שנתיים חולפות אחת ושתיים" ☺☺☺☺☺☺


כל הזכויות שמורות בלעדית לבקי לוי כו'.

שני החברים שלא נפרדו לעולם גם את הטירונות לשמחתם הרבה עברו יחדיו. הטירונות הייתה קשה במיוחד מאחר והם רצו להיום טייסים או רבי חובלים.

הקושי העצום בטירונות הם קיבלו באהבה הם פשוט רוצים לתרום לצה"ל ולתרום בגדול.

3 חדשי טירונות מפרכים וקשים הגיעו לסיומם.

בעוד יומיים יתקיים טקס סיום הטירונות כשההורים מוזמנים ליטול חלק וליהנות מהבנים אשר הפכו בין רגע לגברים צעירים וחסונים..

רון ועומר התנדבו לנקות את המיקום שבו אמור להתקיים טכס הסיום הם סידרו שורות שורות של כיסאות עבור האורחים וקדימה סידרו כיסאות עבור מסיימי הטירונות שכל כך גאים בעצמם. כמו כן הניחו על השולחן שעמד על הבמה 2 זרי פרחים ענקיים שהכינו המדריכים בעוד מועד הם בדקו כי הרמקולים מחוברים היטב לחשמל ונתבקשו להניח 5 כיסאות לנואמים ולמברכים.

היומיים חלפו ביעף ויום הטכס הגיע. הצ'ופר שקיבלו מסיימי הקורס היו בגדי א', מגוהצים ללא רבב וכן זוג נעליים לכל אחד ואחת מהמסיימים.

לאחר שהתארגנו, התקלחו התגלחו ולשמחתם השיער ארך להם במהלך 3 החדשים האחרונים אזי הכל היה מתוקתק כפי שצריך.

עומר יצא מהמגורים לוודא באם הוריו הגיעו כבר לטכס ולשמחתו ראה את שניהם ביחד עם הוריו של רון אשר מיד ראו אותו והוא רץ לעברם בנשיקות וחיבוקים.

"ואוו אמרה אמו ואוו שלחתי ילד לצה"ל והנה מה אתם אומרים יש לי גבר אמיתי ואוו כמה שאני גאה בך.

רון כמובן גם הוא לא איחר מלהגיע וכשראה את הוריו משוחחים עם עומר הפתיע אותם מאחור וכיסה את עיניהם של האב.

"מי זה המנסה להתל בי צחק האב "???? רון מיהר לעבור דרך הכיסאות לשורה של הוריו וכמובן גם ביניהם היו נשיקות וחיבוקים ללא כלות.

לאט לאט התמלאו הכיסאות של מסיימי הטירונות כשכל פעם מחדש מאתר מישהו את הוריו והחיבוקים ולעתים גם הבכי נשמע היטב.

לאחר שהשתרר שקט יצאו זה אחר זה סגני האלופים וכן 2 מתוך 3 המדריכים אשר עברו את הטירונות יחד עם החיילים הצעירים.

לאחר מחיאות כפיים סוערות החלו כל הכבודה זה אחר זה לנאום ולהלל מאד את הילדים שלכם כדברם, חווינו 3 חדשי טירונות עם מלח הארץ המוטיבציה שלהם הייתה ברומו של עולם והם לא התלוננו לא ביקשו גימלים פשוט רצו להצליח ולסיים את הטירונות שמיועדת לאלה שרוצים להפוך ללוחמים ביחידות העלית של הצבא וכן לקורס טייס ולקורס רבי חובלים.

מחיאות הכפיים הסוערות נשמעו פעם נוספת ועכשיו ביתר שאת הטירונים לא בכו במהלך כל הטירונות כך לפחות אמר המפקד אך ההורים אך ההורים דמעותיהם אשר לא יכלו להשתלט עליהן זרמו כמי מי ברז פתוח שאין מצבו לסגרו.

ועכשיו גבירותי ורבותי אבקש שקט וברשותכם אני רוצה להזמין את החיילים המצטיינים במהלך הטירונות ומיד אקרא בשמם: "יעלה ויבוא עומר להב , ואוו מחיאות הכפיים עברו כל גבול ההורים של עומר ניצבו על רגליהם ולא הפסיקו לומר עומר עומר שלנו.

יעלה ויבוא התאום הסיאמי של עומר ואני מתכוון כמובן ולפני שהקריא את שמו הוריו של רון אשכול קמו על רגליהם ולא הפסיקו למחוא כפיים סוערות.

ואחרון חביב הוסיף המפקד מתכבד אני בנפש חפצה ומכל הלב להזמין לבמה את רב הסמל שלנו רב הסמל עוזי גיל אשר עושה עבודה בלתי רגילה כשהוא הצליח כבר 5 פעמים ברצף לאמן טירונים כמות אלה של בנכם.

רב הסמל ושני החניכים המצטיינים התקרבו לבמה וכל אחד מהם קיבל תעודת הוקרה מיוחדת במינה ולא להאמין בתוך שקית שקופה היו כנפי טיס המרמז יותר מרמז כי אכן שני התאומים הומלצו לעבור לחיל אוויר ולהתחיל בקורס לטייס אשר כמובן כולם יודעים שהוא אחד הקורסים היותר מועדפים והרבה הרבה הרבה יותר קשים.

בסיום הטכס הורשו החיילים הצעירים לשהות בחיק משפחותיהם ומבחינת המפקדים הם כבר אינם שייכים לכאן ומחר בבקר יגיעו מפקדים מהחילות השונים וישובו לבסיס עם חיילים רבים אשר נבחרו לשרת באותן החילות.


תגובות (1)

וואו.. אבל זה לא נגמר, כן?!

10/04/2012 14:45
6 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך